Autor Tema: DIMECRES 17 HORES NOVA CREU ALTA  (Llegit 12182 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
Re: DIMECRES 17 HORES NOVA CREU ALTA
« Respondre #60 el: 07 de Desembre de 2005, 22:16:27 pm »
Andreu ja cansas

jejejejejeje....  :Hecho_polvo: no te piques hombre,, si et canso no em llegeixis, mira que sencill home !  ;)

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #61 el: 07 de Desembre de 2005, 22:20:08 pm »
Andreu, ets familiar o amic íntim d´algún jugador?

No, nomes dono les meves opinions, no m´agrada que es donguin adjectius despectius sobre altres persones, es aixi de sencill... i si cansa que es digui aixo... mmmmmmm hhhhhh.. doncs  :-\ e lo que hay, aixo es un formum i esta per aixo, pero opinar !! aixi que mala sort, igual que a mi no m´agraden coses que diuen els demes, als demes no li agrada el que dic...  :-*

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #62 el: 07 de Desembre de 2005, 22:24:22 pm »
Mols dakets forum estem dacord ke en son de mercenaris, els jugadors.
Ja ho se ja.. ho he llegit moltes vegades i sempre em preguto.. Amb quin dret us creieu de dir aquestes coses ? jo crec que no en teniu cap.

Bé Andreu, penso que dius coses que tenen molt de seny i coherents, però crec també que aquí t'equivoques, perque cadascú pot pensar el que vulgui de qui vulgui.

Clar que es pot dir el que es vulgui, pero no fa falta tractar de mercenaris a un grup de joves, no penses ?, sabeu el significat d´aquesta paraula ? :surprised: j****... que no els hi esteu tirant floretes, es molt heavy, no dir una cosa aixi ?? jo ho penso aixi i he dit la meva opinio.. crec que no hi han motius per pasarse tant !, aqui queda escrit, despres que diguin i facin el que vulguin, evidentment per aixo esta el forum  ;)

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #63 el: 07 de Desembre de 2005, 22:43:07 pm »
Tampoc és tant fort, segons el Diccionari de la Llengua catalana ( sí els trinxaraires també tenim diccionaris i llegim llibres d`àmbits diversos), siginifica "soldad/da d´una tropa que serveix a un exèrcit estranger per una paga", si això és fort, tret una mica de contexte potser, però de fort no gaire.

Que n´opines de gànduls,"pesseteros"  o altres sinònims dels mateixos.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #64 el: 07 de Desembre de 2005, 23:26:07 pm »
Tampoc és tant fort, segons el Diccionari de la Llengua catalana ( sí els trinxaraires també tenim diccionaris i llegim llibres d`àmbits diversos), siginifica "soldad/da d´una tropa que serveix a un exèrcit estranger per una paga", si això és fort, tret una mica de contexte potser, però de fort no gaire.

Que n´opines de gànduls,"pesseteros"  o altres sinònims dels mateixos.
Jjajajaja.. que bona aquesta.. vinga va.. el significat que tothom sap d´aquesta paraula, ok ? mira.. no fa falta que em donguis explicacions ni que et justifiquis amb mi.. simplement no es normal que es diguin aquestes coses a uns jugadors de futbol, pero ja et dic que tu mateix, ok ??

Salutacions :D

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #65 el: 07 de Desembre de 2005, 23:28:49 pm »
Trankil Andreu quan aquesta colla de ganduls(ganduls els hi puc dir en unes persones que no fan la seva feina) ens baixin a tercera ja anirem al final del partit a donarlis un petonet i les gràcies perque pobrets son tant bona gent

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #66 el: 07 de Desembre de 2005, 23:29:19 pm »
Genís, Txiqui, Orife... a aquests no crec que es pugui dir-los mercenaris.
Altres que venen per cobrar, en un contexte diferent a l'organització militar... si ho son.

Jo també seria mercenari si fos del  :scut i jugués al Lleida, per exemple, un parell de temporadetes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #67 el: 07 de Desembre de 2005, 23:49:07 pm »
En cap moment s´ha dit generalitzar, els que tu esmentes afegint-hi el Marcos,Cañadas i algún que altre més cap problema.
I una cosa és no sentir els colors i l´altre es tocarse´ls a dos mans ( espero que l´expresió sigui correcte i no afecti al del comite de la tolerencia i el diàleg).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #68 el: 07 de Desembre de 2005, 23:57:54 pm »
I una cosa és no sentir els colors i l´altre es tocarse´ls a dos mans ( espero que l´expresió sigui correcte i no afecti al del comite de la tolerencia i el diàleg).

