Bona nit!
Aprofito que ja heu obert un post per comentar que aquest any no estaré a la taula de control de l'interpenyes, ja que per motius familiars no estaré per aquelles dates a Sabadell.
Per tant us agraïria, que no m'enviessiu privats preguntant normes de la competició, número de jugadors, si han de ser socis o no, com alguns ja m'han fet i els hi he contestat.
Igualment, fins al 30 de Juny ajudaré a la meva penya a preparar l'interpenyes, organitzativament.
Desde hace varios muchos años, muchos de nosotros jugamos con equipos como los periodistas, jogar o equipo de No-socios y ahora nos vemos discriminados. Hasta ahora el único requisito era ser socio del club y ahora es tmb pertenecer a una peña. Supongo que el año que viene será conocer a los organizadores.
Realment ja fa anys que jo mateix havia demanat limitar l'Interpenyes a socis, donant preferència a Penyes o equips que l'hagin jugat anteriorment (Foreros, Jogar, No-Penyistes). Desgraciadament, per motius de quadrar pressupost, i a pesar de la meva opinió contrària, s'han convidat altres equips. Si és un, per quadrar calendaris, ho trobo lògic, però convidar a Periodistes (algun dels quals mai ha sigut soci), o directius-treballadors del club com va ser la temporada passada (i a corre-cuita els vàrem haver de substituïr per un altre equip), no és el que m'agrada. Hi han 8 penyes oficials, 7 que segurament presentaran equip + els coneguts (Foreros, Jogar, No-Penyistes), crec que quadra bastant.
No entenc gaire perque s'ha de fer aixo aixi ara... la veritat.
La temporada passada érem 12 equips, massa gent, cal massa controls i masses mal de caps per a gent que al fi i al cap, com és el meu cas, no cobrem ni un cèntim per a que tothom passi un dia esportiu i a sobre desprès tinguem dues setmanes posteriors amb queixes i altres parides. Abans érem 2.000 socis i 5 equips, ara amb 3.500 es disparen els equips.