Hola a tots, jo sóc el primer que estic disgustat amb el joc i els resultats de l'equip
... de fet he anat a molt desplaçaments aquesta temporada.. i a "cual peor"...
Pero bueno, ara ja s'ha dit tot el que es tenia que dir... que si els jugadors, que si el Montes, que si això que si allò... ara toca SER OPTIMISTES I ANIMAR A L'EQUIP, que estic segur que tirarem endavant!! tenim un gran plantilla, que només li falta no tenir tanta presió i més tranquilitat.
Per cert, voldria deixar una cosa ven clara, aquesta directiva es mereix tot el nostre recolzament, ja que van agafar un equip endeutat, sens credibilitat, a un pas de la desaparició... i gracies al seu treball i diners, avui en dia tenim un Club amb una imatge molt millor, un Club que té credibilitat per anar a buscar patrocinadors, i que pot trucar a la porta de les entitats financeres, cosa que fins no fa massa era impensable. A més, des de la directiva es veu que l'equip no funciona, i faran un gran esforç per reforçar la plantilla, i això per mi te molt de mèrit... d'altres, i no cal mirar massa lluny, ja haurien abandonat el vaixell...
I posem una nota d'optimisme... SI ESTEM TANT I TANT MALAMENT I NOMÉS ESTEM A 9 PUNTETS DEL PLAY-OFF.. COM ESTAREM QUAN L'EQUIP FUNCIONI??
I RECORDEU QUE SOM EL