Enquesta

Et molesta portar la bandera de Japó a la maniga?

No. No em molesta. Ho trobo bé (pot ser bo per temes de marqueting, qui paga mana, etc..)
61 (78.2%)
Si. Em molesta. (No hi pinta res, ens fa perdre identitat, etc..)
17 (21.8%)

Total de vots: 78

Autor Tema: Bandera de Japo a la maniga  (Llegit 6582 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Bandera de Japo a la maniga
« el: 13 de Juliol de 2013, 16:03:05 pm »
Doncs això.. us molesta la bandera de Japo??

Ja sé que hi ha molts matissos.. pero a veure votant Si o No, a veure que surt
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:Bandera de Japo a la maniga
« Respondre #1 el: 13 de Juliol de 2013, 16:49:13 pm »
Si q em molesta. És una abaixada de pantalons en tota regla. Penso q per molt q aquesta gent fotin els diners hi ha una série de coses que s'han de respectar i una d'elles és la identitat del nostre club. En aquest cas penso que la resta de Junta Directiva q no són precisament japonesos no ho haurien d'haver consentit però bueno, alguns con tal de seguir cobrant del club són capaços de deixar.se pendre la dona si fos necessari.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 13 de Juliol de 2013, 18:12:13 pm »
no me molesta el que paga manda, lo veo igual de llevar algo tipo Qatar o Cancun en el pecho, y encima se ve menos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #3 el: 13 de Juliol de 2013, 19:00:54 pm »
Jo també ho veig com una cosa lògica, i no només no em molesta, sinò que ho veig com algo positiu de cara a vendre-les...estaria molt bé tenir informació de quantes s'han vengut, d'aqui un temps  :botador

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #4 el: 13 de Juliol de 2013, 19:15:53 pm »
Jo també ho veig com una cosa lògica, i no només no em molesta, sinò que ho veig com algo positiu de cara a vendre-les...estaria molt bé tenir informació de quantes s'han vengut, d'aqui un temps  :botador

pots dir que no et molesta,pots dir que aixi els japonesos compraran la samarreta,pots dir com alguns diuen que 200 o 300 ja la han demanat (informeu-vos del que pagaran per ella siusplau,i demaneu que als d'aqui ens la donin al mateix preu)

pero dir que es una cosa llogica? que ens em vegut l'enteniment? aixi deu ser llogic que el barça posses una bandera d'angola a la seva samarreta,o el Madrid una de pakistan,o la real sociedad una de siria...total aixi al igual venen mes samarretes alla

ferni no t'esforcis,aquest es el foro del todo vale,tot esta justificat,sacrifiquem una verge al mitg del camp abans de cada partit? pues vale,si o diu el maxim accionista collonut...al seu pais es tradicio...menys mal que ja sabem que el que aquí es diu despres al carrer i a l'estadi es totalment diferent

recordes el que va dir sexeibirra a una pregunta de birrero del perque posar una determinada opccio en una enquesta de qui voldriem de proper president si sortia soteras del club? aquí tens la resposta

ja imagino al señor sakamoto dient collons els posso una bandera japonesa d'un pam a la samarreta i enlloc de dir que no pinta res,encara m'aplaudeixen i tot perque "es una cosa llogica" la prpera temporada cambio els colors i foto els del tokio...i l'aplaudirien igual,aqui todo vale
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2013, 19:23:25 pm per Dante SBD »

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #5 el: 13 de Juliol de 2013, 19:56:46 pm »
Em molesta molt, el chelsea porta la bandera rusa a la samarreta per abramovich??
SOM DE 2a A!!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #6 el: 13 de Juliol de 2013, 20:49:17 pm »
Es como llevar publicidad de Azerbayan, Marbella, Qatar, Cancún.... El dinero es el dinero y si Sakamoto es el dueño y como tal ha servido para echar a Soteras y muchos habeis dicho son los que han puesto la pasta, es lo normal y es lo que hay,  pues también debe servir para esto, es lo que hay...

Y por cierto, a mi me es indiferente que haya la banderita en la manga,mientras juguemos como Centre d'Esports Sabadell, en la Nova Creu Alta y sigamos en el futbol profesional, adelante!
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2013, 20:52:31 pm per gol del Sabadell »
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #7 el: 13 de Juliol de 2013, 22:26:15 pm »
La bandera japonesa no m'ofèn ni em molesta gens ni mica, sobretot tenint en compte que també hi ha la de la ciutat, la catalana, l'escut i els nostres colors. Prefereixo mil vegades els calers del Japó que els que reben altres de Qatar.

