vaig dir abans de començar la lliga que havíem d'haver intentat el fitxatge puntual de velles glóries, entre altres motius per un tema purament mediàtic i de prestigi: El Chapi Ferrer, el Sergi Barjuan, l'Oscar .. inclús el Guardiola ... en fi, no crec que anèssim pitjor amb ells que amb l'equip actual i les velles glóries almenys tenen experiència i saben agafar la posició, frenar els partits quan toca, posar pau i donar tranquilitat als companys.
Només és una reflexió i podeu dir que vindrien a tocar-se els collons, que ja ho tenen tot fet, que cobrarien massa, etc, però vist com ens ha funcionat l'any passat amb fitxatges provinents de 3ª i aquest any amb gent consolidada a 2ª B igual no era tan descabellada la idea. I no em direu que el Sergi no és lateral esquerra eh ?
Bé, ara no serveix de res dir aixó, perqué al començament de la lliga encara haurien fitxat, però ara amb lo malament que anem, ni bojos.
La reflexió era per dir que els fitxatges d'hivern ens han de proporcionar com a mínim veterania i experiència, juntament amb qualitat, que només de qualitat no es pot viure, ja que moltes vegades, qualitat=passivitat i al joc del reial madrid em remeteixo.
Hem de fitxar gent que aporti solvéncia defensiva i solidesa al mig del camp, amb aixó els davanters funcionaran sols perquè els hi arribaran pilotes en condicions. Nosaltres no tenim Ronaldos ni Ronaldinhos que s'inventen jugades ells sols, per lo tant hem de ser realistes i fitxar en conseqüència.
A veure si la Directiva ho entèn així i si així fós només podem anar cap amunt, que encara tenim temps de sobres per estar adalt al final de temporada.