Jo tenia molta il.lusio al començament per el canvi de directiva que hi va veri, pensant que aquests senyors abucarien el sac, i veig que a l´hora de la veritat estem gairabe igual que els altres anys, l'il.lusio encara hi es, pero potser no tant forta com al principi, jo tambe esperaba un nom il.lusionant i que fes animar a la gent per fersa soci.
Pero es lo que hi ha i si que es veritat co molts dieu que amb el poc ajut de la ciutat i de les empresas que hi ha, poc mes es pot fer.
Pero m'es totalment igual, els que som arlequinats de veritat continuarem anant a animar, i mica en mica anirem creixent i cuant guanyem i estiguem a primera (perque ho aconseguirem con dos .......) ja vindra mes gent, allo de que (tothom s'apunta al carro guanyador).
Aquesta es la meva il.lusio i confio amb el bon treball d'aquesta gent, que sembla que volen fer les coses be, poc a poc i sensa pressas, i anarse alimentant de la cantera, que es l'unic que ens pot proporcionar recursos economics per mantenir el club a un lloc digne.
Salut i a per totes