Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.
Només m'ho va semblar a mi o al Lanza el vaig veure molt "xupat"? No feia goig veure'l vaja, a més el vaig veure molt palid. Només vaig ser jo?
Cita de: Razz en 14 de Maig de 2014, 15:53:12 pmNomés m'ho va semblar a mi o al Lanza el vaig veure molt "xupat"? No feia goig veure'l vaja, a més el vaig veure molt palid. Només vaig ser jo?la meva dona va dir el mateix!
Lanzarote ahir es va passar tot el partit caminant, si arriba a vomitar, clavadet al Messi. Fins i tot hi havia moments en que ni m'enrecordava de que estava jugant...
Cita de: uri1981 en 14 de Maig de 2014, 16:33:19 pmCita de: Razz en 14 de Maig de 2014, 15:53:12 pmNomés m'ho va semblar a mi o al Lanza el vaig veure molt "xupat"? No feia goig veure'l vaja, a més el vaig veure molt palid. Només vaig ser jo?la meva dona va dir el mateix!Cita de: LekiSBD en 14 de Maig de 2014, 19:58:57 pmLanzarote ahir es va passar tot el partit caminant, si arriba a vomitar, clavadet al Messi. Fins i tot hi havia moments en que ni m'enrecordava de que estava jugant... Crec que alguns ara entendran el meu missatge anterior. No se le veu el físic d'un jugador professional, en estos moments.
No dubto que deu tenir tela el noi, no te el perfil de nen de cataquesis i que no ha fumat mai un cigarret, ara bé...tant com ni regalat
Mare meva, quina poca memoria tenim! Un respecte a un tros de jugador que ha tingut el Sabadell.Collantes es bo, pero.... ni de conya substitueix el paper que feia Lanza!!Si aquest any Lanza hagues jugat a l, equip no dubteu q estariem "donantnos dosties "amb Depor i Eibar
Ara que ha pujat l'Eibar no seria extrany que pogués intentar marxa allà amb el bon record que té de l'equip i de la ciutat.
Lanzarote intentarà triomfar al Espanyol, no crec que marxi a no ser que sigui l'Espanyol el qui li doni porta
El mateix Lanzarote va reconeixer en una entrevista que no li va fer molta gracia fitxar pel Sabadell, perque era l'equip que va privar-lo de pujar a 2aA amb l'Eibar (mentida, qui el va privar va ser l'Alcoyano)...