Autor Tema: Alcorcón - Sabadell, Dissabte 8 de Juny 19 hores per TELEDEPORTE  (Llegit 8787 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:Alcorcón - Sabadell, Dissabte 8 de Juny 19 hores per TELEDEPORTE
« Respondre #80 el: 09 de Juny de 2013, 09:10:32 am »
I jo em segueixo preguntant el perque quan juguen a casa em fet partits molt bons, em posat el que s'ha de posar, em corregut com mai i a sobre em guanyat( Almeria, Alcorcon, Girona, Barça B,Madrid Castilla...) i quan juguem fora, anem d'excursió, ens pasejem una mica sobre el camp, ens en foten uns quants i apa cap a casa¡ perque aquest canvi d'actitud ?perque si a casa em sigut bons molts partits, perque aquesta transformació fora? quina segona volta mes patetica em fet fora de casa, i ara que toca? fotre tot per la finestra i començar de nou? entrenador nou, segon també, preparador fisic, i 19 jugadors nous tambe? la clau per fer un bon projecte es mantenir any d'arrera any la mateixa base i fer uns petits retocs que permetin millorar el que tenim, i que em de fer nosaltres aquest any? dons esta clar, començar totalment de nou, i aixo costa de engegar, un equip amb practicament tot nou no es fa en 2 mesos i nomes teniu que mirar els rivals que tindrem la propera temporada...
Hem tornat !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #81 el: 09 de Juny de 2013, 09:33:50 am »
I jo em segueixo preguntant el perque quan juguen a casa em fet partits molt bons, em posat el que s'ha de posar, em corregut com mai i a sobre em guanyat( Almeria, Alcorcon, Girona, Barça B,Madrid Castilla...) i quan juguem fora, anem d'excursió, ens pasejem una mica sobre el camp, ens en foten uns quants i apa cap a casa¡ perque aquest canvi d'actitud ?perque si a casa em sigut bons molts partits, perque aquesta transformació fora? quina segona volta mes patetica em fet fora de casa, i ara que toca? fotre tot per la finestra i començar de nou? entrenador nou, segon també, preparador fisic, i 19 jugadors nous tambe? la clau per fer un bon projecte es mantenir any d'arrera any la mateixa base i fer uns petits retocs que permetin millorar el que tenim, i que em de fer nosaltres aquest any? dons esta clar, començar totalment de nou, i aixo costa de engegar, un equip amb practicament tot nou no es fa en 2 mesos i nomes teniu que mirar els rivals que tindrem la propera temporada...

Ja t´ho diré jo....Carreras té un sistema de joc que per ell és "sublime" i que hi té com un espècie de "compromís de sang" amb no se qui de que aquest sistema s´ha de portar a terme fins les últimes conseqüències....Qu è passa llavors ?

Que a casa les derrotes fan més mal i el públic podria criticar massa l´abús d´un sistema que mai ha estat el propi del Sabadell.  Llavors a casa no es decideix a posar-lo en pràctica, es juga més directe i es guanyen els partits....a fora no hi ha tants "observadors" i a més a més els partits solen anar precedits d´un bon resultat a casa.....El que ve després ja s´ha vist tota la temporada.

Huesca, Hércules, Mirandés i Alcorcón....Quatre rivals amb equips hiper-necessitats i nosaltres anar fotent rondos en defensa. Això és quasi insultar el rival, que encara augmenta més la intensitat. Camps petits a més a més, excepte l Rico Pérez...el resultat;  0 punts, 13 gols en contra.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #82 el: 09 de Juny de 2013, 11:24:35 am »
La veritat és que a nivell defensiu, l'equip ha estat un autèntic "coladero" durant tota la temporada, però és que fins i tot ahir Carreres treu a dos jugadors del B, però cap d'ells és central. Per què no posava d'inici a un Pasqui i fem una prova a veure si el nano aguanta el tipus o no? No hi havia res a perdre. Que si la cosa no sortia bé es podia fer mal al jugador? Està clar que era un risc, però igual un risc que el nano volia assumir, també era una oportunitat d'or. Doncs no, amb els defenses de sempre i a fer el ridícul. Al llarg de tota la temporada Carreras no ha buscat suficients alternatives al darrre. M'hauria agradat veure algun partit a Hidalgo o Llorente de central o a Eneko de lateral, però repeteixo,  no ha buscat solucions on en feien falta i molt.

Ahir es podia perdre, però no que a la mitja hora ja te n'hagin fotut 3. D'aquesta manera no.

Com han dit molts, per fi s'ha acabat la temporada!
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2013, 11:36:58 am per jarisacat »

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #83 el: 10 de Juny de 2013, 16:01:28 pm »
Algunos datos (no muchos) del Alcorcón-Sabadell del sábado que cerró la liga.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/06/10/datos-del-ad-alcorcon-4-0-ce-sabadell/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat andy69

• Aleví
  • Missatges: 84
« Respondre #84 el: 10 de Juny de 2013, 16:09:04 pm »
nada que comentar ,actitud lamentable ,lo mas positivo
 fue el debut de ,DANI MUELA Y ARNAU, a estos por lo menos se les vio correr