Autor Tema: SOLUCIONS  (Llegit 2207 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
SOLUCIONS
« el: 07 de Desembre de 2005, 19:11:23 pm »
Amb els anys que far que estic seguint al C.E. SABADELL, no recordu tal "caos" com el que estem vivint. Solucions:
Junta Directiva: que recoperin, els diners que han posat, si poden i que pleguin de una vegada, per incompetens e ineptes amb tots els fixatges que han fet. Dona pas a una Gestora que porti l´entitat fins al final de temporada, dons en consta que l´ajuntament n´esta tip d´ells. Axins es podría treballar amb futur, encare que l´any vinen estiguem a Tercera, dons de moment es el camí que portem.
Entrenador: no cal canviar-lo, perque es un PAQUET i quansevol que vingui, tampoc fara res, dons amb els jugadors que tenim no anem en lloc.En el seu día, també se de font certa, es va avisar a aquesta junta que no era entrenador per el C.E. SABADELL. NI CASO.
Jugadors: NO EN SABEN MES i alguns son de categoría REGIONAL. Liquidació a final de temporada, i comença de nou.
Conclusions: haviam quan se en donaran compte, els politics, que dona mes nom a una ciutat, tindra un equip de Futbol a Segona A o Primera, que un gran teatre per fer ópera o tindra un Museu d´Arqueologia per ejemple, i que consti que no tinc res en contra de la Cultura, tot al contrari. Algu sabia a hon era Soria (Numancia), Almendralejo etc... avans que els seus equips de Futbol jugesin a categoria nacional o sigui Primera?.
O l´ajuntament i las forçes vivas de la ciutat, com BANC DE SABADELL i CAIXA DE SABADELL, agafan las riendas del club amb gent influenciable en el mon de l´esport i la política, o el nostre C.E. SABADELL, desapareixara en un futur.
Aquet es el sentiment de un humil soci.

SEMPRE ENDEVANT  C.E. SABADELL  :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: SOLUCIONS
« Respondre #1 el: 07 de Desembre de 2005, 19:46:02 pm »
Jo no entenc akest despreci cap a la directiva, ki s'ha fet carrec de tots els gastos i k amb un par de c...... estan intentan tirant endavant el Sabadell. Es molt facil parlar, pero a l'hora de la veritat ningu a dit res i ja esta, doncs em de valorar la valentia d'akesta directiva i k de moment esta donant la cara i espero k segueixi aixi, han fet errors i segur k aprenen d'ells com tots em fet moltes vegades ;) Desde aki vull donar anims a la directiva, no es una situació gens facil.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 07 de Desembre de 2005, 20:03:31 pm »
El Banc de Sabadell, ja no és ni de gent de Sabadell, gairebé.
La Caixa de Sabadell, no pot fer com altres 'grans' (no ho és) i portar un equip cap dalt amb aportacions.
Les administracions, aquí no donen subvencions com a altres llocs, llençant els quartos per a ser reelegits a tota costa.

El que demanes, més que difícil... és impossible.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 07 de Desembre de 2005, 20:17:34 pm »
Tu deies això de la directiva a l'estiu??? Tu no firmaves aquest equip per l'historial dels jugadors??? Es molt facil parlar despres de que es veu que s'ha fet malament  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #4 el: 07 de Desembre de 2005, 20:41:25 pm »
Viva el optimismo  :Hecho_polvo:

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #5 el: 08 de Desembre de 2005, 12:44:55 pm »
Que quedi clar, per comença que no vui entrar en polémicas, pero si el pensament dels socis, es aquet que dieu, els que en contesteu, dons endevant pero jo no i estic d´acord.
Desde avui en borro de anar a la Nova Creu Alta, mentre i agi aquesta Junta, aquet entrenador i aquets jugadors, estic fart de AVORRIRME!!!! i de veure jugadors que no saben ni para una pilota. Compte de SOCI no en borro, perque l´entitat continuara a pesar de les personas, si no ja un cataclisme.
En quan a di que soc pesimista i no optimista, el que diu aixó es que no en coneix, i voldría deixa ben clar que ser REALISTA no vol dir ser pesimista.

VISCA EL C.E. SABADELL  :scut :bandera

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #6 el: 08 de Desembre de 2005, 13:07:41 pm »
Lo siento Sertucha pero no estoy contigo para nada.Yo creo k todos los k estamos con este club sienten los colores,es mas diria k hasta mucho.Reconozco k se han equivocado pero siempre desde la buena fe y equivocarse es de ARLEKINADO ;D
Millor Seguidor

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 08 de Desembre de 2005, 15:49:51 pm »
Sertucha hagas lo k kieras, pero los partidos k se han jugado aki solo 1 se ha perdido, los demas han estao bastante entretenidos,algunos pa hacer aficion y todo. Yo no se k pasa a fuera, no lo entiendo... :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 08 de Desembre de 2005, 21:56:19 pm »
partidos entretenidos que hacen aficion?????? joer esto es increible :o

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #9 el: 08 de Desembre de 2005, 22:25:50 pm »
És molt fàcil criticar-ho tot ara, quan van maldades. Quasi ningú podia preveure que l'equip donaria tan mala imatge que i obtindria uns resultats tan pobres tenint en compte que a priori, s'havia fitxar molt i bé. L'únic que a priori semblava osat i equivocat, era comptar amb Mora d'entrenador. Clar que fins al moment, Montes ha millorat molt poquet la situació.

