Autor Tema: Presentació Ce Sabadell 2013/2014  (Llegit 3988 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 963
  • Gènere: Masculí
Presentació Ce Sabadell 2013/2014
« el: 14 de Juliol de 2013, 20:58:02 pm »
Donç serà dimarts a les 19:00 .

Algú hi anirà? Vull anar però no tinc companyia per aquest dia? Algú s'apunta?

:pilotasso

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:Presentació Ce Sabadell 2013/2014
« Respondre #1 el: 14 de Juliol de 2013, 21:44:57 pm »
Donç serà dimarts a les 19:00 .

Algú hi anirà? Vull anar però no tinc companyia per aquest dia? Algú s'apunta?

:pilotasso
Tranquil que no estaràs sol...la Tribuna sempre fa goig.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #2 el: 14 de Juliol de 2013, 21:57:11 pm »
Si, en los últimos años siempre hay ambientillo en tribuna,aunque este año a dia de hoy no hay ninguna novedad que nos ilusione.
Por cierto ¿quien hablará como presidente?
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #3 el: 16 de Juliol de 2013, 13:39:50 pm »
Una presentación se hace normalmente para presentar caras nuevas de cara a una nueva temporada. En la de hoy a quien vamos a ver, el jeto de Arteaga y Anibal??  :consol

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 16 de Juliol de 2013, 13:41:08 pm »
Es rumoreja que pot haver-hi alguna sorpresa. A veure si hi és i quina és.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 16 de Juliol de 2013, 13:50:09 pm »
Una presentación se hace normalmente para presentar caras nuevas de cara a una nueva temporada. En la de hoy a quien vamos a ver, el jeto de Arteaga y Anibal??  :consol

una presentacion se hace para presentar la plantilla de la temporada, no para presentar solo las caras nuevas, por que entonces que tendrian que hacer equipos tipo Barça o Madrid que algunos años fichan uno o dos jugadores, no presentarse? las caras nuevas se presentan una a una o de dos en dos pero en diferentes dias de la pretemporada a medida que se van fichando  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #6 el: 16 de Juliol de 2013, 13:53:29 pm »
Es rumoreja que pot haver-hi alguna sorpresa. A veure si hi és i quina és.

pero que tipo de sorpresa birrero? ya lo lei en tu twitter creo y llevo dias dandole vueltas, no creo que en medio de la presentacion se pongan a decir nombres de jugadores que estan fichados o presenten a algun fichaje tipo mediatico por sorpresa seria la bomba si fuera eso pero no lo veo muy claro que le quiten protagonismo al resto de jugadores presentando por sorpresa a un jugador seria esa idea la que se rumorea??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #7 el: 16 de Juliol de 2013, 19:55:20 pm »
Vist q no hi ha hagut sorpresa...quina era?
O esperem a dema si es en forma de fitxatge?

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #8 el: 16 de Juliol de 2013, 20:49:36 pm »
Per cert, el Bikey força bé no? Vaia tanc de tio...però no passava una, i treu la bola bé amb les dues cames.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #9 el: 16 de Juliol de 2013, 20:50:50 pm »
Algún resum de com a anat una mica tot? Jugadors destacats, despedida de Juvenal, el que ha dit l'entrenador etc...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #10 el: 16 de Juliol de 2013, 20:57:20 pm »
Algún resum de com a anat una mica tot? Jugadors destacats, despedida de Juvenal, el que ha dit l'entrenador etc...
Només ha parlat Hidalgo com a capità...tant ell, com en Juve, com en Salamero han dit que el que fa fort al CES és que estigui on estigui sempre som 3000/3500 al seu costat.
Que l'objectiu és la permanència, però que durant la temporada es veurà si ens hem de marcar objectius més ambiciosos.
En quan a jugadors, destaco a Moha i Bikey.
Olmo i Paz han fet un parell de voltes al camp i ja està.
Arteaga igual.

Desconnectat julen

• Aleví
  • Missatges: 30
« Respondre #11 el: 16 de Juliol de 2013, 21:53:37 pm »
Lo mejor de la presentación ha sido la nueva jefa de premsa .Quiero ser periodista jajaja

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #12 el: 16 de Juliol de 2013, 22:04:18 pm »
No se de los que "tanto entendeis por aqui" si habeis ido hoy a la presentacion de vuestro equipo... yo llego ahora mismo de la NCA y decir que Abraham Paz ha estado entrenando al margen del grupo junto con Olmo algo pasadito de peso... que al parecer han entrenado al margen porque "son los lesionados"... pero tambien apuntar con letras muy grandes que esa mole de jugador: ANDRÉ BIKEY internacional con CAMERUN... que ha jugado entre muchos con el Locomotiw de Moscou, Reading, Middlesbrough, etc, etc... ha causado una gran impresión y si lo preparan físicamente y lo ponen en forma es un jugador con la suficiente experiencia y categoria para jugar en el CES en Segunda división!!! Ojala que se lo queden como le hemos chillado a Salamero porque si se lo dejan escapar ya vereis que pronto lo coje un Numancia o un Alcorcón y entoces si que nos estiraremos de los pelos... "los que tengan" ... Ahi queda eso por si sirve de algo...!!! GRANDE BIKEY!!! :scut :scut :scut

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #13 el: 16 de Juliol de 2013, 22:09:10 pm »
Per lo que he pogut veure a la presentacio, m'ha agradat molt en Bickey, jo pensu que se li podria fer una fitxa, es contundent i segur, l'he vist molt be.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #14 el: 16 de Juliol de 2013, 22:19:47 pm »
Algú sap qui era el central amb el dorsal 22 i les botes de color groguenc? M'ha semblat prou valid per ocupar la posicio de central com a recanvi.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #15 el: 16 de Juliol de 2013, 23:12:54 pm »
Vec q no sóc l'únic q a quedat sorprés amb la presència i joc del camerunés Bickey. Tal com dieu és un jugador q si es possa en forma podria ser moooooooolt interessant en defensa. Tan interessant com q penso q de llarg pot ser millor q qualsevol jugador q tenim.

Per altre banda aquí no s'en parla però el japonès Tanabe també m'ha donat bones impressions, potser és més just d qualitat q d'altres jugadors però en ganes, esforç i velocitat no hi ha qui el pari. Potser hasta ens pot servir per aquesta temporada.

La presentació l'he vist una mica soseta en comparació a d'altres anys. Ningú s'ha volgut mullar en excés per evitar crítiques durant la temporada, poques paraules tan Hidalgo com Salamero com per part d la Junta i bueno en general la gent prou ilusionada esperant l'inici d la temporada.

M'ha agradat el petit homenatge q se li a rendit a Juvenal, sembla q comencem a apendre a despedir als jugadors tal com toca.

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #16 el: 17 de Juliol de 2013, 00:13:40 am »
Quins son tots els jugadors que han sortit avui? Podeu fer un llistat amb tots els jugadors amb fitxa i dels que han sortit q estan a prova??

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #17 el: 17 de Juliol de 2013, 00:22:19 am »
Per cert avui m'he fixat i en Fito no hi era, sabeu on ha anat? No m'he enterat de que s'hagi anat.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #18 el: 17 de Juliol de 2013, 10:20:40 am »
Quins son tots els jugadors que han sortit avui? Podeu fer un llistat amb tots els jugadors amb fitxa i dels que han sortit q estan a prova??

Apart del Bikey, han estat a prova un quants canterans, dels quals m'ha sorpres un en defensa, i un japones molt joveque va sortir de la nike, te una forma de jugar que s'assembla molt a Modric. Aquest ultim m'ha agradat mes que tota la resta. Tanabe una mica fluix tecnicament pero per esforç, ganes i intensitat no faltara!

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #19 el: 17 de Juliol de 2013, 10:22:43 am »

Apart del Bikey, han estat a prova un quants canterans, dels quals m'ha sorpres un en defensa, i un japones molt joveque va sortir de la nike, te una forma de jugar que s'assembla molt a Modric. Aquest ultim m'ha agradat mes que tota la resta. Tanabe una mica fluix tecnicament pero per esforç, ganes i intensitat no faltara!
Deuriem de veure un entrenament diferent...a mi el japonès a proba que va sortir de la Nike....  :wavecry: