Autor Tema: J1: CE Sabadell- RCD Mallorca, 18 d'Agost, 19.00  (Llegit 37929 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:J1: CE Sabadell- RCD Mallorca, 18 d'Agost, 19.00
« Respondre #160 el: 19 de Agost de 2013, 00:51:03 am »
No tinc res a dir ja que ho han dit tot, PARTIDÀS! Espero que contra el Depor vingui més gent. Perdoneume si m'equivoco però... Anibal em posa dels nervis, no puc amb ell. No se si sera la mania que li tinc però li veig molt poca sang, molt poca intensitat, es el més alt i no guanya cap salt de cap... No ho sé, no m'acava de convèncer.

Pues ha ganao una y a supuesto un gol.

Estoy viendolo grabado el partido, Primera parte vista, mini resumen:

Los primeros 20 minutos han sido ellos muy superiores, pudiendonos marcar algún gol, incluso uno de los anulados esta mal anulado.

A partir del 20, dueños del partido.

Cristian, Tanabe, Anibal, collantes, carlos, longas y llorente los mejores esta primera parte.

PD: Prudencia, que si nos hubieran clavado un gol al principio facil podriamos haber perdido 0-3. No he visto esta primera parte al menos al mallorca inferior al sabadell.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #161 el: 19 de Agost de 2013, 00:55:37 am »
Gran partit,han sortit adormits i el Mallorca ens podria haver fet un parell de gols que haguès canviat el partit,despres del primer gol gran primera part,a la segona han sortit dominant el Mallorca però el Sabadell ha aprofitat l'ocasió per fer el tercer,a partit d'aquest moment de nou el Sabadell dominant el partit i despres del quart gol,relaxament excessiu del Sabadell.
Collantes és un jugadoraç i també m'agradat Carlos Hernandez,Cristian,Longàs i De Navas(partidas però amb els peus ufff).
Molt content,victoria contundent davant el Mallorca i Liders!!!
Per cert entrada molt fluixa al temple,espero que sigui perque és agost,ara no hi ha excuses l'entrada ja no son 25 euros,son 15.Si guanyem al Toralin ens visitaria el Depor i a postres nosaltres com a liders,motiu per omplir el temple :happy2:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #162 el: 19 de Agost de 2013, 00:56:28 am »
Por cierto, lo que mas me gusta del efecto "salamero" Es la presión brutal que hemos hecho durante toda la primera parte. No dejabamos respirar a sus mediocentros. Eso es impensable con carreras.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #163 el: 19 de Agost de 2013, 01:03:19 am »
Por cierto, lo que mas me gusta del efecto "salamero" Es la presión brutal que hemos hecho durante toda la primera parte. No dejabamos respirar a sus mediocentros. Eso es impensable con carreras.
Con Carreras tambien seria impensable:
Collantes,Gato,Longàs,Llorente etc etc... ya me entendeis,menos mal que han destituido a la piedra en el zapato del Sabadell.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #164 el: 19 de Agost de 2013, 01:19:09 am »
No tinc res a dir ja que ho han dit tot, PARTIDÀS! Espero que contra el Depor vingui més gent. Perdoneume si m'equivoco però... Anibal em posa dels nervis, no puc amb ell. No se si sera la mania que li tinc però li veig molt poca sang, molt poca intensitat, es el més alt i no guanya cap salt de cap... No ho sé, no m'acava de convèncer.

Los primeros 20 minutos han sido ellos muy superiores, pudiendonos marcar algún gol, incluso uno de los anulados esta mal anulado.

Cristian, Tanabe, Anibal, collantes, carlos, longas y llorente los mejores esta primera parte.

