BBVA ja comptava amb una pèrdua de clients, per açò ha fet ERE's camuflats, prejubilacions i altris artimanyes per acomiadar treballadors.
Mala política la de fusions, que treu llocs de treball, i lo pitjor que los treu de la part baixa de l'empresa, els treballadors rasos que alguns cobraven 660€ nets treballant com a caixers.
Estàs ben informat! El 2006 vaig treballar l'estiu a Caixa Sabadell, a una de les prineres oficines que es van obrir a Terrassa just quan es va fer el salt a la ciutat veïna. Jo cobrava 1010€ al mes amb totes les pagues prorratejades.
El que passa es que hi havien 18 pagues i mitja, és a dir, que cada paga era de 650€ aproximadament peró les prorratejaven per dissimular-ho. Era una autèntica vergonya, i més veient com s'han llençat els diners amb xorrades.
Es veu que des de principis dels 90, es van fer diversos convenis cada un dels quans abaixava de forma substancial el sou als nous empleats. Et podies trobar un home que portava 30 anys a finestreta guanyant més de 3000 al mes, mentres que el jove director d'oficina no arribava als 1500, amb totes les seves responsabilitats. (Vist pels meus ulls).
Si que es cert que de directius també han marxat bastants, i no tots jubilats.
Tema fuga de clients, sexeibirra, parlo de que més de la meitat podrien acabar marxant. I amb aixó no hi compten. Van acabar amb la marca Unnim per que els serveis de comunicació de BBVA van demanar la gent quina marca els semblava més forta, més implantada, no amb quina preferien seguir treballant.
Penso que la patacada no se l'esperen com penso que serà.
No opinaré perquè em farien fora del fòrum!
Bastant penós tot plegat. Que donin gràcies a que em tenen agafat pels cXXXXns amb la hipoteca, que si no ja no em veien el pèl.
Opina, opina, que penso que el moderador es podria solidaritzar amb tú.
Sempre podràs deixar la hipoteca i treure tot el demès. Excepte si tens les condicions de la hipoteca lligades als productes vinculats.
jo tenia tot a l'antiga Caixa Sabadell,ja amb unnim no em feia gens de gracia,i vaig treure totes les domiciliacions de rebuts que tenia,i els vaig pasar a una llibreta de la Caixa que no feia servir per res,i ara treure el compte corrent,i el compte amb els meus estalvis
ara vindra lo bo,on els porto? al banc Sabadell? ja tinc una llibreta que no faig servir per res,o a la Caixa? que recomaneu?
per cert la setmana pasada,als clients unnim ens van tenir 3 o 4 dies sense poder treure diners dels caixers(cap de semana per el mig) i segons el cartellet que van posar d'avis seria un dia,i ames van deixar de funcionar el dia abans del que deia l'avis
Encara avui, no funcionen la meitat dels serveis. Vas a solucionar-ho i diuen a tothom que tornin en 3 dies. D'aqui a tres dies hi anirà tothom i sant torne'm-hi. Està sent un desastre i no estan donant la cara.
A mi, BBVA m'ha demostrat l'interès que té pel client minorista. Cap. Som un número. Lluny quedarà aquella frase de "Qüestió de tracte".
On els portem? La Caixa no entro ni boig, és per a mi el pitjor lloc de la terra on treballar les teves finances. Et tracten fatal i et cusen a comisions. Banc Sabadell no tinc ni idea de com funciona.
Jo, personalment, ja he triat alternativa. Treballo amb Caixa Guissona per que ténen un compromís de no cobrar mai comissions per a res, a la seva web ho explica molt bé. Ténen només quatre oficines (Guissona, Reus, Lleida i Barcelona) peró en el fons no he d'anar mai per a res, tot es fa per internet des d'una web cutre de qllons peró superfàcil de fer servir. I si un dia vull ingressar diners es pot fer des de qualsevol caixa o banc de Sabadell, ells et diuen com.
Porto any i mig i estic força content. Per a autònioms és genial, ja que no cobren comissió encara que et tornin un xec o rebut.
Caixa Guissona pertany a la Corporació Alimentària Guissona, que és la mare de les famoses botigues Bonarea.
També diuen que treballa força bé Triodos Bank i Caixa Enginyers. La darrera entitat financera -realment- catalana amb fons de garantia de dipòsits és Caixa Rural de Castelldans, amb una sola oficina, que ara s'ha associat amb Caja Rural.