:laugh: No, si això ja ho dic jo, i de diverses maneres! El tercer gol a Saragossa, em va traumatitzar. Un paio fent una centrada enmig de quatre defenses nostres...  :o
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #69 el: 08 de Desembre de 2005, 00:04:09 am »
prefereixo el recoxineo que porteu ara amb mi que no pas les males paraules  :yes:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
« Respondre #70 el: 08 de Desembre de 2005, 00:14:43 am »
Al meu entendre no hem utilitzat males paraules i em reitero amb lea firmacions de gàndusl,mercenaris,"peseteros" i desvergonyits, cap alguns jugadors del nostre equip que no mereixen portar la nostra històrica equipació.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #71 el: 08 de Desembre de 2005, 00:15:25 am »
jo tambe he anat i com diu l'amic sabadell el vicepresident joan martinez ens ha felicitat per el nostre comportament dint el que pensavem pero sense insultar personalment,i totalment d'acord amb el que diu el toni23 aixo passa a cadis o castello i els jugadors no surten del camp,pero com aqui mai passa res tot perfecte veritat andreu? tenim el que ens mereixem

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #72 el: 08 de Desembre de 2005, 03:37:35 am »
jo tambe he anat i com diu l'amic sabadell el vicepresident joan martinez ens ha felicitat per el nostre comportament dint el que pensavem pero sense insultar personalment,i totalment d'acord amb el que diu el toni23 aixo passa a cadis o castello i els jugadors no surten del camp,pero com aqui mai passa res tot perfecte veritat andreu? tenim el que ens mereixem
:clap

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #73 el: 08 de Desembre de 2005, 08:59:02 am »
Ben fet però sempre respectant :ok

Per cert en algun moment algun jugador hos ha parlat o alguna cosa per l'estil?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #74 el: 08 de Desembre de 2005, 12:10:10 pm »
Andreu, jo personalment, penso que la teva opinió es aquesta perque no sents el colors arlequinats!!!
Estic totalment segur!!!
A ningú li agrada que juguin amb els seus sentiments, i els que sentim els colors  :bandera, realment ho passem malament i tenim que fer el possible perquè ningú jugui amb el nostre club.
Les persones com tu son els que fan que la gent de fora vingui al nostre club i s'aprofitin de la passivitat de tots!!
Suscric les paraules del dagar "tenim el que ens mereixem".
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #75 el: 08 de Desembre de 2005, 12:36:32 pm »
 :scut :scut ens vam quedar agust sabeu?em vaig despaxar agust sense insultar ,i els demes igual, ben fet i el diumenge a animarlos perque una cosa es corre molt un partit, i despres perdre  pero si perden i caminen tindran les ires dels arlequinats, per cert, em vau escoltar a radio sabadell ?ajajajaaj que guapo salutacions tots els que van venir al entrenu
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #76 el: 08 de Desembre de 2005, 14:17:58 pm »

Per cert en algun moment algun jugador hos ha parlat o alguna cosa per l'estil?

NO, cap jugador va respondre. Van baixar el cap i van aguantar. Suposu que serà perquè saben que l'afició tenim raó i que han d'espavilar.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #77 el: 08 de Desembre de 2005, 20:56:56 pm »
Segun radio sabadell a havido algun k otro grito dirigido especialmente a Orife , ¿eso es cierto? y si lo es ¿creeis k el tiene mas culpa k el resto?, lo digo porke decis k los gritos han sido generalizados y si nos ponemos asi el Domingo , podemos volvernos locos gritando a kien nos cae mal..... :ko :scut

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #78 el: 08 de Desembre de 2005, 21:50:34 pm »
se pudieron escuchar gritos de orife bota de plomo orife espabila que este año hay mundial XDD

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #79 el: 08 de Desembre de 2005, 22:30:12 pm »
Tu sabes por que Orife esta en el Sabadell? Por que tenia una ficha muy alta y ningun equipo lo queria ni el Sabadell(ni junta ni entrenador) La junta fue a Alcala de Guadaira a darle la baja y el dijo que tenia un ficha muy alta y que nos teniamos que aguantar y si los gritos del miercoles fueron los que comenta el compañero dagar