Autor Tema: Antonio Domínguez  (Llegit 1076 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8530
  • Gènere: Masculí
Antonio Domínguez
« el: 25 de Juliol de 2019, 00:53:08 am »

Arriba lliure al AlgecirasCF, desvinculat del RValladolid
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat CES83

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 58
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #1 el: 25 de Juliol de 2019, 09:41:25 am »
Va deixar detalls de qualitat com el gol de l'espanyol i alguna coseta més però en general em va de decebre. Un jugador amb qualitat però molt irregular i sense capacitat de treball. Molts cops em donava la sensació que anava perdut pel camp, com si no entengués el sistema o la cosa no anés amb ell.

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1233
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #2 el: 25 de Juliol de 2019, 12:09:13 pm »
Va deixar detalls de qualitat com el gol de l'espanyol i alguna coseta més però en general em va de decebre. Un jugador amb qualitat però molt irregular i sense capacitat de treball. Molts cops em donava la sensació que anava perdut pel camp, com si no entengués el sistema o la cosa no anés amb ell.

Totalment d'acord. Si no hagués fet el gol a l'Espanyol, jo no li recordaria res. Qualitat si, pero res més.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5129
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #3 el: 25 de Juliol de 2019, 12:53:48 pm »
Va deixar detalls de qualitat com el gol de l'espanyol i alguna coseta més però en general em va de decebre. Un jugador amb qualitat però molt irregular i sense capacitat de treball. Molts cops em donava la sensació que anava perdut pel camp, com si no entengués el sistema o la cosa no anés amb ell.

Totalment d'acord. Si no hagués fet el gol a l'Espanyol, jo no li recordaria res. Qualitat si, pero res més.
totalment d'acord.
Recordeu aquell anunci de Pirelli (crec) que deia: potencia sin control no sirve de nada o algo així?
Doncs amb aquest noi, es podria dir que qualitat sense sacrifici, no sirve de nada

Desconnectat Murosbd

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #4 el: 25 de Juliol de 2019, 13:13:08 pm »
Va deixar detalls de qualitat com el gol de l'espanyol i alguna coseta més però en general em va de decebre. Un jugador amb qualitat però molt irregular i sense capacitat de treball. Molts cops em donava la sensació que anava perdut pel camp, com si no entengués el sistema o la cosa no anés amb ell.

Totalment d'acord. Si no hagués fet el gol a l'Espanyol, jo no li recordaria res. Qualitat si, pero res més.
totalment d'acord.
Recordeu aquell anunci de Pirelli (crec) que deia: potencia sin control no sirve de nada o algo així?
Doncs amb aquest noi, es podria dir que qualitat sense sacrifici, no sirve de nada
Si se lo propone el trabajo y sacrificio lo puede conseguir un jugador, la calidad, visión ya es algo más difícil... de todas maneras aquí tuvo una temporada intermitente e irregular, quizás no coincidió con el entrenador adecuado, para mí es buen jugador para la categoría

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8530
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #5 el: 01 de Febrer de 2020, 13:56:36 pm »

Fitxa pel LKS Lodz de la 1a Polaca després de fer una molt bona 1a volta amb l´Algeciras on portava 7 gols, sembla que els polacs han pagat traspás i tot.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2333
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #6 el: 01 de Febrer de 2020, 14:11:32 pm »
pel q he llegit va començar molt bé amb golasos però s ha anat diluint i últimament ja no estaven tant contents amb ell

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8530
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #7 el: 09 de Juliol de 2022, 20:08:55 pm »

Seguirá a Polonia, nou jugador de GKS Tychy de 2a
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8530
  • Gènere: Masculí
Re:Antonio Domínguez
« Respondre #8 el: 21 de Juny de 2023, 11:05:48 am »

Torna a España i possible rival, nou jugador del RC.Recreativo de Huelva
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres