Autor Tema: Segona Divisió B: 2013-14  (Llegit 25435 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
  • Gènere: Masculí
Re:Segona Divisió B: 2013-14
« Respondre #20 el: 16 de Octubre de 2013, 08:22:02 am »
 :beer3
Josep Maria Nogués diuen que en serà el seu substitut.

Finalment será Kiko Ramírez l´entrenador de L´Hospitalet, ex Pobla i Nàstic, on en aquest últim Salamero el va sustituïr pels mals resultats.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat mss

• President
« Respondre #21 el: 07 de Novembre de 2013, 14:15:35 pm »

El Nàstic destitueix a Santi Castillejo i nombre a Vicente Moreno (ex Xerez) com a nou entrenador, per altre banda el Prat destitueix a Agustín Vacas i nombre a Miguel Zurro (ex Conquense) com a nou entrenador.
Es presenta mogudeta la temporada a les banquetes del grup III de 2ªB  :o

Desconnectat mss

• President
« Respondre #22 el: 19 de Novembre de 2013, 23:27:20 pm »

El Nàstic destitueix a Santi Castillejo i nombre a Vicente Moreno (ex Xerez) com a nou entrenador, per altre banda el Prat destitueix a Agustín Vacas i nombre a Miguel Zurro (ex Conquense) com a nou entrenador.
Es presenta mogudeta la temporada a les banquetes del grup III de 2ªB  :o

Zurro ha durat dos dies i agafa el Prat, Jose Delgado (ex Terrassa)
Al Ontinyent surt Moreno i el nou entrenador es el nostre amic Nino Lema (ex Dénia)

Desconnectat mss

• President
« Respondre #23 el: 04 de Maig de 2014, 17:10:16 pm »

Al grup III, Constància, Levante B i Ontinyent son matemáticament de 3a divisió.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #24 el: 04 de Maig de 2014, 18:04:51 pm »
L'última jornada d'aquesta competició promet moltíssim:

1- Llagostera 66
2-Hospitalet 65
3-Nàstic 64
4- Elx B 64
5-Alcoyano 63
6-At Balears 63
7- Lleida 62 (Porta un partit menys que juga a les 19.00 contra l'Olot.

El Llagostera rebrà a l'Elx Il·licità a l'última jornada. Els llagosterencs podrien haver certificat la primera plaça, però ahir van fallar un penal a l'últim minut contra el Llevant B. Els llagosterencs tot i anar líders els costa molt guanyar últimament i podrien perdre el liderat a l'última jornada.

L'Hospi per la seva banda ha anat en clara línia ascendent aquesta temporada. Va començar amb un 6 de 27. Última jornada contra l'Olímpic de Xàtiva a fora.

I el Lleida que no ha acabat d'entrar mai en places de playoff, després de fer un pas de gegant guanyant a El Collao, presenta la seva candidatura a jugar la promoció d'ascens.

Cal destacar la mala ratxa del At Balears, que de tenir un peu i mig a playoff ( i fins i tot estava molt a prop del líder) ja no depèn d'ell mateix per entrar-hi. 1 punts als últims 3 partits.

El Nàstic porta 9 partits seguits guanyant i ha sumat 31 punts dels últims 33 en joc. Última jornada contra l'Huracán, que no es juga res.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #25 el: 04 de Maig de 2014, 23:47:57 pm »
Moltes possibilitats de tenir quatre catalans fent playoffs a segona a.
Nomes han de guanyar el darrer partit.

Us imagineu que ougen els quatre? Seria la rellet set catalans a la lliga adelante.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #26 el: 05 de Maig de 2014, 08:12:56 am »
Ojala pugin Lleida, Hospi i Nastic, pero ja s'encarregarà la federasion de que aixo no pasi.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #27 el: 05 de Maig de 2014, 09:01:30 am »
Ojala pugin Lleida, Hospi i Nastic, pero ja s'encarregarà la federasion de que aixo no pasi.

T'oblies que també pot pujar el Llagostera!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #28 el: 05 de Maig de 2014, 09:15:36 am »

Curiós que nosaltres volguem que puji el Lleida i els seguidors del Lleida vulguin que el Sabadell jugui a 3ª Regional.... :ostres

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #29 el: 05 de Maig de 2014, 09:35:52 am »

Curiós que nosaltres volguem que puji el Lleida i els seguidors del Lleida vulguin que el Sabadell jugui a 3ª Regional.... :ostres

Pq volen que juguem a 3ª regional? No crec que es pugui generalitzar tampoc... jo espero que pugin la majoria d'equips catalans (tot i que si pugem a Primera només jugarem amb el Barça i l'Espanyol de catalans.. jijiji)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #30 el: 05 de Maig de 2014, 09:49:56 am »
Jo vull que pujin perque son catalans i perque a mi em trempa mes guanyar al Lleida que al Mirandes o l'Alcorcon

Trobo a faltar aquells duels tant calents que teniem a segona B.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #31 el: 05 de Maig de 2014, 09:55:43 am »

Pq volen que juguem a 3ª regional? No crec que es pugui generalitzar tampoc... jo espero que pugin la majoria d'equips catalans (tot i que si pugem a Primera només jugarem amb el Barça i l'Espanyol de catalans.. jijiji)

Jo tampoc ho entenc, jo també soc dels que li agradaría el Lleida a 2ª, (bueno el difunt, no l´actual) pero recordo sempre un ambient molt hostil a Lleida, tant pels foros com al camp, no se perque...

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #32 el: 05 de Maig de 2014, 12:02:58 pm »
Em sap greu pel Lleida, però no vull res de bo pels equips engendro com Lleida esportiva o terrassa olimpica. El que han de fer es pagar el que deuen com hem fet nosaltres i deixar se de triquinueles legals. Si canvien el nom per no pagar que comencia a quarta catalana.

Per la resta, qualsevol equip català, tot i que no ens caiguem simpatics perque no se que va pasar en un partit no se quin dia, que els hi vagi a tots molt be, SEMPRE, I tan de bo l'any que ve siguem sis catalanas a segona
SANGUI

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 05 de Maig de 2014, 16:57:23 pm »
La meva aposta és;

Rácing de Santander
Leganés
Gimnàstic de Tarragona
Albacete
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #34 el: 05 de Maig de 2014, 17:11:28 pm »
La meva aposta és;

Rácing de Santander
Leganés
Gimnàstic de Tarragona
Albacete

90% d´acord, jo et canvío Leganés per Cádiz

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #35 el: 05 de Maig de 2014, 19:43:51 pm »
¿Os acordais de la temporada que bajamos a Tercera???

Pues bien, tanto en Terrassa, en Figueres y en Lleida, nos cantaron aquello tan manido de " ..a Tercera oeeee, a Tercera oeee...". Alegrarse de las desgracias ajenas es algo muy malo, y personalmente desde entonces no les deseo nada bueno a estos equipos. Se que direis que son 4 energúmenos y que no representan a nadie, pero que quereis que os diga... :ko

Por cierto a cada cerd* le llega su San Martín, y a estos tres les llegó a base de bien.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat mss

• President
« Respondre #36 el: 05 de Maig de 2014, 21:11:46 pm »
¿Os acordais de la temporada que bajamos a Tercera???

Pues bien, tanto en Terrassa, en Figueres y en Lleida, nos cantaron aquello tan manido de " ..a Tercera oeeee, a Tercera oeee...". Alegrarse de las desgracias ajenas es algo muy malo, y personalmente desde entonces no les deseo nada bueno a estos equipos. Se que direis que son 4 energúmenos y que no representan a nadie, pero que quereis que os diga... :ko

Por cierto a cada cerd* le llega su San Martín, y a estos tres les llegó a base de bien.

Tanto que ni aquel Terrassa ni aquel Lleida existen ya y el Figueres decidió negociar para mantener los distintivos históricos para poder conservar su historia y empezó de nuevo desde 3ªRegional

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #37 el: 07 de Maig de 2014, 10:41:40 am »
donc a mi m'agradaria molt que pugés el Llagostera.
Hospi, Lleida i Nàstic la veritat es que tant em fot, només em fa gràcia per que són desplaçaments propers i podem anar-hi.

Crec que el Llagosterà palmarà, per aixó, donc fa setmanes que no van fins i s'ho juguen amb uns que van forts i també poden ser-hi.

Si tinc clar que si Lleida o Nàstic queden primers, fijo que ténen números per que van de menys a més.

Pujar no ho sé fins que no sàpiga com queden els enfrontaments entre primers. A priori, votaria per Racing, Albacete, Nàstic i Cádiz. Ara bé, crec que ens interessa que pugin Llagostera, Guijuelo, Las Palmas At. i Hospi o Elx I.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #38 el: 09 de Maig de 2014, 19:04:14 pm »
Si tinc que triar entre equips catalans, em faria gràcia especialment que pujis L´Hospitalet i també veuria bé que pujés el Nàstic.

Al marge d´això, m´agrada que retornin els històrics perquè incrementen el prestigi de la Segona A i tampoc està demostrat que siguin rivals super-dificils (fixem-nos amb Alavés)........equips com Oviedo, Rácing, Burgos, Cádiz, Albacete o Logroñés han d´estar mes amunt....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #39 el: 09 de Maig de 2014, 22:56:20 pm »
Si tinc que triar entre equips catalans, em faria gràcia especialment que pujis L´Hospitalet i també veuria bé que pujés el Nàstic.

Al marge d´això, m´agrada que retornin els històrics perquè incrementen el prestigi de la Segona A i tampoc està demostrat que siguin rivals super-dificils (fixem-nos amb Alavés)........equips com Oviedo, Rácing, Burgos, Cádiz, Albacete o Logroñés han d´estar mes amunt....

¿qué han hecho estos equipos para merecer estar en 2ª división A?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia