Enquesta

Us agrada com esta jugant l'equip? Creiu que Javi Salamero esta fent un bon treball?

Si, m'agrada com juguen
3 (11.5%)
No, no m'agrada com juguen
9 (34.6%)
Crec que els resultats arribaran i farem una bona temporada
14 (53.8%)

Total de vots: 26

Autor Tema: Us agrada com va l'equip en resultats i el joc de l'entrenador Javi Salamero?  (Llegit 1680 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
Hola, us deixo aquesta enquesta per opinar i devatir sempre amablement sobre el rendiment de l'equip.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
Re:Us agrada com va l'equip en resultats i el joc de l'entrenador Javi Salamero?
« Respondre #1 el: 13 de Octubre de 2013, 15:38:02 pm »
De moment l'objectiu s'esta complint que es mantenir-se. A final de temporada ja es valorarà millor, però de moment m'agrada el joc i el treball d'en Salamero.  :beer2

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
Re:Us agrada com va l'equip en resultats i el joc de l'entrenador Javi Salamero?
« Respondre #2 el: 13 de Octubre de 2013, 16:15:22 pm »
La combinació SS  (Salamero-Sakamoto) està començant a funcionar, i si no mireu ahir com vam plantar cara als canaris i fins i tot vam tindra ocasions.
Honor al Sabadell en primera o en tercera!  :scut

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #3 el: 13 de Octubre de 2013, 17:42:21 pm »
La combinació SS  (Salamero-Sakamoto) està començant a funcionar, i si no mireu ahir com vam plantar cara als canaris i fins i tot vam tindra ocasions.
Honor al Sabadell en primera o en tercera!  :scut
En va agradar el plantejament, van lluitar molt i amb sort podia arribar el gol, també ells, però no es va baixar el cap mai.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 13 de Octubre de 2013, 21:35:57 pm »
L'equip va millorant de mica en mica pero fins la segona volta no es veura el que realment es l'equip. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #5 el: 14 de Octubre de 2013, 11:08:33 am »
Poca conya...

Només que el dia contra el Depor, el qual no va fer res més que aprofitar-se de que teniem moltíssimes baixes, haguéssin guanyat 1-0...  ara no seriem 15ens, sinó 5ens.

Ojo al dato, señores...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #6 el: 14 de Octubre de 2013, 11:16:59 am »
Poca conya...

Només que el dia contra el Depor, el qual no va fer res més que aprofitar-se de que teniem moltíssimes baixes, haguéssin guanyat 1-0...  ara no seriem 15ens, sinó 5ens.

Ojo al dato, señores...
Tens raó pq està tot molt apretat, però no em val...si només comptes això i no lo de Vitoria...faria anys q estariem a Primera