He votat, i ho he fet per en Jordi Besonias, que encara que crec recordar que no està en el consell d'administració actual, és una persona dialogant, amb educació, i que crec que podria ser coherent i a més ajuntar les diverses famílies i sensibilitats que hi han a la família arlequinada. Això si, tant de bó comptés també amb gent que sempre ha estat donant la cara al club i davant el soci com és Miquel Sellarés, que a part de ser un directiu dels que treballen sense fer-se la foto, com a persona és un 10.
Per altre banda, desprès d'haver votat, veig que surten els resultats. Sorprenent és per la meva part veure que molts confien en Takahashi, que ha aterrat no fa molt i no sé si el coneixem gaire o no, però em sembla força curiós. També suposo que els que han votat un altre, alguns d'ells els hi agradaria una via japonesa, però és que jo prefereixo algú que hagi mamat el club des de petit, no un Abramóvich del Chelsea, però com a màxims accionistes, si arriba el cas, ells son els que manen, que han fotut la pasta.
I el que em sembla lamentable, per no dir una altre cosa, és que hi hagi la resposta de 'Sense en Joan, deixo el CE Soteras'. Li treu tota la seriositat a l'enquesta, a més que els que han votat aquesta opció, sincerament, si realment pensen això, son arlequinats del nivell dels que esperen que sense Carreras estem en zona de descens, gent que té amor a la persona i no al club. Passen els jugadors, entrenadors i presidents i sempre serem el CE Sabadell FC.