PD: Prudencia, que si nos hubieran clavado un gol al principio facil podriamos haber perdido 0-3. No he visto esta primera parte al menos al mallorca inferior al sabadell.

esque com dius les coses clares,els primers 20 minuts ens an fotut un meneo de pebrots,la defensa era una calamitat,lenta mal posada,i per sort nostra un gol mal anulat al mallorca que no era fora de joc,ens prodiem anar al minut 20 tranquilament amb un 0-2...aixo si,a sigut fer el canvi tactic per la lesio de moha,i acte seguit fer el 1-0 i ser els amos del partit

per cert per fi em vist el que molts demanavem a crits,un equip rapid amb xispa,vertical i obrint el joc per les bandes sortint com bales,amb uns longas-collantes-cristian imperials,i un llorente cumplint i fent el seu millor partit desde que es jugador del sabadell...i gracies a deu ja no fotem el joc de "chorriposesion" i pasades interminables entre els centrals,que tantes errades i gols ens a costat aquets darrers 2 anys..ara si no esta la cosa clara,patadon i pilota amunt...ja era hora!!

i per honoralsabadell...a nibal a fet un autentic partidas,deixant-se els pebrots a cada pilota,lluitant sense parar en tot el partit,baixant a ajudar als mitgcampistes,i tambe caient a bandes..i per rematar un gol de davanter centre rematant un corner a boca de gol...un autentic partidas d'anibal!!

dels nous,per mi bastant be,mencio especial al partidas de cristian i carlos,excepte javi barral que almenys avui a estat molt molt fluixet..la seva banda era una autopista,i cada cop que ximo navarro l'encarava sel pixava com si fos un infantil 

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #165 el: 19 de Agost de 2013, 01:55:08 am »
Pues a mi barral no me ha disgustado, de hecho el pase del primer gol a sido suyo.
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #166 el: 19 de Agost de 2013, 02:33:58 am »
Y el tercero, asistencia de tacón de Tanabe.
Tiene que seguir creciendo en un fútbol más rápido al que está acostumbrado, pero se le ven detalles.
PD. Hombre, hoy Anibal ha ganado varias por arriba.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat colecciono_bufandas

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #167 el: 19 de Agost de 2013, 02:43:52 am »
enhorabuena por la ran victoria, como ya se me dijo en su dia ... el sabadell en casa es un matagigantes y el primero de ellos ya caido, suerte la semana que viene y forza arlequinats amb aupa zaragoza

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #168 el: 19 de Agost de 2013, 02:58:10 am »
Y el tercero,  asistencia de tacón de Tanabe.
Tiene que seguir creciendo en un fútbol más rápido al que está acostumbrado, pero se le ven detalles.
PD. Hombre, hoy Anibal ha ganado varias por arriba.

Ha sido Longás compañero, con un caño incluído xD

Muy buen partido, excepto por los primeros minutos que podrían haber cambiado el partido, pero no ha sido así y menudo festival! Grandioso Cristian García, espero que siga en este nivel mucho tiempo. Collantes magnífico, Lanzarote? quién es ese? (sin ánimos de faltar el respeto) prácticamente todos los goles han pasado por sus botas. Longás... jugón jugón, pieza clave en este Sabadell.

Muy buenas sensaciones del partido!

y la afición de 10! Honor al Sabadell!

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #169 el: 19 de Agost de 2013, 04:21:04 am »

Mal anulado? No pita fuera de juego , pita falta sobre Longás. Por cierto, me lo he pasado genial, y hoy por la noche tomando algo en un bar de can gambús, en varias mesas se estaba hablando del partido. Esta victoria hará pasarse a mas de uno por las oficinas y por el templo.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #170 el: 19 de Agost de 2013, 08:42:51 am »
Ja "només" queden 47 punts per assolir la permanència.

Després, comentar i felicitar el GRAN treball de tot l'equip. Entrega màxima i molta intensitat durant els 90 minuts. Seria complicat destacar a un sol jugador. Penso que tots s'han deixat la pell i a tots cal donar-los l'enhorabona.

Cal ser objectius també i tocar de peus a terra. Em ser justos i honestos i veure que el resultat és massa abultat pel que s'ha pogut veure. Els primers 25 minuts ens hem vist molt superas per un Mallorca millor. A partir de llavors s'ha igualat tot i em estat molt més eficaços. Ells han fet 2 pals al tram final i Carlos, encara no sé ben bé com ha tret una bola claríssima de Nunes a la mateixa línia de gol.
És el primer partit i penso que el treball ha estat molt bo, però no comencem a volar i siguem cautelosos amb el que s'ha vist avui sobre el terreny de joc. Clar que davant hi teniem un dels clars aspirants a l'ascens i amb un equip on molts dels seus jugadors l'any passat eren a 1a divisió.

FELICITATS a tota la plantilla per aquest primer partit de lliga  :thumbsup:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #171 el: 19 de Agost de 2013, 09:07:49 am »
Me he levantado y compruebo que no a sido un sueño. Estos son los lunes que mas me ponen. Je je  :visca
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #172 el: 19 de Agost de 2013, 09:25:22 am »
Bé, molt bé. Aixó només ha fet que començar, però de moment promet: tocarà millorar en defensa, cosa normal ja que encara no havien jugat junts. Espero que les targetes no ens donin un disgust i haguem de tirar de l'amateur. Partit que hauria de fer pensar als "agoreros" que deien que sense Lanza, Soteras o Carreras això s'enfonava, especialment algun periodista puntopelotero!!!. Sense xufa aquest equip rutlla millor!.

Si tornem a fer un partit així el dia del Depor ningú tindrà excusa per a no venir al camp: a no ser que sigui pobre o g***lles.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #173 el: 19 de Agost de 2013, 11:11:08 am »
Vaya por delante mi más sincera enhorabuena a todos nuestros futbolistas y cuerpo técnico. Pero me gustaría destacar a toda la afición que se congregó ayer en la NCA y en especial a aquellos que prefirieron ver la victoria de los nuestros antes que ver por TV al equipo de capital catalana (ekipo que junto con el de la capital del estado prometen una apasionante competición en la que parece que compitan solos...). No creo que haya ni un solo kulé que pueda tener una sensación tan grata como la de un arlekinado este lunes de agosto...

Lo dixo, el que no quiera ver a nuestro CE SABADELL que no venga...

Salud y suerte...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #174 el: 19 de Agost de 2013, 11:32:47 am »
Per Mallorca no han quedat gaire contents...  :laugh2:

http://www.diariodemallorca.es/rcd-mallorca/2013/08/19/mallorca-debuta-sonoro-ridiculo/868608.html

Per cert, quina mania tant els periodistes tant d'aquí com els d'allà de confondre Tanabe amb Longás en la jugada del tercer gol...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat dNavarro22

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #175 el: 19 de Agost de 2013, 11:44:31 am »
ai! el del diari de Mallorca està totalment deprimit... L'article és pesimista pesimista... i els comentaris dels mallorquinistes que ja es veuen a 2B...

Per la part que ens toca, aquest equip ilusiona!! :visca :visca  :happy2: :happy2: :happy2: Em quedo amb Longas que va fer el que va voler en tot moment :clap2 :clap2. I Tanabe bé!! Ràpid i lluitador! Li falta muscul i que agafi confiança per encarar que té potencial per ferho!
Twitter: @ddavidn22

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #176 el: 19 de Agost de 2013, 12:38:51 pm »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #177 el: 19 de Agost de 2013, 12:50:53 pm »
Crec que son una mica massa crítics amb el Mallorca però ja s'ho faran  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #178 el: 19 de Agost de 2013, 13:02:47 pm »

Totalment d' acord, altre clase de fútbol, perquè no som el Barça i em de jugar segons la qualitat dels jugadors. Molt correr, treballar i cara a barraca.

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #179 el: 19 de Agost de 2013, 13:05:14 pm »
El primer paràgraf us agradarà...

http://www.futboldesdemallorca.com/4-0-el-mallorca-arranca-la-liga-como-colista-de-segunda/

Doncs molt desgraciadament, tenen raó en aquest paràgraf... camp gran, res a odjetar... grades semibuides, més del mateix.... i equip de mig pèl, tots teniem els nostres dubtes, amb molta il · lusió, però amb dubtes...

Jo vaig sortir ahir, en un núvol de la Nca, i espero poder repetir-ho el dia del Depor, però no tenim d'oblidar, que la base d'aquest equip, eren els suplents, i descarts, del que deien alguns que ens enfonsariem sense ell!!!

Honor!!