Autor Tema: Patrocinador 2013-2014  (Llegit 11614 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
  • Gènere: Masculí
Patrocinador 2013-2014
« el: 30 de Juliol de 2013, 12:39:16 pm »
Un altre any sense patrocinador principal? No es deia que els japonesos en tenien un per aquesta temporada?

Tan complicat es trovar-ne un per un equip amb una ciutat de més de 200.000 habitants i molt indrustrialitzada?

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re:Patrocinador 2013-2014
« Respondre #1 el: 30 de Juliol de 2013, 13:06:11 pm »
No mires la gente de la ciudad mira la gente a la que le interesa el CES que somos 4000 o 7000 o 8000 si nos jugamos algo y lo de industrializada con la crisis tampoco es un gran reclamo y además esta claro hace tempo que las empresas de Sabadell grandes que podrían pagar una buena cifra su interes por el CES es ninguno
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #2 el: 30 de Juliol de 2013, 15:35:51 pm »
Fixa't que ni banc sabadell patrocina...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #3 el: 12 de Agost de 2013, 20:04:21 pm »
El què vull escriure és bastant llarg i complex i difícil d'explicar, i tampoc son hores que estigui lucid (per la calor) però si que vulle scriure un missatge, per si es poden fixar unes bases del què vull explicar.
He llegit moltes vegades que no hi han patrocinadors en una ciutat tant industrialitzada i que costa molt trobar gent que aposti pel Sabadell, us heu preguntat perquè? Potsé la culpa la tenim una mica els socis...
El Birrero deia que la majoria de pancartes que hi ha al camp són d'empreses publiques, però no totes! Per parlar de memoria, recordo les següents empreses: un parell de neteja d'empreses i particulars, uns advocats, una de grues industrials, un parell de transports, concessionaris de cotxes, una de tinta i tòner per a impressores, una de ferretería...
Us heu preguntat si per aquestes empreses és rentable la seva inversión? La meva experiencia personal és que no.
Des del club es preten informar als socis dels descomptes que tenen: prodcutes de farmacia, tintes per impressora, Galerias del Tresillo...però segons m'han informat, cap d'aquesta campanya tampoc ha anat bé...
Per tant, és difícil que les empreses es llencin a pagar patrocinis al CES i a més poques d'aquestes empreses utilitzaran el boca orella per dir a una empresa amiga: aposta 5000 euros per el club ja que el soci es fixa en les empreses "amigues" i els hi compra a ells...
Jo personalment intento no comprar productes que patrocinen descaradament al Barça i si alguna empresa de productes de rotació, per exemple un supermercat, apostes per el CES jo només aniria a comprar allà.
Des del club, l'any passat es va posar un equip nou de merchandising, amb moltes propostes i bones, però jo no he pogut seguir el ritme, perquè el retorn no està gens assegurat...
També estaba el tema dels establiments patrocinadors, l'aportació és petita al club, i no ser quin retorn han tingut...
Estaria bé fer una trobada entre empreses de la ciutat, potsé com més petites millor, per fer una mena de micropatrocinis i fer-se a conèixer més i aixi els socis poder saber que quan es gasten els seus diners amb coses que necessiten, una part va a parar al CES
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 12 de Agost de 2013, 20:40:53 pm »
Santa inocencia  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #5 el: 12 de Agost de 2013, 21:40:04 pm »
Per acabar tothom comprant al Corte Inglés...

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #6 el: 13 de Agost de 2013, 00:17:24 am »
Hola Inda, sé que el meu comentari tenia inocència. Però també té il·lusió per fer les coses una mica diferents.
Amb la crisi estan sortint noves maneres d'aconseguir les coses: micromecenatges, per exemple. Si tu aconsegueixes que 50 microempreses posin 5000 euros tens 250000 euros. Una fitxa d'un jugador. Si aquestes empreses comercialitzen productes que tots utilitzem, la inversió es pot retornar a l'origen.
Si no, doncs res, estem en mans japoneses i la gent segueix comprant a Amazon o Apple on avui llegia una noticia on les vendes que fa a Espanya les registra a fora i la societat que té a Espanya declara pèrdues amb els beneficis que això té per a ells.

Jo soc dels que tinc aquesta microempresa, aquest any vaig apostar per el club i la cosa m'ha sortit molt malament, per sort, com que era un nou mercat que volia obrir, no m'he enfonsat ja que el mercat que tenia, majoritariament fora de Sabadell,s'ha mantingut, inclús augmentat.
De totes maneres podría seguir probant, si hi han 49 microempreses més entre els socis del Sabadell, podem fer un grup macu!

Seguim igual doncs, seguim igual. Quan quedem per posar l'espelma a la verge perquè el Japo no es cansi en 2 anys?

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #7 el: 13 de Agost de 2013, 01:43:55 am »
Jo melo..no crec que sigui inocencia. .es d'agrair la voluntat i la iniciativa que teniu alguns socis !!
C.E. SABADELL

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #8 el: 13 de Agost de 2013, 14:43:12 pm »
Jo melo..no crec que sigui inocencia. .es d'agrair la voluntat i la iniciativa que teniu alguns socis !!

Totalment d'acord amb tu, company., faria falta mes empreses com la teva.

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #9 el: 13 de Agost de 2013, 16:07:21 pm »
Sabeu què passa? Que jo els diners els segueixo tenint, aquest any no els posaré enlloc per "descansar" una mica, però l'any que ve havia pensat posar-los en assossiacions amb un caire més cultural, com petites companyies de teatre o llocs com l'AVAN.
La meva idea era abarcar un mercat de 4000 persones, que són les que hi han al CES (i jo soc el soci 400 i picu), però trovar inversions maques en la societat i aconseguir un retorn també es pot, i si el futbol s'acaba o es deslocalitza, ja sabrem perquè és!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 13 de Agost de 2013, 23:22:22 pm »
Seguim igual doncs, seguim igual. Quan quedem per posar l'espelma a la verge perquè el Japo no es cansi en 2 anys?

Aquest és el problema que veig fa anys en el nostre club. Hem tirat molts anys de patrocinadors d'empreses que treballen amb l'ajuntament i el dia que no puguin posar publicitat al camp, ja podem no posar una espelma, si no anar directament de genolls a Montserrat per demanar no desaparèixer.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #11 el: 14 de Agost de 2013, 11:40:28 am »
I també estareu d'acord en que el soci part de culpa tindrà en no haver participat més alhora de consumir productes d'empreses col·laboradores amb el CES, no?
Ens hem queixat moltes vegades que no hi ha prou merchandising, però sabeu quin és el cost per una empresa fer-lo? No el posaré aquí perquè conseider-ho que és confidencial i pot afectar negociacions que tingui l'equip de merchandising en marxa, però ja us ho asseguro que no és gaire elevat i que l'equip de merchandising és dialogant. Però algún canon han de cobrar i amb la poca garantía de retorn que hem demostrat tenir, doncs és normal que no tinguem gaire cosa que comprar...En el meu cas, articles de papereria personalitzats amb el CES, creieu que si arribo a fabricar 1000 motxilles, llibretes, carpetes, papereres d'escriptori, estoig...no m'ho hagues menjat en patates? I pagant la inversión per avançat és clar...

Jo crec que en pobles petits o socialment més cohesionats si que existeix aquesta cultura de consumir el què fa el veí, però em sembla que a Sabadell això de que el veí li vagi millor que a mi no agrada gaire i per tant preferim anar a consumir lu de fora...

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #12 el: 17 de Agost de 2013, 14:15:24 pm »
Sabeu què passa? Que jo els diners els segueixo tenint, aquest any no els posaré enlloc per "descansar" una mica, però l'any que ve havia pensat posar-los en assossiacions amb un caire més cultural, com petites companyies de teatre o llocs com l'AVAN.
La meva idea era abarcar un mercat de 4000 persones, que són les que hi han al CES (i jo soc el soci 400 i picu), però trovar inversions maques en la societat i aconseguir un retorn també es pot, i si el futbol s'acaba o es deslocalitza, ja sabrem perquè és!

Yo apoyo tus comentarios, esta temporada abro una pequeña pescadería y a poco que pueda colaboraré con el Club, a titulo particular desde hace años como sócio y como establecimiento esta semana intantaré informarme en las oficinas, lo que es seguro es que los socios del CES tendrán ofertas seguro.

Por otro lado los que ya somos socios creo que prácticamente todos hacen lo que pueden por el club y lo promocionamos, los que todavía no son socios son los que han de pensar en el CES y olvidarse un poco de la liga de DOS, que cada año es más aburrida.
David De Navas Forever!

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #13 el: 17 de Agost de 2013, 14:56:37 pm »

Yo apoyo tus comentarios, esta temporada abro una pequeña pescadería y a poco que pueda colaboraré con el Club, a titulo particular desde hace años como sócio y como establecimiento esta semana intantaré informarme en las oficinas, lo que es seguro es que los socios del CES tendrán ofertas seguro.

Por otro lado los que ya somos socios creo que prácticamente todos hacen lo que pueden por el club y lo promocionamos, los que todavía no son socios son los que han de pensar en el CES y olvidarse un poco de la liga de DOS, que cada año es más aburrida.

Doncs seria interessant que obrireu un post, de comerços, col · laboradors amb el Centre D'Esports, amb els corresponents descomptes per als socis!!!  :xin-xin

Honor!!

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #14 el: 17 de Agost de 2013, 16:55:43 pm »
Doncs seria interessant que obrireu un post, de comerços, col · laboradors amb el Centre D'Esports, amb els corresponents descomptes per als socis!!!  :xin-xin

Honor!!

Apreciats companys foreros:

Tenim aquest apartat: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?board=110.0 que bé es pot també aprofitar per a altres establiments col·laboradors amb el CE Sabadell FC. Ho discutirem entre administradors i els que desitgin, podem parlar-ho en privat per posar-vos un post específic.

Salutacions des de l'administració,
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #15 el: 29 de Agost de 2013, 12:37:04 pm »
Deu ni do amb la neteja de valles publicitaries que han fet a l'estadi, segons vaig veure el dia del Mallorca, veurem si contra el Deportivo veiem nous anunciants o per contra veiem les valles buides aquest any.
Si és aquesta segona opció serà o bé que al club no li interessa potenciar aquest tipus de patrocini, perquè ja suca d'una altra banda o bé perquè l'equip de merchandising no ha sigut prou flexible amb les èpoques que vivim. No només perquè les empreses puguin anar curtes de calés, sinó per les noves formes de publicitat més econòmiques que estan sortint...

D'altra banda, vaig veure al Diari Sabadell que els de la Moda estan fent mantes arlequinades, enhorabona per la iniciativa i segur que és un producte d'alta qualitat...no sé a quin preu es vendràn, però per recuperar el canon que segurament han hagut de pagar al CES ja es poden posar les piles!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #16 el: 29 de Agost de 2013, 14:49:38 pm »
Deu ni do amb la neteja de valles publicitaries que han fet a l'estadi, segons vaig veure el dia del Mallorca, veurem si contra el Deportivo veiem nous anunciants o per contra veiem les valles buides aquest any.
Si és aquesta segona opció serà o bé que al club no li interessa potenciar aquest tipus de patrocini, perquè ja suca d'una altra banda o bé perquè l'equip de merchandising no ha sigut prou flexible amb les èpoques que vivim. No només perquè les empreses puguin anar curtes de calés, sinó per les noves formes de publicitat més econòmiques que estan sortint...

D'altra banda, vaig veure al Diari Sabadell que els de la Moda estan fent mantes arlequinades, enhorabona per la iniciativa i segur que és un producte d'alta qualitat...no sé a quin preu es vendràn, però per recuperar el canon que segurament han hagut de pagar al CES ja es poden posar les piles!
mantes arlequinades i amb l'escut? o només els colors?
la tenda aquesta és la que hi ha al costat dels gelats i el kafka no?

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #17 el: 29 de Agost de 2013, 14:57:08 pm »
Si, és la del centre de tota la vida.
Pel què es veia en les imatges només hi havien els colors, no sé si posaran l'escut en algún lloc.
El que si que deia és que un producte oficial CES i per tant es vendría a la botiga de la Moda i a les botigues del club.

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #18 el: 29 de Agost de 2013, 15:21:33 pm »
Si, és la del centre de tota la vida.
Pel què es veia en les imatges només hi havien els colors, no sé si posaran l'escut en algún lloc.
El que si que deia és que un producte oficial CES i per tant es vendría a la botiga de la Moda i a les botigues del club.

Se sap quan estarà a la venda? Jo, si puc, me la compraré, ja que al camp a l'hivern fot un fred que pela, i res millor que abrigar-se que la manta del CE Sabadell!!
El tema patrocinador és una cosa molt complexa, les empreses de la ciutat sudan molt de l'equip, i ara no sera diferent...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #19 el: 29 de Agost de 2013, 16:45:38 pm »
Donc si nosaltres depeniem de diners publics, altres directament eren publics!

Penso que s'ha de fer com a Manresa, tanques a 1500€ maxim i negociar. Tambe penso que di fas venir al estadi 8000 aficionats, les valles s'omplen a preu raonable.

Com fem venir 8000 aficionats? Gols a 5€??

Aquest és el problema que veig fa anys en el nostre club. Hem tirat molts anys de patrocinadors d'empreses que treballen amb l'ajuntament i el dia que no puguin posar publicitat al camp, ja podem no posar una espelma, si no anar directament de genolls a Montserrat per demanar no desaparèixer.