A mi ja em perdonareu, però les declaracions post-partit del nostre míster crec que ratllen l'insult, a més de ser una falta de respecte pels seguidors d'aquest club.
Començo a pensar que aquest señor es pensava realment que se li plantejaria la renovació sense cap mena de dubte, i davant de la negativa del club, i amb l'orgull picat, s'està dedicant a no donar el gustasso a ningú dels que l'estan criticant i menys a l'àrea esportiva que no el renovarà, i seguir venent-se a qui el vulgui la propera temporada, no admetent ni un sol error.
El partit d'avui, és l'enèssim partit LA-MEN-TA-BLE que aquest equip ha fet fora de casa, i dir que les sensacions han estat bones i que l'equip ha fet un bon partit és un insult a la intel.ligència dels seguidors del Sabadell. Tot el respecte que tenia cap a aquest señor, s'està quedant en res! Tinc molt clar, que no puc seguir respectant a algú que em pren per i.m.b.è.c.i.l. cada diumenge d'un temps cap aquí...
Us ven asseguro que si Pere Valentí Mora o Ramón Moya s'haguessin atrevit a fer res igual, habría ardido Roma! I el sr. Xavi Roca, el que representa que és el cap visible de l'àrea esportiva d'aquest club, encara és hora que digui esta boca és mia! Començo inclús a dubtar del paper real d'aquest senyor en aquest club...