Enquesta

ERES CLIENT D'UNNIM I TENS PENSAT MARXAR DEL BBVA?

NO era client d'Unim
7 (53.8%)
SI era client UNNIM i ara estic content amb BBVA
1 (7.7%)
SI era client UNNIM i tinc pensat marxar del BBVA (tancar comptes)
3 (23.1%)
SI era client UNNIM i treuré tot del BBVA excepte hipoteca, que no puc
2 (15.4%)
Altres opcions
0 (0%)

Total de vots: 13

Autor Tema: EVITARÀ BBVA LA FUGA DE CLIENTS DE LES ANTIGUES CAIXES (UNNIM)  (Llegit 8864 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
EVITARÀ BBVA LA FUGA DE CLIENTS DE LES ANTIGUES CAIXES (UNNIM)
« el: 05 de Juny de 2013, 13:37:39 pm »
Canvi de colors.

Aquests dies la comarca del Vallès ha viscut un important canvi de colors als seus carrers. Es tracta de la fí del procès de fusió de les tres caixes catalanes -englobages sota la marca d'Unnim- que han sofert un canvi en les seves façanes vers el logotip blau del banc BBVA.

Aquest procès no està exempt de polèmica, donc els clients que veníen d'Unnim estan patint greus anomalíes en els seus serveis. Entre aquestes, nòmines que no es cobren, dificultats per accedir a la web o per realitzar operacions, rebuts domiciliats que es tornen tot i haver-hi fons o rebuts duplicats, i altres.

Els clients de les antigues caixes ténen molts un perfil "antibanc", eren persones que valoraven molt el funcionament i l'obra social de les caixes, cosa que probablement no en té el suficient coneixement el BBVA. A més, la dràstica dissolució de 150 anys d'història de les caixes ha estat un cop molt fort per a centenars de milers de persones que creien en el fer d'aquestes entitats.

La veritat es que el BBVA, poc coneixedor de que gran part dels clients de les antigues caixes ja teníen una mentalitat contrària als bancs, no està cuidant com cal a aquests i aixó ho demostra el desastrós procés de fussió entre entitats.

Ara, la pregunta es: un cop es fa realitat la eliminació de tot el que tenia a veure amb les caixes fusionades, PER QUÉ OPTARAN ELS ANTICS CLIENTS D'UNNIM?

Entre els diferents opinions, corren veus que BBVA patirà una forta pèrdua de clients durant els propers mesos, donc s'ha perdut l'element diferenciador. També per que ja no participa de forma molt important en una important obra social que ens beneficiava a tots d'alguna manera. També és parla de que l'entitat ja no és catalana, cosa que abans molta gent valoraba la proximitat.

També comenten moltes persones, des de Sabadell, Terrassa i Manlleu, que pràcticament tothom tenia coneguts que hi treballaven, ja a oficines com a obra social, cosa que feia les caixes molt properes.

Penseu que BBVA perdrà molts clients? Us ha afectat el procès de fusió? Com?
Deixareu de ser clients del BBVA?

Aqui ho deixo per que opineu!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:EVITARÀ BBVA LA FUGA DE CLIENTS DE LES ANTIGUES CAIXES (UNNIM)
« Respondre #1 el: 05 de Juny de 2013, 13:58:21 pm »
BBVA ja comptava amb una pèrdua de clients, per açò ha fet ERE's camuflats, prejubilacions i altris artimanyes per acomiadar treballadors.
Mala política la de fusions, que treu llocs de treball, i lo pitjor que los treu de la part baixa de l'empresa, els treballadors rasos que alguns cobraven 660€ nets treballant com a caixers.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #2 el: 05 de Juny de 2013, 14:52:20 pm »
No opinaré perquè em farien fora del fòrum!  :whistle:
Bastant penós tot plegat. Que donin gràcies a que em tenen agafat pels cXXXXns amb la hipoteca, que si no ja no em veien el pèl.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #3 el: 05 de Juny de 2013, 15:04:14 pm »
jo tenia tot a l'antiga Caixa Sabadell,ja amb unnim no em feia gens de gracia,i vaig treure totes les domiciliacions de rebuts que tenia,i els vaig pasar a una llibreta de la Caixa que no feia servir per res,i ara treure el compte corrent,i el compte amb els meus estalvis

ara vindra lo bo,on els porto? al banc Sabadell? ja tinc una llibreta que no faig servir per res,o a la Caixa? que recomaneu?

per cert la setmana pasada,als clients unnim ens van tenir 3 o 4 dies sense poder treure diners dels caixers(cap de semana per el mig) i segons el cartellet que van posar d'avis seria un dia,i ames van deixar de funcionar el dia abans del que deia l'avis
« Darrera modificació: 05 de Juny de 2013, 15:07:15 pm per Dante SBD »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 05 de Juny de 2013, 15:22:40 pm »
BBVA ja comptava amb una pèrdua de clients, per açò ha fet ERE's camuflats, prejubilacions i altris artimanyes per acomiadar treballadors.
Mala política la de fusions, que treu llocs de treball, i lo pitjor que los treu de la part baixa de l'empresa, els treballadors rasos que alguns cobraven 660€ nets treballant com a caixers.

