Autor Tema: Alcorcón - Sabadell, Dissabte 8 de Juny 19 hores per TELEDEPORTE  (Llegit 8786 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:Alcorcón - Sabadell, Dissabte 8 de Juny 19 hores per TELEDEPORTE
« Respondre #60 el: 08 de Juny de 2013, 20:49:37 pm »
4-0...avui no ha sigut el fin de ciclo, d'això ja en fot mesos

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #62 el: 08 de Juny de 2013, 20:55:21 pm »
el dia de la marmota reload quina vergonyaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #63 el: 08 de Juny de 2013, 20:57:19 pm »
Hasta el Mirandés que estaba hundido quedo por encima nuestro.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #64 el: 08 de Juny de 2013, 21:05:32 pm »
colorin colorado .fin .......a partir de mañana empieza un nuevo sabadell , olvidarnos de esta temporada , el objetivo se cumplió  :bandera PERMANENCIA  :bandera  a ver que equipo se hace para la 2014 fichajes etc y ilusionarnos aumque por nuestra economia se sufrira ojala que no sea asi
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #65 el: 08 de Juny de 2013, 21:09:45 pm »
Objetivo 50 puntos?

Espero no volver a oír esa frase, por que ya habéis visto lo que pasa. Llegamos a los 50 y a hacer el pena.

El año que viene hay que exigir más, mínimo 60, que este equipo puede si quiere.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #66 el: 08 de Juny de 2013, 21:15:17 pm »
Llego el final de la temporada y el resultado final es que se ha conseguido la permanencia en la categoría una temporada más. Hay que olvidarse del juego desarrollado esta temporada lo antes posible y pensar que lo que viene puede ser mejor, de los jugadores tengo que decir que me quedaría con cuatro o cinco no más y el resto a la calle, haciendo un seguimiento para ver a que equipos van aparar, por otro lado, me temo que las salidas serán muchas menos y por tanto me temo otra temporada más sufrienso hasta el final, estos jugadores no tienen nivel para jugar en 2ªA, uno por la edad y otros por calidad.

El sueño y la esperanza es que el Grupo inversor pueda formar una plantilla con jugadores que nos den un salto de calidad y al menos poder luchar por otros objetivos, de lo contrario me veo al Xavi Roca fichando a jugadores que han descendido de categoría y el colmo que son los que nadie quieren ya que los que tienen algo de calidad en esos equipos se van otro lugar.

La temprada ha estado   :exxxx    :exxxx    :exxxx
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #67 el: 08 de Juny de 2013, 21:24:14 pm »
Hay muche gente que suele decir que este tipo de partidos no sirven para nada...

... hay parte de verdad, pero yo siempre he pensado que este tipo de partidos también ayudan para ver QUIÉN ES EN REALIDAD CADA UNO.

Si hoy se demuestra ser un profesional, para mí es un claro síntoma de que lo será siempre. Quien no lo demuestra, deja abierta una duda sobre su futura actitud. Para calar a alguien nunca elijas un buen momento, sino cuando van mal dadas... ahí es cuando varios pueden quedar retratados.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #68 el: 08 de Juny de 2013, 21:40:26 pm »
Señores, esta derrota, como siempre que jugamos fuera, ya se daba por hecha (diga lo que diga el sr Juvenal). Y esta falta de confianza en nuestros jugadores y técnicos se la han buscado ellos.
Nuestro equipo y nuestro entrenador, fuera de la NCA, no han tenido un nivel digno de un equipo de Segunda División A.
Nuestro equipo y nuestro entrenador, en este final de temporada (en las últimas 15 jornadas: 2 victorias, 4 empates y 9 derrotas), no han tenido un nivel digno de un equipo de Segunda División A.

Es por todo esto, que la marcha del sr Carreras, y espero, que la marcha del 70% de los jugadores actuales, son del todo justificadas y merecidas (diga lo que diga el Sr Axel Torres, el cual, en el artí**** que ha escrito esta semana, ha hecho ver que lo que se ha hecho con el Sr Lluís Carreras es una verdadera injusticia y que estas cosas solo pasan en nuestro club. Sr Axel Torres, como buen conocedor del mundo del fútbol, sabe que lo que ha pasado con Carreras es lo más normal del mundo hoy en día, y lo hacen clubs como el R Madrid, clubs como el CE Sabadell y clubs como el Llagostera. Un entrenador no puede sostenerse en un equipo por las rendas adquiridas en el pasado. Nos ha subido de segunda b? Nos ha mantenido en segunda dos años? Perfecto. Muchas gracias, pero el CE Sabadell necesitaba un cambio en el banquillo, y tanto la directiva como la gran mayoría de los aficionados arlequinados así lo han mostrado).

En otras ocasiones, cuando los jugadores pidan primas faltando 15 jornadas, y el club les diga que ya se hablará más adelante, en vez de criticar a la directiva, lo que se tiene que hacer es criticar a los mercenarios de los jugadores. Los cuales, no tienen ningún derecho a arrastrarse durante tres meses por los terrenos de juegos pq no les dan una cantidad de dinero que ni mucho menos pueden exigir y obligar al club a pactar, a caso no tienen todos ellos unos sueldazos?

