Enquesta

Quin estil de joc volem del nostre equip?

El mateix que tenim ara
2 (5.1%)
Un totalment diferent
2 (5.1%)
Un semblant amb matiços
17 (43.6%)
El que sigui per guanyar
18 (46.2%)

Total de vots: 39

Autor Tema: Quin estil de joc volem??  (Llegit 1040 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Quin estil de joc volem??
« el: 10 de Juny de 2013, 12:31:45 pm »
Doncs la meva idea es palpar el sentir general dels arlequinats. Partim de la base que portem 3 anys jugant un mateix estil. Una formació y una manera general de jugar. Pot ser bona o dolenta, jo crec que si despres de 18 anys al pou del futbol espanyol, ens a portat a estar a Segona i a (sino fos per l'arrastrada final) estar a prop de lluitar pels play off, es un estil bo. Hem trobat l'estil que ens va. I en el futur, si tenim paciencia i seguim jugant així, tindrem bones fornades de jugadors del futbol base, perque despres de molts anys, portem 3 anys jugant al mateix estil que juga el primer equip. Els nanos començen a entendre els automatismes i les coses van sortint. Si ara mateix ho cambiem tot amb l'arribada del mister "X", perque aquest jugui a la contra o perque vulgui doble pivot, o perque li agradi la defensa de 5 o dos devanters, crec que aquest treball dels ultims 3 anys amb tot el fútbol base, sera treball perdut....

Pero bueno, es la meva opinió i aquí l'important es saber que en penseu vosaltres!!! Potser estic equivocat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:Quin estil de joc volem??
« Respondre #1 el: 10 de Juny de 2013, 13:39:22 pm »
Un semblant amb matiços.

Menos tiki-taka en defensa y más ofensivo.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #2 el: 10 de Juny de 2013, 18:54:38 pm »
Sense rebutjar el joc de toc, però amb més arribada i més pressió a dalt.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Aleph

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2013, 14:21:43 pm »
He votat "El que sigui per guanyar" però voldria matissar... primer, ens cal gol. Sense Lanza ni Anibal aquest any ja la cosa és d'urgència. I no pot ser què ens puguin marcar sempre, en qualsevol moment, fins i tot a darreries de partit, i encara que sigui en moments on es pressuposa una tensió màxima. No em refereixo tant al número de gols com al fet que puguin arribar en qualsevol circumstància... dóna molta inseguretat què fa oblidar qualsevol bona sortida de pilota. Crec que l'equip dóna una certa sensació al rival de tenir sempre possibilitats...

Desconnectat Aleph

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2013, 14:23:20 pm »
... de tenir sempre possibilitats ells, s'enten...  :unsure: