Senyors, avui he vist sang, pebrots, ràbia, intensitat, ganes, he vist un equip que té encara molta feina a fer, però que s'ha buidat! I compte! Quan hem dit de tocar, hem tocat i bé, a més a més!
Efectivitat? Sí, tota! Sort? La necessària, sense dubte! Però, mèrit? Tot el del món davant d'un Primera Divisió que a poc que estigui prou rodat acabarà a dalt, segur.
Doncs que voleu que us digui, a mi la línia defensiva m'ha convençut... Si quatre tios que no s'havien vist abans i que mai havien jugat junts no cometen algún error i despiste contra tot un Mallorca, Florentino Pérez ja hagués passat per aquí amb un feix de bitllets! He vist, sobretot, un eix de la defensa molt seriós i posant el peu sense arrugar-se en cap moment! Carlos Hernández s'ha doctorat avui! I Christian? Encara estic flipant! Quina bala!
Avui hem vist el Longás de les grans ocasions, un Collantes que se sent important i a qui no l'importa gens posar-se l'equip a l'esquena; i Tanabe? Algú pensa realment que no té nivell per estar al Sabadell? Ha de millorar, segur, però ha fet una feina de desgast bestial! Voluntariós i enchufadíssim, així l'he vist jo! I De Navas? L'he vist nerviós, conscient de que depenent del que fes avui, serà més partits titular o no! Però, com jo estic a mort amb ell, no seré objectiu i diré que avui també s'ha sortit! Jejeje
Ja arribaran moments chungos, en els que criticarem i ho cremarem tot, però avui, per començar... Chapeau per aquest equip, pel qui molt poqueta gent encara ara no dóna un duro!
Quan recuperem lesionats, un altre aspecte a tenir molt en compte, podem donar molta guerra!
SOM-HI, SABADELL!!!