El què vull escriure és bastant llarg i complex i difícil d'explicar, i tampoc son hores que estigui lucid (per la calor) però si que vulle scriure un missatge, per si es poden fixar unes bases del què vull explicar.
He llegit moltes vegades que no hi han patrocinadors en una ciutat tant industrialitzada i que costa molt trobar gent que aposti pel Sabadell, us heu preguntat perquè? Potsé la culpa la tenim una mica els socis...
El Birrero deia que la majoria de pancartes que hi ha al camp són d'empreses publiques, però no totes! Per parlar de memoria, recordo les següents empreses: un parell de neteja d'empreses i particulars, uns advocats, una de grues industrials, un parell de transports, concessionaris de cotxes, una de tinta i tòner per a impressores, una de ferretería...
Us heu preguntat si per aquestes empreses és rentable la seva inversión? La meva experiencia personal és que no.
Des del club es preten informar als socis dels descomptes que tenen: prodcutes de farmacia, tintes per impressora, Galerias del Tresillo...però segons m'han informat, cap d'aquesta campanya tampoc ha anat bé...
Per tant, és difícil que les empreses es llencin a pagar patrocinis al CES i a més poques d'aquestes empreses utilitzaran el boca orella per dir a una empresa amiga: aposta 5000 euros per el club ja que el soci es fixa en les empreses "amigues" i els hi compra a ells...
Jo personalment intento no comprar productes que patrocinen descaradament al Barça i si alguna empresa de productes de rotació, per exemple un supermercat, apostes per el CES jo només aniria a comprar allà.
Des del club, l'any passat es va posar un equip nou de merchandising, amb moltes propostes i bones, però jo no he pogut seguir el ritme, perquè el retorn no està gens assegurat...
També estaba el tema dels establiments patrocinadors, l'aportació és petita al club, i no ser quin retorn han tingut...
Estaria bé fer una trobada entre empreses de la ciutat, potsé com més petites millor, per fer una mena de micropatrocinis i fer-se a conèixer més i aixi els socis poder saber que quan es gasten els seus diners amb coses que necessiten, una part va a parar al CES