Autor Tema: Entrevista a Keisuke Sakamoto, màxim accionista  (Llegit 19617 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Entrevista a Keisuke Sakamoto, màxim accionista
« Respondre #20 el: 08 de Juny de 2013, 12:07:33 pm »
Cuando ya estamos descartando entrenadores porque dicen son muy caros, ya estamos dejando bien claro que el proyecto de la proxima temporada seguirá siendo muy humilde

Pudiera ser que la próxima temporada el proyecto seguirá siendo humilde, pero los dueños del Club no han dicho nada al respecto, son los empleados del Club los que piensan que será así, pero nadie ha hablado con ellos, pienso que hasta que no termine la temporada no habrá una reunión para decidir lo que se va a hacer.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 08 de Juny de 2013, 15:15:00 pm »
Yo ahora por lo menos no tengo miedo a que no tengamos dinero, con los japos parece que no nos faltará.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #22 el: 08 de Juny de 2013, 15:16:58 pm »
La conclusión que saco yo de todo esto es que no me gusta que se tilde al Centre d'esports de "empresa"

Es lo que mas claro tengo. Si querian comprar una "empresa" que se fueran a comprar la mango. Esto es el CE SABADELL, es muy distinto.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 08 de Juny de 2013, 15:30:24 pm »
La conclusión que saco yo de todo esto es que no me gusta que se tilde al Centre d'esports de "empresa"

Es lo que mas claro tengo. Si querian comprar una "empresa" que se fueran a comprar la mango. Esto es el CE SABADELL, es muy distinto.

¿no es para ti una empresa? y ¿qué es para ti una SAD?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #24 el: 08 de Juny de 2013, 16:04:13 pm »
Que vagin en compte amb el projecte "humil" d'aquest any, perquè encara baixarem i el projecte dels japos s'anirà a la m**** ...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #25 el: 08 de Juny de 2013, 21:10:35 pm »

este tipo de frases podría tener algo valor antes de recibir los milloncicos de euros y asumiendo las consecuencias (que no voy a valorar)... pero a posteriori... en fin, échale un poco de coherencia a lo que has dicho
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2013, 16:08:30 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Aleph

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
« Respondre #26 el: 11 de Juny de 2013, 02:03:09 am »
Bien, con toda la modestia de no estar en los entresijos del club y no conocer de estos rumores más que por medios, lo que sí opino es que los inversores japoneses, aunque sean los más humildes y comedidos del mundo, no dejan NADA al azar. Se toman con una meticulosidad bárbara cualquier proyecto empresarial, que es como verán su historia con el Sabadell. En fin, sería una contradicción poco habitual para el carácter de negocios japonés que no se tomaran muy en serio, muy paciente y muy detalladamente cualquier proyecto que puedan tener para el club, por modesto que sea... Creo que, en este sentido, no son un magnate ruso cualquiera, por decir algo  :tongue3:

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #27 el: 11 de Juny de 2013, 10:51:24 am »
també di, a l'entrevista, que Carreras els va donar alguns consells. Penso que la relació Roca-Carreras no era bona. Al video de roda de premsa es veu com Carreras s' abraça amb el pres i Roca fa l' amag de abraçar-lo però Carreras no. Hi ha moltes coses que no sabem, però no entenc ara les crítiques als japonesos, per que no van sortir al seu moment, no vam ser capaços aSabadell de reunir els diners necesaris,aquesta és la veritat. Ara estariem com el Guadalajara. Llavors que volem? Que ens posin els diners i fer tot al nostre gust? Però qui ens pensem que som? Els jefes son ells i qui no li agradi que compri accions, però rascar-se la btxaca res de res.
Confiem amb el seu projecte. Potser serà veritat que pujarem a primera.

I gracies a Xavi Roca per els seus fixatges que ens ha portat a 2A. Però també ha fitxat paquets i gent que es lesiona cada dos per tres. Aquesta és la veritat.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #28 el: 03 de Agost de 2013, 11:27:58 am »
Jo tinc la sensació que son gent seria, tinc bones sensacions i no crec ser l´unic que sí está il.lusionat encara que el canvi no hagi estat de la forma que tots ens hagués agradat i que el mercat estigui molt aturat.
Aquets senyors han fet possible que el Sabadell tingui com a mínim l´opció de seguir al futbol profesional i somiar amb fites mes altes.
Molta sort Keisuke

http://www.vavel.com/es/futbol/segunda/sabadellcf/253459-sakamoto-soy-empresario-no-vengo-a-tirar-el-dinero.html
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #29 el: 03 de Agost de 2013, 14:38:25 pm »
A més a l'estadi se'l veia molt proper amb l'aficionat. Donant la mà a cada jugador avanç de sortir al camp. M'AGRADA AQUEST HOME!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
@javi_gt86

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #31 el: 04 de Agost de 2013, 09:16:47 am »
Gracies Noicer.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #32 el: 04 de Agost de 2013, 14:33:57 pm »
La verdad es que me parece un hombre interesante y creo que aquellos que tengan la suerte de trabajar a su lado, deben aprovechar la oportunidad de aprender de su filosofía...quien la tuviera!!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #33 el: 16 de Febrer de 2014, 15:49:52 pm »
El dijous passat parlant amb un soci arlekinat hem comentava que havia llegit en un diari que a finals de temporada podria marxar el sr. Sakamoto del CE Sabadell perq les coses no estaven sortint com ell esperava i perq estava molt decebut amb la resposta de la ciutat envers al CE Sabadell. Sabeu si n'hi ha algo de cert en aquesta notícia ? Jo en principi vaig voler pensar que aquest bon home no hauria llegit bé la notícia o l'havia malinterpretat però tal com va l'equip ara mateix tinc dubtes de q pugui ser verídic això. Algú en sap alguna cosa ?

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #34 el: 16 de Febrer de 2014, 15:53:05 pm »
El dijous passat parlant amb un soci arlekinat hem comentava que havia llegit en un diari que a finals de temporada podria marxar el sr. Sakamoto del CE Sabadell perq les coses no estaven sortint com ell esperava i perq estava molt decebut amb la resposta de la ciutat envers al CE Sabadell. Sabeu si n'hi ha algo de cert en aquesta notícia ? Jo en principi vaig voler pensar que aquest bon home no hauria llegit bé la notícia o l'havia malinterpretat però tal com va l'equip ara mateix tinc dubtes de q pugui ser verídic això. Algú en sap alguna cosa ?
Al Diari Sabadadell va sortir crec que va ser dijous una entrevista a Gordillo i parlava del futur, que volien fer un equip "super competitivo, para pelear por la zona media y veremos hasta dónde puede llegar". Aquí parlava que volia consolidar l'espina dorsal de l'equip i tal... Si la notícia fos certa, no sé fins a quin punt s'estaria planificant la temporada vinent sabent que hi hauria un canvi de directiva.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #35 el: 16 de Febrer de 2014, 15:57:33 pm »
Al Diari Sabadadell va sortir crec que va ser dijous una entrevista a Gordillo i parlava del futur, que volien fer un equip "super competitivo, para pelear por la zona media y veremos hasta dónde puede llegar". Aquí parlava que volia consolidar l'espina dorsal de l'equip i tal... Si la notícia fos certa, no sé fins a quin punt s'estaria planificant la temporada vinent sabent que hi hauria un canvi de directiva.

Ja et dic ,les fonts d qui m'ho va dir per mi no eren massa fiables però coincidint amb el mal moment de l'equip volia assegurar.me de que d'això nanai. Total ara mateix o Sabadell amb japos o no hi ha Sabadell.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #36 el: 16 de Febrer de 2014, 16:58:44 pm »

Ja et dic ,les fonts d qui m'ho va dir per mi no eren massa fiables però coincidint amb el mal moment de l'equip volia assegurar.me de que d'això nanai. Total ara mateix o Sabadell amb japos o no hi ha Sabadell.

Rotundament NO. Keisuke i la directiva es consciet de les limitacions de l'equip i ya ho eren quan van arribar.  Es cert que al primer equip no hi ha hagut excessiva millora ( si es que n'hi ha hagut) pero si hem millorat i molt amb l'aspecte fileal. Aquesta directiva almenys ara, esta treballant cap al futur i igual en uns anys Sakamoto s' en cansa, pero coneixent personalment la manera de fer, no crec que es doni tan ràpid per vençut. I menys ara que la aficio arlekinada sembla que comença a valorar la feina i algo que tot i que no en parlem nosaltres per al nostre presi es important: L'ACCEPTACIO DE SOTAN AL EQUIP I LA ACTITUS POSITIVA ACTUALMENT DE LA AFICIO VERS AL JUGADOR. Aixo es una primera victoria
TORNAREM A SER GRANS

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #37 el: 16 de Febrer de 2014, 17:07:50 pm »

A part de la noticía del Diari de Sabadell, també cal no oblidar que aquest senyor va posar 3 mil.lions d´€.
Crec que falta alguna cosa més que poca resposta de la ciutat perque aquest home es cansi i doni per perduts aquets calers...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #38 el: 16 de Febrer de 2014, 17:10:17 pm »
Creieu que es farien gaire més socis si es pujés a Primera?
jo crec que no, com a molt passariem de 3000 a 5000 màxim, i s'ompliria el camp quan vinguéssin els equips grans.

Desconnectat Japos100%

• Juvenil
  • Missatges: 408
  • KEEP CALM and JAPOS100%
« Respondre #39 el: 16 de Febrer de 2014, 17:22:02 pm »
Creieu que es farien gaire més socis si es pujés a Primera?
jo crec que no, com a molt passariem de 3000 a 5000 màxim, i s'ompliria el camp quan vinguéssin els equips grans.

Si es pujes a primera crec que no baixariem dels 7.000 socis o dels 10.000 aficionats per partit
TORNAREM A SER GRANS