No tinc res a dir ja que ho han dit tot, PARTIDÀS! Espero que contra el Depor vingui més gent. Perdoneume si m'equivoco però... Anibal em posa dels nervis, no puc amb ell. No se si sera la mania que li tinc però li veig molt poca sang, molt poca intensitat, es el més alt i no guanya cap salt de cap... No ho sé, no m'acava de convèncer.
Pues ha ganao una y a supuesto un gol.
Estoy viendolo grabado el partido, Primera parte vista, mini resumen:
Los primeros 20 minutos han sido ellos muy superiores, pudiendonos marcar algún gol, incluso uno de los anulados esta mal anulado.
A partir del 20, dueños del partido.
Cristian, Tanabe, Anibal, collantes, carlos, longas y llorente los mejores esta primera parte.
PD: Prudencia, que si nos hubieran clavado un gol al principio facil podriamos haber perdido 0-3. No he visto esta primera parte al menos al mallorca inferior al sabadell.
esque com dius les coses clares,els primers 20 minuts ens an fotut un meneo de pebrots,la defensa era una calamitat,lenta mal posada,i per sort nostra un gol mal anulat al mallorca que no era fora de joc,ens prodiem anar al minut 20 tranquilament amb un 0-2...aixo si,a sigut fer el canvi tactic per la lesio de moha,i acte seguit fer el 1-0 i ser els amos del partit
per cert per fi em vist el que molts demanavem a crits,un equip rapid amb xispa,vertical i obrint el joc per les bandes sortint com bales,amb uns longas-collantes-cristian imperials,i un llorente cumplint i fent el seu millor partit desde que es jugador del sabadell...i gracies a deu ja no fotem el joc de "chorriposesion" i pasades interminables entre els centrals,que tantes errades i gols ens a costat aquets darrers 2 anys..ara si no esta la cosa clara,patadon i pilota amunt...ja era hora!!
i per honoralsabadell...a
nibal a fet un autentic partidas,deixant-se els pebrots a cada pilota,lluitant sense parar en tot el partit,baixant a ajudar als mitgcampistes,i tambe caient a bandes..i per rematar un gol de davanter centre rematant un corner a boca de gol...un autentic partidas d'anibal!!
dels nous,per mi bastant be,mencio especial al partidas de cristian i carlos,excepte javi barral que almenys avui a estat molt molt fluixet..la seva banda era una autopista,i cada cop que ximo navarro l'encarava sel pixava com si fos un infantil