Estàs ben informat! El 2006 vaig treballar l'estiu a Caixa Sabadell, a una de les prineres oficines que es van obrir a Terrassa just quan es va fer el salt a la ciutat veïna. Jo cobrava 1010€ al mes amb totes les pagues prorratejades.

El que passa es que hi havien 18 pagues i mitja, és a dir, que cada paga era de 650€ aproximadament peró les prorratejaven per dissimular-ho. Era una autèntica vergonya, i més veient com s'han llençat els diners amb xorrades.

Es veu que des de principis dels 90, es van fer diversos convenis cada un dels quans abaixava de forma substancial el sou als nous empleats. Et podies trobar un home que portava 30 anys a finestreta guanyant més de 3000 al mes, mentres que el jove director d'oficina no arribava als 1500, amb totes les seves responsabilitats. (Vist pels meus ulls).

Si que es cert que de directius també han marxat bastants, i no tots jubilats.

Tema fuga de clients, sexeibirra, parlo de que més de la meitat podrien acabar marxant. I amb aixó no hi compten. Van acabar amb la marca Unnim per que els serveis de comunicació de BBVA van demanar la gent quina marca els semblava més forta, més implantada, no amb quina preferien seguir treballant.

Penso que la patacada no se l'esperen com penso que serà.

Bastant penós tot plegat. Que donin gràcies a que em tenen agafat pels cXXXXns amb la hipoteca, que si no ja no em veien el pèl.

Opina, opina, que penso que el moderador es podria solidaritzar amb tú.
Sempre podràs deixar la hipoteca i treure tot el demès. Excepte si tens les condicions de la hipoteca lligades als productes vinculats.

jo tenia tot a l'antiga Caixa Sabadell,ja amb unnim no em feia gens de gracia,i vaig treure totes les domiciliacions de rebuts que tenia,i els vaig pasar a una llibreta de la Caixa que no feia servir per res,i ara treure el compte corrent,i el compte amb els meus estalvis

ara vindra lo bo,on els porto? al banc Sabadell? ja tinc una llibreta que no faig servir per res,o a la Caixa? que recomaneu?

per cert la setmana pasada,als clients unnim ens van tenir 3 o 4 dies sense poder treure diners dels caixers(cap de semana per el mig) i segons el cartellet que van posar d'avis seria un dia,i ames van deixar de funcionar el dia abans del que deia l'avis

Encara avui, no funcionen la meitat dels serveis. Vas a solucionar-ho i diuen a tothom que tornin en 3 dies. D'aqui a tres dies hi anirà tothom i sant torne'm-hi. Està sent un desastre i no estan donant la cara.

A mi, BBVA m'ha demostrat l'interès que té pel client minorista. Cap. Som un número. Lluny quedarà aquella frase de "Qüestió de tracte".

On els portem? La Caixa no entro ni boig, és per a mi el pitjor lloc de la terra on treballar les teves finances. Et tracten fatal i et cusen a comisions. Banc Sabadell no tinc ni idea de com funciona.

Jo, personalment, ja he triat alternativa. Treballo amb Caixa Guissona per que ténen un compromís de no cobrar mai comissions per a res, a la seva web ho explica molt bé. Ténen només quatre oficines (Guissona, Reus, Lleida i Barcelona) peró en el fons no he d'anar mai per a res, tot es fa per internet des d'una web cutre de qllons peró superfàcil de fer servir. I si un dia vull ingressar diners es pot fer des de qualsevol caixa o banc de Sabadell, ells et diuen com.

Porto any i mig i estic força content. Per a autònioms és genial, ja que no cobren comissió encara que et tornin un xec o rebut.

Caixa Guissona pertany a la Corporació Alimentària Guissona, que és la mare de les famoses botigues Bonarea.

També diuen que treballa força bé Triodos Bank i Caixa Enginyers. La darrera entitat financera -realment- catalana amb fons de garantia de dipòsits és Caixa Rural de Castelldans, amb una sola oficina, que ara s'ha associat amb Caja Rural.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #5 el: 05 de Juny de 2013, 15:45:38 pm »

660€ nets????? Tan poc!!????  :rant:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 05 de Juny de 2013, 16:20:04 pm »

Opina, opina, que penso que el moderador es podria solidaritzar amb tú.
Sempre podràs deixar la hipoteca i treure tot el demès. Excepte si tens les condicions de la hipoteca lligades als productes vinculats.

