Autor Tema: es l'hora orife?  (Llegit 2971 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: es l'hora orife?
« Respondre #20 el: 10 de Desembre de 2005, 15:06:57 pm »
Avui a l'entrenament del sabadell me tret de dubtes sobre el tema Orife i Gallo, Orife té molta tècnica pero no li dona la gana de correr i Gallo corre molt pero no té cap tipus de tècnica amb la pilota, aixi que per molt que corri menys prefereixo al Orife de davanter, encara que em sembla molt justet que jugui un sol punta a l'equip, hauríem de fer el clàssic 4-4-2.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 10 de Desembre de 2005, 15:15:52 pm »
Em kedo flipant pq és justament el contrari el q es veu als partits eh?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 10 de Desembre de 2005, 16:38:35 pm »
em sembla que som molts els que demanem el 4-4-2 desde fa molt pero.... va ser que no!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 10 de Desembre de 2005, 17:44:00 pm »
em sembla que som molts els que demanem el 4-4-2 desde fa molt pero.... va ser que no!!!

Just al contrari???????? home nose jo al Orife sempre le vist amb una manera d correr "patosseta" mentre que al Gallo le vist amb força empenta i corrent bastant pero amb poques idees,nose...... ja et dic vec amb mes possibilitats de superar la pressió i marcar gols al Orife que al Gallo.

Una cosa que me deixat dsp de veure l'entrenament, és totalment cert que un cop tinguem la plantilla reestructura de nou al mercat d'hivern ens faltaria un porter... e vist molts nervis i inseguretat sota els pals aquest matí amb el De Miguel i l'altre porteret i em fa una mica de por en els partits clau.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #24 el: 10 de Desembre de 2005, 20:43:42 pm »
Ara mateix, ni 4-4-2 ni 4-3-3, sembla que tenim un 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1, és a dir tothom tira per on vol o per on pot.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd