Doncs la meva idea es palpar el sentir general dels arlequinats. Partim de la base que portem 3 anys jugant un mateix estil. Una formació y una manera general de jugar. Pot ser bona o dolenta, jo crec que si despres de 18 anys al pou del futbol espanyol, ens a portat a estar a Segona i a (sino fos per l'arrastrada final) estar a prop de lluitar pels play off, es un estil bo. Hem trobat l'estil que ens va. I en el futur, si tenim paciencia i seguim jugant així, tindrem bones fornades de jugadors del futbol base, perque despres de molts anys, portem 3 anys jugant al mateix estil que juga el primer equip. Els nanos començen a entendre els automatismes i les coses van sortint. Si ara mateix ho cambiem tot amb l'arribada del mister "X", perque aquest jugui a la contra o perque vulgui doble pivot, o perque li agradi la defensa de 5 o dos devanters, crec que aquest treball dels ultims 3 anys amb tot el fútbol base, sera treball perdut....
Pero bueno, es la meva opinió i aquí l'important es saber que en penseu vosaltres!!! Potser estic equivocat!!!