Això mateix, tinc condicions vinculades a la hipoteca: assegurances pis i vida, targetes,...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 05 de Juny de 2013, 18:48:06 pm »
 :scut :bandera

Jo espero per les vacances per "cancelar" el conte  :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #8 el: 05 de Juny de 2013, 21:45:05 pm »

Estàs ben informat! El 2006 vaig treballar l'estiu a Caixa Sabadell, a una de les prineres oficines que es van obrir a Terrassa just quan es va fer el salt a la ciutat veïna. Jo cobrava 1010€ al mes amb totes les pagues prorratejades.

co..ll..on..s i jo sense sapiguer que eras tú, per totes les oficines vaig passar, en aquella oficina vaig estar unes quantes vegades. Jejeje

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #9 el: 06 de Juny de 2013, 00:38:33 am »
Amb caixa sabadell em sentia molt ben tractat. Amb unnim bastant bé també. Però el que he viscut aquests últims dies amb bbva no té nom. Evidentment treuré tot lo personal i professional i deixaré la hipoteca per que no tinc mes *******. Treballaré molt més amb Banc Sabadell que són seriosos.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 06 de Juny de 2013, 07:24:10 am »
Jo porto treballant activament amb Banc Sabadell des de 1987 i mai n´he tingut cap queixa....De fet sóc "agent colaborador" d´aquesta entitat, de manera que si algú vol obrir un "Compte Expansió" (possiblement el millor producte del mercat), només li cal dir-m´ho i dono les instruccions perquè aperturin el compte i editin el contracte i només hagi de passar a firmar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #11 el: 06 de Juny de 2013, 09:30:09 am »
Jo porto treballant activament amb Banc Sabadell des de 1987 i mai n´he tingut cap queixa....De fet sóc "agent colaborador" d´aquesta entitat, de manera que si algú vol obrir un "Compte Expansió" (possiblement el millor producte del mercat), només li cal dir-m´ho i dono les instruccions perquè aperturin el compte i editin el contracte i només hagi de passar a firmar....

Jo també estic amb el Banc Sabadell, despres de estar a La Caixa i a ING, ara per ara no em puc queixar!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 06 de Juny de 2013, 09:31:27 am »

Jo també estic amb el Banc Sabadell, despres de estar a La Caixa i a ING, ara per ara no em puc queixar!
No us cobren moltes comissions?. Conec gent que hi treballa i si no fossin treballadors no estarien a aquest banc ni bojos.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 06 de Juny de 2013, 09:49:04 am »
Amb el compte Expansó comsions 0.   L´únic requisit és que hi has de domiciliar Nòmina, pensió, subsidi o rebut del seguro d´autònoms, qualsevol d´aquestes 4 coses (la que tinguis)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #14 el: 06 de Juny de 2013, 11:22:46 am »
Amb el compte Expansó comsions 0.   L´únic requisit és que hi has de domiciliar Nòmina, pensió, subsidi o rebut del seguro d´autònoms, qualsevol d´aquestes 4 coses (la que tinguis)

Nomina superior a 700€ nets, si tens entre 18-25 anys no necesites tenir la nomina domiciliada!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #15 el: 06 de Juny de 2013, 13:24:58 pm »
n'estic ben fart de tot això, molt emprenyat! No entenc perquè tinc de ser client del BBVA a la força, em sembla molt bé que es fusionin i treballin junts, etç... però no que d'un dia cap a un altre Unnim desapareix i per facilitar gestions se'n faci càrrec un banc que no vull, sort que uns dies abans ma mare em va avisar del canvi i el "cacau"que supossaria i vaig poder retirar calers per passar el cap de setmana que si no... l'enfadament hagués sigut major.

Jo era client de Caixa Sabadell de ben petit, cal a dir que no m'havia canviat perquè hi tenía un familiar treballant i tot era més cómode. Fins i tot tinc l'hipoteca contractada i ara m'impideix poder donar-me de baixa absolutament d'aquest banc que jo no he triat.  :rant:

Vaig anar a les oficines fa un parell de dies per obtenir la clau per fer operacions a Internet, i quin merder tenien montat! Quilometres de cua, d'una oficina t'enviaven a una altra, esperes interminables, etç... I lo que també sap greu que els treballadors de la guixeta no en tenen cap culpa, aguanten l'enfadament de milers de persones mentre els responsables de tot això queden amagats com rates.

Àviam que faig, ja tenía previst anar-hi per a una revisió del sòl de la hipoteca i ara àviam quina solució em dona aquest gentuça. Impossible per això anar aquests dies  :veryangry: :disappointed: :mmmm
@javi_gt86

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #16 el: 06 de Juny de 2013, 13:39:25 pm »
n'estic ben fart de tot això, molt emprenyat! No entenc perquè tinc de ser client del BBVA a la força, em sembla molt bé que es fusionin i treballin junts, etç... però no que d'un dia cap a un altre Unnim desapareix i per facilitar gestions se'n faci càrrec un banc que no vull, sort que uns dies abans ma mare em va avisar del canvi i el "cacau"que supossaria i vaig poder retirar calers per passar el cap de setmana que si no... l'enfadament hagués sigut major.

Jo era client de Caixa Sabadell de ben petit, cal a dir que no m'havia canviat perquè hi tenía un familiar treballant i tot era més cómode. Fins i tot tinc l'hipoteca contractada i ara m'impideix poder donar-me de baixa absolutament d'aquest banc que jo no he triat.  :rant:

Vaig anar a les oficines fa un parell de dies per obtenir la clau per fer operacions a Internet, i quin merder tenien montat! Quilometres de cua, d'una oficina t'enviaven a una altra, esperes interminables, etç... I lo que també sap greu que els treballadors de la guixeta no en tenen cap culpa, aguanten l'enfadament de milers de persones mentre els responsables de tot això queden amagats com rates.

Àviam que faig, ja tenía previst anar-hi per a una revisió del sòl de la hipoteca i ara àviam quina solució em dona aquest gentuça. Impossible per això anar aquests dies  :veryangry: :disappointed: :mmmm

jo vaig haver de demanar calers a un familiar perque em vaig quedar penjat per aquesta gentussa

vaig anar al caixer i vaig veure un cartellet que deia,el proper divendres no funcionaran els caixers i tot el sistema informatic

per temes personals no vaig poder anar en horari d'oficina,i el dijous a mitja tarda dic,ostras que dema no funciona el caixer vaig a treure calers ara que si no em quedare penjat,i el dijous ja no funcionaben els caixers!!

vaig tornar el dissabte(se supossa que nomes era un dia l'aturada) i seguía sense funcionar,aixo si amb un paperet on deia els caixers "mes propers" del BBVA que si funcionaven per els clients unnim,i vaig i el caixer es riu de mi,i a la vegada una pila de gent emprenyada com una mona per el mateix

total que desde dijous fins dilluns,sense poder treure calers,i tenin que demanar un prestec a un familiar per poder menjar!! es de conya que tinguis els teus calers guardats en una entitat financera i no puguis disposar d'ells si et fan falta (no tinc mai cuantitats grans de diners a casa)

jo treure tot el que tinc,no vull saber res del BBVA,i si no veig res millor anire cap el banc Sabadell

per cert vaig anar a treure calers el dilluns,i la cua era histórica,diria que mai havia vist tantísima gent fent cua,ni els dies de cobro

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 06 de Juny de 2013, 16:06:21 pm »
Espectacular.

Jo no treballo amb ells, però estic com a autoritzat en un compte familiar i ens han fet de tot i res bó. Ens han canviat condicions d'un compte sense avís previ, aquest familiar no ha pogut treure diners del caixer en uns dies i a sobre quan li han donat la llibreta nova, m'han canviat el nom.

I per la constància que en tinc, no soc l'únic amb queixes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2013, 09:34:44 am »
Espectacular.

Jo no treballo amb ells, però estic com a autoritzat en un compte familiar i ens han fet de tot i res bó. Ens han canviat condicions d'un compte sense avís previ, aquest familiar no ha pogut treure diners del caixer en uns dies i a sobre quan li han donat la llibreta nova, m'han canviat el nom.

I per la constància que en tinc, no soc l'únic amb queixes.

Donc a mi, precissament, em caducaven aquesta setmana uns diners a termini al 1,75%.
Rebo una carta divendres passat dient que passi a negociar nou termini, que mentres tant l'interès passa a ser del 0,4%.

Vaig a la oficina i em diuen que m'esperi almenys dues setmanes, donc ténen un bon cacau montat i no poden fer res. Es a dir, tindran dies i dies molts estalvis al 0,4%.

He fet una transferència i porten dies sense rebrela (2 setmanes), ni tampoc em donen un extracte per demostrar qui havia de rebre el transf.

Cues històriques, merder monumental. Es increible per que aqui a Santpedor hi havia una oficina de BBVA que ha tancat i ho han passat tot a la de Caixa Sabadell. En total, hi havien 6 de personal i ara només són 4. Atenen 2 persones i no veuen que cal una talua més i un altre treballador.

Pregunto a l'estirat del director... "peró no dieu que aixó és un gran banc?". No sap ni qué contestar. Només veig que han augmentat la publicitat a Catalunya per imatge.

Només miren per lo seu. M'ho han deixat molt clar, els pocs dubtes que tenia me'ls han aclarit. Tot a Caixa Guissona, que mai he tingut cap problema.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #19 el: 11 de Juny de 2013, 07:04:18 am »
avui faig un by by bbva