Ara mateix el que em preocupa són els jugadors que s'està comentant que poden arribar... i algun que encara queda.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #8 el: 13 de Juliol de 2013, 23:09:15 pm »
Prefiero llevar la bandera de Japón en una manga, que no Qatar, Cancún o Azerbaijan en el pecho. O llevar publicidad de los Emiratos Arabes o una de sus más importantes empresas (fly emirates)... No me gusta, pero tampoco me molesta. Prefiero eso que llevar el nombre de un país totalitario islamista en el pecho.

Identidad? nuestra identidad son los 4 cuadros arlequinados y no se va a peder por una banderita en la manga.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
« Respondre #9 el: 14 de Juliol de 2013, 10:04:41 am »
Jo prefereixo tenir la bandera del Japo a la maniga, abans que estar senssa centre d'esports Sabadell, per faltar de calers.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #10 el: 14 de Juliol de 2013, 11:10:41 am »
Creieu que portar una bandera d´algun país a la samarreta (que no sabem si la directiva actual pot rebre algún tipus de subvencio) es pérdida d´identitat i vendres a cualsevol empresa per pasta no ho es?

Creieu que si la Samsung li diu al Sabadell, " escolta tu, demà portes Samsung al pit i et dono una pasta" es totalment loable i que un grup inversor que saneja un club injectant 3 mil.lions d´euros (que entre tot el forum junts, no els veurem a la nostre vida)  posa una bandereta al costadet de la màniga es una baixada de pantalons??? Que voleu que os digui, a mi no em molesta per res, es mes em fa gràcia i tot, i sobre temas identitaris, portar la bandera del Japó mireu-lo com agraïment a qui ens ha salvat el cul i llestos...

P.D Si hi ha algú que no pensa igual a lo de veure 3 mil.lions € junts, que calli  :w00t:
« Darrera modificació: 14 de Juliol de 2013, 11:15:26 am per mss »
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #11 el: 14 de Juliol de 2013, 18:23:37 pm »
Creieu que portar una bandera d´algun país a la samarreta (que no sabem si la directiva actual pot rebre algún tipus de subvencio) es pérdida d´identitat i vendres a cualsevol empresa per pasta no ho es?

Creieu que si la Samsung li diu al Sabadell, " escolta tu, demà portes Samsung al pit i et dono una pasta" es totalment loable i que un grup inversor que saneja un club injectant 3 mil.lions d´euros (que entre tot el forum junts, no els veurem a la nostre vida)  posa una bandereta al costadet de la màniga es una baixada de pantalons??? Que voleu que os digui, a mi no em molesta per res, es mes em fa gràcia i tot, i sobre temas identitaris, portar la bandera del Japó mireu-lo com agraïment a qui ens ha salvat el cul i llestos...

P.D Si hi ha algú que no pensa igual a lo de veure 3 mil.lions € junts, que calli  :w00t:
[/quote
I si Japò, vol invadir Espanya, nosaltres estem al marge,

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #12 el: 14 de Juliol de 2013, 18:27:31 pm »
Tal com estar tot, no es pot anar exigin res, encara gràcies que podrem veure fùtbol de Segona aquesta temporada, a mi si sou tan tikis mikis, m'agradaría no portar cap publicitat, ingresos tots peresocis, partits televisats i un equip format per catalans, tipo Bilbao, i com no pot-ser doncs a apechugar i intentar ser altra vegada algo al mon profesional a Espanya.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #13 el: 14 de Juliol de 2013, 23:55:02 pm »
Amí no me molesta lo de la bandera de Japón y es mas, creo que tendriamos que vigilar con este tema ya que los que ponen la pasta se pueden molestar, yo lo veo así.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 15 de Juliol de 2013, 00:29:14 am »
Aunque lo puse también en el tema de las equipaciones, viendo el resultado de la encuesta pienso que muy pocos pueden destruír una buena labor antes que la opinión de muchos fortalecerla y apoyarla, esto me da que pensar que fuera del Club hay mucha gente que está esperando que el proyecto fracase y que el CE Sabadell FC se hunda en la miseria, desconozco si está fomentado por algunos miembros de la antigua junta de accionista, pero cría cuervos y te sacarán los ojos.

Jordi Sánchez  14/07/2013 17:47

Se han abierto varios frentes en el Centre d'Esports Sabadell. De entrada, las nuevas camisetas han generado polémica. Más allá del atractivo nuevo diseño que difumina los tonos arlequinados con una segunda y tercera elástica en tonos rojinegro y gualdinegro, la presencia de la bandera de Japón en el hombro a causa del país del máximo accionista ha creado opiniones enfrentadas.

Pero como dicen en Catalunya, 'Qui paga mana' ('Quien paga manda'). Marketing pensando en el stage que empezarán el próximo jueves en Japón. Allí podría estar Andre Bikey. El camerunes de 28 años, un portento físico, se entrena a prueba a las órdenes de Javi Salamero. En la plantilla de 20 jugadores, donde no se descarta alguna baja, faltan cinco miembros. Sorribas (Huesca), el último que ha sonado.