El que passa és que alguns dels fitxatges que havien de ser claus han sortit "rana", com és el cas de Madrigal, qui abans en altres equips golejava i ara sembla que passegi i prou, etc. Si no té motivació, que foti el camp o que li donin la baixa (com es rumoreixa).

Iván Díaz ha esta titular amb una certa discontinuïtat, i així és difícil que pugui ser un jugador més clau del que està siguent.

Gallo no és mal davanter, però no convenç gaire per no dir gens ni mica, sembla que tingui un cert temor a xutar a porteria, és increïble.

Etc., etc.

Crec que la solució a hores d'ara és esperar un parell o tres de setmanes més, i després la situació no millora, donar algunes baixes i realitzar algún fitxatge si és possible, i com a última alternativa, intentar assolir la permanència i la propera temporada ja ho veuriem...

Pablo Sanz també ha jugat amb discontinuïtat.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #10 el: 08 de Desembre de 2005, 22:53:33 pm »
Sertucha, em dol tan veure al Sabadell passant un moment fifícil, com veure a un arlequinat com tu patint. Entenc molt bé que estiguis empipat, però en aquest moment es quan em de fer més pinya tots plegats, sapiguer superar els moments difícils és saver gestar la victòria.

Crec que el canvi sistemàtic de directives, entrenadors i jugadors ens ha dut on som, a ser un club amb moviments compulsius.

La Junta actual ha comes herrors? Segur, pero deixem-los que rectifiquin.

Mirem-ho d'una altra manera, si ho han fet fatal i estem 15ens, quan ho facin bé ens podem sortir de la taula per dalt.

Els jugadors son dolents passotes, mercenaris? La inmensa majoria no, el seu problema és que s'estan sobre pressionant o a nosaltres no ens passa a la feina, que quan millor ho volem fer és quan les coses surten més malament.

I a qualsevol entrenador li ha de ser molt complicat redreçar un vestuari tan torçat.

Anims Sertucha, estem amb tu i et necessitem a la NCA.

AMUNT SABADELL !!!!!!!

« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2005, 23:00:11 pm per Talleret »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 08 de Desembre de 2005, 23:12:34 pm »
Els jugadors son dolents passotes, mercenaris? La inmensa majoria no, el seu problema és que s'estan sobre pressionant o a nosaltres no ens passa a la feina, que quan millor ho volem fer és quan les coses surten més malament.

Estic d'acord en el que dius, però el que és evident, és que no pots dir que els jugadors estan sobrepressionats, quan els segueixen 1500 persones, i que s'esforcen per fer molt bé la seva feina..... bé; a mi no em sembla que s'hi esforcin tan, quan a MOLTS jugadors han caminat durant partits sense pena ni gloria. Si els veus motivats, maxacant-se cada partit i sortirnt suats del camp, això voldrà dir que s'esforcen..... mentrestan..... que no em venguin la moto de que estan pressionats i que intenten fer bé la seva feina, perque no és així.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #12 el: 08 de Desembre de 2005, 23:33:45 pm »
Mutio, crec que tu també erets a Saragossa. La gran pregunta és perquè a fora de casa els resultats no són igual que a casa? Per què a casa tanquen al Terrassa, Alcoià i a fora els manyos entren per tot arreu?

Jo crec que a casa corren més perquè tenen confiança amb ells mateixos, a fora de casa no confien amb ells mateixos, com a conceqüència tenen greus lapsus de concentració (gairebé sempre els fan gol a pilota parada) i després els costa molt reaccionar, és la p*** història de cada 15 dies.

En cap moment volia dir que a fora de casa ho fan tan bé com a casa, és que després podriem dir que aniriem líders o poc en faltaria.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 09 de Desembre de 2005, 20:05:27 pm »
partidos entretenidos que hacen aficion?????? joer esto es increible :o

Yo solo me he ido 1 vez descontento y 2 veces mas medio contento (1 derrota y 2 empates) Las otras veces hemos conseguido los 3 puntos y ya con eso me conformo. Y no me diras k contra el Terrassa no fue un partido para hacer aficion? y lo mismo digo la remontada in-extremis en los ultimos 10 minutos si no recuerdo mal.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #14 el: 09 de Desembre de 2005, 20:28:57 pm »
El que si estic d'acord es amb el poc recolsament de les entitats de la ciutat. Ningu podrà negar mai que es coneix més una ciutat que té un equip a primera que una ciutat que no el té. Per tant des d'aquí demano que tota empresa que porti el nom Sabadell ( Banc, Caixa, etc. ) col.laborin més amb el club.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #15 el: 09 de Desembre de 2005, 21:59:10 pm »
Per desgràcia, el Banc de Sabadell no invertirá ni un euro en res que no li pugui deixar un benefici, quan se li tret el tema el Banc respost que el C.E.Sabadell ja té uns dirigents i son ells els que s'han de espavilar per tirar endavant.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd