Enquesta

Et molesta portar la bandera de Japó a la maniga?

No. No em molesta. Ho trobo bé (pot ser bo per temes de marqueting, qui paga mana, etc..)
61 (78.2%)
Si. Em molesta. (No hi pinta res, ens fa perdre identitat, etc..)
17 (21.8%)

Total de vots: 78

Autor Tema: Bandera de Japo a la maniga  (Llegit 6581 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:Bandera de Japo a la maniga
« Respondre #20 el: 15 de Juliol de 2013, 23:01:11 pm »
la meva pregunta es, per portar la bandera es cobra?, doncs crec que no aleshores no es pot comparar amb Cancún, Qatar....

No m'agrada però en definitiva,  ningú m'ho ha preguntat.

Per cert, porta la senyera i la bandera de Sabadell per darrera?

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #21 el: 16 de Juliol de 2013, 00:19:50 am »
Hola familia, como ya comenté para mí, ya me vale que lleve la bandera, ahora bien mi pregunta es (por favor que se interprete bien) ¿se podrian haber hecho con bandera y sin bandera y que cada uno compre la que quiera? Eso sí, las que vendan en Japón, que lleven la bandera y fuera polemica.
Solo es una opinión.
VISCA EL SABADELL.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 16 de Juliol de 2013, 01:37:30 am »
Hola familia, como ya comenté para mí, ya me vale que lleve la bandera, ahora bien mi pregunta es (por favor que se interprete bien) ¿se podrian haber hecho con bandera y sin bandera y que cada uno compre la que quiera? Eso sí, las que vendan en Japón, que lleven la bandera y fuera polemica.
Solo es una opinión.
VISCA EL SABADELL.

De verdad ¿es en serio lo que estás diciendo? esto no es un equipo de aficionados que saltan al campo unos con un color de pantalón y otros con otro diferente porque no hay para todos, unos con el escudo y otros sin el porque no hay dinero para ponerlo, el marketing es una cosa seria donde los resultados se veran al finalizar cada ejercicio y si la Junta de Accionista o el accionista mayoritario tiene la idea de poner la bandera para llamar la atención en su país pues así será allí y aquí.

PD  por cierto cual sería la verdadera la con o la sin bandera.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 16 de Juliol de 2013, 09:25:34 am »
la meva pregunta es, per portar la bandera es cobra?, doncs crec que no aleshores no es pot comparar amb Cancún, Qatar....

Si raros, les banderes del darrera es mantenen.

Salut!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #24 el: 16 de Juliol de 2013, 10:52:14 am »
Si q em molesta. És una abaixada de pantalons en tota regla. Penso q per molt q aquesta gent fotin els diners hi ha una série de coses que s'han de respectar i una d'elles és la identitat del nostre club. En aquest cas penso que la resta de Junta Directiva q no són precisament japonesos no ho haurien d'haver consentit però bueno, alguns con tal de seguir cobrant del club són capaços de deixar.se pendre la dona si fos necessari.

La gent que no és de Sabadell, o no segueix l'equip, si que trobo lògic que es preguntin que fa la bandera del Japó a la màniga de la samarreta.... el que no puc entendre, és com gent que sap totes les dificultats que tenim per estar a la LFP, estiguin cada dia remenant la perdiu, com el JRC, que ara tot ho veu malament.... i per a mi, qui una vegada més s'ha abaixat els pantalons, ha estat la ciutat, donant una vegada més l'esquena a l'equip de la ciutat, això és el que és vergonyós!!

Honor!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 16 de Juliol de 2013, 13:33:06 pm »
per a mi, qui una vegada més s'ha abaixat els pantalons, ha estat la ciutat, donant una vegada més l'esquena a l'equip de la ciutat, això és el que és vergonyós!!

Aquesta és la realitat. Si els que 'estimen al CE Sabadell' tant de boca ho haguessin fet tant de butxaca (I EM REFEREIXO ALS QUE PODIEN, EN AQUELL MOMENT), haguessin ficat pasta, no parlaríem d'aquest tema.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #26 el: 16 de Juliol de 2013, 22:14:17 pm »

Si raros, les banderes del darrera es mantenen.

Salut!

gràcies BeTo, ja ho he vist avui a la presentació.  :ok

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #27 el: 16 de Juliol de 2013, 22:51:37 pm »
Per lo vist, nom i dorsal en groc altre cop.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #28 el: 17 de Juliol de 2013, 00:50:06 am »
Labtec, como verás comienzo diciendo que a mí me es indiferente lo de la bandera, la otra opinión es porque veo por aquí a gente que con todo el derecho del mundo simplemente pues no les parece bien que se lleve dicha bandera en la camisa y solo me refiero a camisas  para tema comercial, no para el equipo, ademas tampoco es un simbolo muy grande y al menos yo me he tenido que fijar vastante para verla y por favor, la comparación que me pones sobre lo del pantalón sí y pantalón no, creo que no viene al caso.
Un saludo y VISCA EL SABADELL

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 17 de Juliol de 2013, 08:00:04 am »
Em sembla perfectament....

Comercialment molt interessant per incrementar i intensificar la nostra presència al mercat nipó i precisament el Japó no és un país que en general provoqui rebuig a ningú sinó que més aviat cau bé.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #30 el: 17 de Juliol de 2013, 15:27:43 pm »
Labtec, como verás comienzo diciendo que a mí me es indiferente lo de la bandera, la otra opinión es porque veo por aquí a gente que con todo el derecho del mundo simplemente pues no les parece bien que se lleve dicha bandera en la camisa y solo me refiero a camisas  para tema comercial, no para el equipo, ademas tampoco es un simbolo muy grande y al menos yo me he tenido que fijar vastante para verla y por favor, la comparación que me pones sobre lo del pantalón sí y pantalón no, creo que no viene al caso.
Un saludo y VISCA EL SABADELL

Si, pero a mí no me gusta la gente que gobierna en el país y me tengo que aguantar por que tienen mayoría, la votación aquí se ve quién está a favor y quién no está, la dos posturas son válidas pero la mayoría de votos está a favor o con la tendencia de que por lo  menos se acepta.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #31 el: 17 de Juliol de 2013, 16:44:45 pm »
Una proposta, digueu-me ingenu si voleu:
I si ens ho mirem com a un agermanament? Una manera d'apropar-nos tots plegats?
Ells ens han donat la possibilitat de continuar en lliga professional, cosa que no tots els equips que han hagut de fer ampliació poden dir, i a canvi nosaltres, com a mostra d'agraïment -si li voleu dir així- portem la seva bandera.
No perdem la nostra identitat, seguim portant el nostre escut, els nostres colors -amb una samarreta ultra-moderna que agradarà o no-, seguim jugant al nostre estadi... en fi, que no perdem res del que teníem.
Potser cal recordar i sense ànims de crear polèmiques de cap tipus, que aquest uniforme va ser consensuat per la directiva sortint, no s'ho han tret "de la màniga" (perdó per la brometa) els japonesos, sense consultar ningú.
En fi, creieu que és lògic tan rebombori per quelcom que obertament, a hores d'ara, no agrada a una quinzena de persones?
Hem fet socis al Japó, estem obrint un mercat immens amb un potencial enorme i el que ens preocupa -a una quinzena de persones- és la bandera al braç? Sincerament, crec que n'estem
fent un gra massa.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!