Autor Tema: Hoy hace 25 años abandonamos la 1ª División  (Llegit 1282 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
Hoy hace 25 años abandonamos la 1ª División
« el: 22 de Maig de 2013, 06:03:50 am »
Pues eso. Tal día como hoy, un 22 de mayo (de 1988), perdimos 2-0 en San Mamés (estadio al que nunca jamás podremos volver) y descendimos a Segunda División. Ya son 25 años en una larga travesía lejos de la Primera División. Pero al igual que el Elche, que también ha rozado el cuarto de siglo de espera, VOLVEREMOS!!!!!!!!!!  :bandera :scut :yes:
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
Re:Hoy hace 25 años abandonamos la 1ª División
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2013, 09:34:02 am »
Espinita klavada la de no poder estar jamás en San Mamés viendo a mis 2 ekipos del alma...

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2013, 11:39:47 am »
Jo si vaig ser, crec recordar que vam ser uns 5000 socis/aficionats que vam fer caravana desde Sabadell i comarca.

Vaig estar al gol sud on majoritariament ens vam situar la gent Arlequinada, es impressionant l'ambient de San Mamés, a peu de camp es nota una pressió molt forta, es una pena que aquest camp mític estigui a punt de ser enderrocat. Es una llastima no conservar fotografies del que es el desplaçament més massiu de la història.

Com a curiositat dir que l'arbitre va ser Sanchez Arminio i al partit d'anada al temple crec recordar que vam guanyar 3-1.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2013, 17:05:51 pm »
Yo fuy junto con mi jefe que estrenó coche y su hijo, fuimos a comer a Santurce, restaurante CURRITO en el puerto, famoso en todo el pais vasco y despues al partido lloviendo a mares, aun me acuerdo de aquella pelota que entraba y el agua la frenó en la misma raya de gol. Estuvimos en tribuna en el centro y los aficionados del Bilbao nos decian que el Sabadell era un equipo con gran historial y que les caia muy bien.
Un saludo.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2013, 19:11:37 pm »
 :scut :bandera :bandera

Jo també hi era vaig acabar com un anec i a mes amb un mal de peus de las bambes noves
tinc dues fotos d'aquell dia una son las taquilles del camp i l'altre uns aficionats de la època
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #5 el: 22 de Maig de 2013, 20:16:56 pm »
Jo tambe i vaig ser amb la meva novia que ara es la meva dona i tambe tinc grabada l'imatge de la pilota frenada per l'aigua, i la gent de Bilbao molt maca.

Vem anar despres de haver estat tota la nit de juerga, vem sortir per al mati sensa dormir, que tiempos aquellos.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #6 el: 22 de Maig de 2013, 21:03:07 pm »
Encara guardo la entrada d'aquell partit.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #7 el: 22 de Maig de 2013, 21:33:03 pm »
Jo també era a San Mames, ambient impresionant, pero desenllaç fatal
Hem tornat !