MundoDeportivo.com

Que gran polémica, de momento el resultado de la encuesta es de 43 No. No em molesta. Ho trobo bé (pot ser bo per temes de marqueting, qui paga mana, etc..) - el resto  7,  ahí queda eso.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #15 el: 15 de Juliol de 2013, 09:07:53 am »
De moment amb més de 50 respostes, el 83% no li molesta la bandera... és curiós veure com encara hi ha gent que ens vol fer creure que hi ha una mega polèmica,  que la majoria d'opinions son en contra de portar la bandera a la maniga, etc...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #16 el: 15 de Juliol de 2013, 09:12:39 am »

pots dir que no et molesta,pots dir que aixi els japonesos compraran la samarreta,pots dir com alguns diuen que 200 o 300 ja la han demanat (informeu-vos del que pagaran per ella siusplau,i demaneu que als d'aqui ens la donin al mateix preu)

pero dir que es una cosa llogica? que ens em vegut l'enteniment? aixi deu ser llogic que el barça posses una bandera d'angola a la seva samarreta,o el Madrid una de pakistan,o la real sociedad una de siria...total aixi al igual venen mes samarretes alla

ferni no t'esforcis,aquest es el foro del todo vale,tot esta justificat,sacrifiquem una verge al mitg del camp abans de cada partit? pues vale,si o diu el maxim accionista collonut...al seu pais es tradicio...menys mal que ja sabem que el que aquí es diu despres al carrer i a l'estadi es totalment diferent

recordes el que va dir sexeibirra a una pregunta de birrero del perque posar una determinada opccio en una enquesta de qui voldriem de proper president si sortia soteras del club? aquí tens la resposta

ja imagino al señor sakamoto dient collons els posso una bandera japonesa d'un pam a la samarreta i enlloc de dir que no pinta res,encara m'aplaudeixen i tot perque "es una cosa llogica" la prpera temporada cambio els colors i foto els del tokio...i l'aplaudirien igual,aqui todo vale

Em reafirmo en l'adjectiu de "lògic". El màxim accionista, gràcies al qual seguim al futbol profesional (sense ells no sabem on seriem), és de Japó... no seria lògic portar la bandera de Xina, o la de Suecia... xDDDD pero la de Japó, mira si, ho trobo lògic.

A part com ja s'ha dit, temes de marketing... hi ha un mercat potencial inmens a Japó, i si els hi molen les camisetes amb la seva bandera i en compren unes quantes, doncs calers que seran benvinguts! I sino, pos res... quin mal pot fer portar la bandera? CAP, quin bé pot fer? CALERS (pot o no pot.. pero és una opció, i trobo LÒGIC provar-ho, i si funciona, olé per qui hagi tingut la idea, i sino, pos un altre any no es posa, i llestos)

Siguem més pràctics, i menys ganes de crear polèmiques d'on no n'hi ha senyors....

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #17 el: 15 de Juliol de 2013, 09:18:11 am »
lo guapo va a ser cuando encuentren un inversor japonés ( que seguro lo encuentran) y añadan a la camiseta letras japonesas, pero bueno, todo lo que sea dinero en los tiempos que corren, mejor! así que yo no pondría tantos peros...
@javi_gt86

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #18 el: 15 de Juliol de 2013, 14:50:34 pm »
a vegades em dóna la sensació que hi ha gent que preferiria que el CES fos més seu encara que hagués de ser a 2ªB o 3ª (amb d'altres a la presidència, sense la bandera del Japó a la màniga, amb coneguts dins al club, amb coneguts en l'àrea esportiva...) que no pas al futbol professional i perdre tot l'esmentat anteriorment.

Desconnectat nandoroda

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • No facis el que no vols que et facin. Gràcies
« Respondre #19 el: 15 de Juliol de 2013, 20:57:54 pm »
Pues a mí me parece perfecto, hay que abrir la mente, me molestaría mucho si hubieran quitado la catalana y la de la ciudad, eso si que hubiera sido perder la identidad. Tampoco voy a ir con un metro a medir cual es más grande, me parece una soplapollez fijarse en esas cosas. El año pasado no miramos si llevaban la bandera del Japón cuando pusieron la pasta para salvar al Sabadell de bajar a 2ªB. Y los que comparan con el barça y tal, el barça no lleva la bandera, pero lleva el nombre del país en medio de la camiseta. Que se hubiera liado si ponen en el sabadell Japón en el centro de la camiseta.... Y para finalizar , me importa muy poco la bandera de Japón, la catalana y la de la ciudad, lo que yo quiero es que gane el Sabadell.