Autor Tema: Entrevista a Keisuke Sakamoto, màxim accionista  (Llegit 19605 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Re:Entrevista a Keisuke Sakamoto, màxim accionista
« Respondre #60 el: 19 de Febrer de 2014, 11:11:29 am »
jo era soci a primera i la nca només s´omplía contra betis, barça i Madrid i bona entrada contra espanyol i reial societat i para de contar la resta mitja entrada tres quarts com a molt. El dia del ath madrileny per pujar a primera jo hi era i és lo més béstia que he vist, juntament a la repetició d osasuna pel tema april i brylle.

És més, jo diria que ni el Barça omplia. Es quedava a mig camí d'un 3/4 i un ple. No ens enganyem a nosaltres mateixos. Ni amb entrada lliure s'ompliria el camp, a no ser que aquell dia ens juguessim l'ascens o la permanència.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1249
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #61 el: 19 de Febrer de 2014, 12:05:06 pm »
jo era soci a primera i la nca només s´omplía contra betis, barça i Madrid i bona entrada contra espanyol i reial societat i para de contar la resta mitja entrada tres quarts com a molt. El dia del ath madrileny per pujar a primera jo hi era i és lo més béstia que he vist, juntament a la repetició d osasuna pel tema april i brylle.

És més, jo diria que ni el Barça omplia. Es quedava a mig camí d'un 3/4 i un ple. No ens enganyem a nosaltres mateixos. Ni amb entrada lliure s'ompliria el camp, a no ser que aquell dia ens juguessim l'ascens o la permanència.

Totalment d'acord. Jo recordo un partit contra el València amb 3.000 o 4.000 espectadors... Malauradament les coses estant com estan, però abans no era massa millor.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #62 el: 19 de Febrer de 2014, 15:58:35 pm »
Per lo que jo sé, Sakamoto no marxarà. Hi ha gent interessada en repartir infundis, mentides, falses acusacions i enmerdar sobre el tema per que han perdut els seus privilegis i alguns fins i tot els seus mamoneos.
És més, abans de final de temporada, possiblement Sakamoto donarà una sorpresa positiva per al futur del club, però per lo que sé ara, encara estan negociant.

SEMPRE parlem de gent interessada, mentides, infundis, pèrdua de privilegis... etc.....

Perque no donem noms  :icon_question: Tot seria més senzill.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #63 el: 19 de Febrer de 2014, 22:05:50 pm »

Si estiguéssim a Primera tindriem 5.000-6.000 socis i una assistència al camp que dependria del resultats.  El primer dia (en un partit normalet), seriem uns 10.000 i aniria minvant a mida que                 l´equip es posicionés en zona baixa com (no ens enganyem) seria lo llògic.

Excepcions serien el Real Madrid (ompliria el camp), Barcelona (12.000 persones), Betis, At.Madrid i Espanyol (10.000 persones)....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #64 el: 20 de Febrer de 2014, 10:25:53 am »
Per lo que jo sé, Sakamoto no marxarà. Hi ha gent interessada en repartir infundis, mentides, falses acusacions i enmerdar sobre el tema per que han perdut els seus privilegis i alguns fins i tot els seus mamoneos.
És més, abans de final de temporada, possiblement Sakamoto donarà una sorpresa positiva per al futur del club, però per lo que sé ara, encara estan negociant.

SEMPRE parlem de gent interessada, mentides, infundis, pèrdua de privilegis... etc.....

Perque no donem noms  :icon_question: Tot seria més senzill.....
Ja saps que jo mai m'he amagat d'açò. Ni ho he fet en el passat:
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=25725.msg321049#msg321049
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=26080.msg328749#msg328749
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=26280.msg332951#msg332951
Ni ho faig ara:
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=29367.msg405239#msg405239
I lo que també tinc clar, és que no ho faré en el futur:
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=29300.0

A alguns se les ha acabat remenar entrades i ara esmorzant al Trèbol de la plaça Creu Alta parlen pestes dels japonesos, a l'igual que ho van fer al camp un dia abans del canvi de president. La van ***** i la seguixen cagant, pregunta per un tal Font.
Altres van rajant de tot el que sia dels japonesos, enverinats per altris que ara no les poden donar alguna invitació de tribuna i ara les donen mentides i difamacions, com un tal Castejón, que per cert, no soc l'únic que l'ha bloquejat al facebook.
Altres se les ha acabat tenir privilegis per fer i desfer en algunes compres i les han tallat les ales, encara que seguixen revolotejant per el club, com un tal Ribas.

I alguns, com en lo que adjunto, ja van demostrar en el seu moment el seu talant per que creien perdre privilegis i segueixen deixant en l'aire que si se volen emportar el club i tal. Este lo coneixes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #65 el: 21 de Febrer de 2014, 16:18:59 pm »

No estic gens d'acord amb tu. Tot el que sigui converses de bar i carajillo, o converses privades, no ens ha d'afectar. Ni cas al que es digui fora de la premsa i de manera 'oficial', per que tot el demés, sense una declaració 'oficial', son simples converses com la que puguem mantenir socis rasos rajant d'un o altre tema.

Crec que la directiva sortint ho està fent bé, mantenint la discrecció 'oficial' i si algun dia han de parlar, espero que ho facin d'aquesta manera, i és més, estic segur de que ho farien d'aquesta manera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...