Sigamos dandonos palmaditas a la espalda entre todos por estar en segunda división después de tantos años en el pozo... sigamos... que lo único que conseguiremos, sin ningún tipo de exigencia, es que los entrenadores y jugadores que vengan a nuestro club, no tengan el mínimo de ambición y, lo que es peor, el mínimo respeto hacia un club que no merece los espectáculos que se han dado fuera de la NCA.
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2013, 21:44:45 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #69 el: 08 de Juny de 2013, 22:00:36 pm »
eso sí, la sinceridad es siempre de aplaudir: "Uff creo que mi peor partido de la historia. Una pena acabar asi la temporada". Samuel en Twitter.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #70 el: 08 de Juny de 2013, 22:12:34 pm »
Be, 2 temporades patin per no baixar, i la propera temporada crec que el grup encara será mes fort, per tant a posarse les piles i començar a fitxar be, si no ho pasarem molt malament
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #71 el: 08 de Juny de 2013, 22:14:14 pm »
Quin ridícul, l'any que ve, si no canvien molt les coses,  crèc que serem un canditat ferm al descens.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #72 el: 08 de Juny de 2013, 22:30:55 pm »
Por fin se van ya los mercenarios estos! Espero que acaben todos en segunda b o tercera que es lo que se merecen! Que nadie fiche a estos petaos. El lunes a las oficinas a despedirlos como se merecen. Sois verdadera escoria de Sabadell FUERA YA TODOS MENOS DE NAVAS!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #73 el: 08 de Juny de 2013, 22:33:04 pm »
Yo no quiero renovar mi carnet señor Soteras! Estoy harto de que os riáis de los socios!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #74 el: 08 de Juny de 2013, 22:40:14 pm »
Hola a todos, bien, una vez acabada la temporada y mirando que hemos criticado (con razón) jugadores, tecnico, preparación fisica etc..etc, no he visto a nadie que critique al señor Xavi Roca, ojo, hablo siempre de tema deportivo, esto que quede claro y mi pregunta es ¿tendrá parte de culpa de los fichajes que no han dado la talla?. Sé que fichar no es facil y menos con pocos recursos pero en esta categoria no a todos los equipos les sobra el dinero, con esto quiero decir que todo ha sido un cumulo de despropositos, pienso y me es igual que alguien me critique, que si llegamos a cambiar de entrenador cuando faltaban 9 - 10  partidos podiamos haber llegado al playoff, aunque nos tumbasen a las primeras de  cambio, y aunque no lo parezca esto influye y mucho en la captación de nuevos socios, resumo, como socio y con todo el respeto, yo critico al señor Xavi Roca en la parte que le toca, por no haber sido valiente en algunas ocasiones.
Lo siento pero es mi opinión. VISCA EL SABADELL

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #75 el: 08 de Juny de 2013, 22:50:34 pm »
Podiamos tener la base del equipo para la temporada proxima y a lo que hemos llegado es a la desesperanza total.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #76 el: 08 de Juny de 2013, 23:33:47 pm »
 ( labtec) de losjugadores tengo que decir que me quedaría con cuatro o cinco no más y el resto a la calle, haciendo un seguimiento para ver a que equipos van aparar, ................... ................... ................... ....a 2b van unos cuantos  sera interesante seguirlos  :ejem
( evir) Objetivo 50 puntos?-------------------------------------------------------------- donde hay que firmar  :laugh2:
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 09 de Juny de 2013, 00:14:57 am »
Avui i ja preveient que a Alcorcón alguns jugadors sortirien a PASTURAR i que Carreras des de la banda els ho permetria, he preferit anar a veure al CE Sabadell FC femení, que jugava contra un equip dues categories superior en Tercera ronda de la Copa Catalunya i on suposadament preveia també una derrota arlequinada. El partit del masculí l'he posat a gravar.

Doncs bé. Les noies hi han posat el que han de posar, en el seu cas ovaris, però també ganes, actitud i honor. El resultat és que han remuntat un 0-1 advers i han donat la cara per acabar guanyant 4-1 i classificar-se per a quarts de final, on les espera el Barça, campiones de Lliga de Primera divisió i possibles campiones de Copa. Amb actitud, tot és possible.

Desprès he arribat a casa i he vist la primera part del masculí. No m'equivocava. Alguns jugadors han pasturat i s'han rigut de la nostre samarreta. Han donat pena i em nego a veure la segona part. Sincerament.

És la diferència entre posar-hi ganes i tocar-se el que no sona sobre un camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #78 el: 09 de Juny de 2013, 00:54:51 am »
Molt bé, Birrero, sense sortir-te del tema del post (Alcorcón-Sabadell), has aconseguit treure el q és veritablement important en un post més concorregut:

SÍ, SENYORS, les noies han aconseguit avançar 3 eliminatories i JUGARAN CONTRA EL BARÇA (CAMPIONES DE LLIGA), equip que pertany a tres divisions més adalt, EL PROPER CAP DE SETMANA. Em sembla que necessiten suport, no?

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #79 el: 09 de Juny de 2013, 01:49:09 am »
LLastimosament no es podia esperar un altre final per aquesta temporada avui han posat la cirereta al pastís de la temporada. M'agradarà veure ha on va al final el Carreres i si l'aguanten tota la temporada. De la plantilla actual es poden quedar molt pocs i la majoria fora.
Al Xavi Roca algú li demana comptes ?. Doncs ja va sent  hora.
La directiva i els màxim accionistes tenen que fer una profunda reflexió de ha on volem anar i aquests japonesos que pretenen fer amb el nostre club que ha hores d'ara no en tenim ni idea.
El que si veiem és que si no hi ha una bona injecció de diners dels japonesos i és fixa a un entrenador amb cara i ulls i a uns jugadors competituis dins les nostres possibilitats la temporada vinent sóm carn de 2ª B.