Enquesta

Veient de moment la plantilla que s'esta configurant , els jugadors que hi ha , la pretemporada ... teniu il·lusió ?

Si
No
A mitjes

Autor Tema: Teniu il·lusio aquest any ?  (Llegit 9255 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Teniu il·lusio aquest any ?
« Respondre #20 el: 06 de Agost de 2013, 16:14:42 pm »
Amb la pasta que ens vam gastar anant al japo ara tindriem per algun fitxatge ilusionant, pero de moment el mateix equip de l'any passat o inclus pitjor perque no esta Lanza.

Un petit apunt: Tot el que va costar el viatge al Japó, ho va pagar el FC Tokyo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #21 el: 06 de Agost de 2013, 16:36:51 pm »
Primer Pere Pons, tu pots cantar la Traviata, però les teves paraules et delaten... crec que hauries de respectar els propietaris del club, per posar els diners suficients, per poder seguir a la LFP... és de mal gust, abans que comenci la lliga, criticar dia rere dia, com fa molta gent de la ciutat que ni tan sols son socis, i critica la bandera del Japó, i tot el que fan, igual que fas tu...

Del Cano no parlaré, perquè és de la mateixa corda del Soteras, vende humos a quilos.... però Larrosa, juntament amb Miguel Arroyos, són els últims presidents que han posat diners de la seva butxaca... si que Larrosa, estava mal assessorat, només cal recordar, quan al Mora li van portar a un Nando, i havia demanat un altre...

i no se que és pitjor, la manera que va sortir el Cano, o la forma que han fet fora a Soteras... a mi em donaria més vergonya, aquesta ultima... Cosa que el Soteras ho tenia de cine, feia i des.feía, al seu antojo, i quan la cosa anava malament, tenia al papi Bustos, que treia la vareta màgica, i problema resolt!!   :yes:

Honor!!  :scut :scut :bandera :bandera
arxivarem aquest post  per la posteritat propera......

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #22 el: 06 de Agost de 2013, 17:23:22 pm »
Amb la pasta que ens vam gastar anant al japo ara tindriem per algun fitxatge ilusionant, pero de moment el mateix equip de l'any passat o inclus pitjor perque no esta Lanza.

Un petit apunt: Tot el que va costar el viatge al Japó, ho va pagar el FC Tokyo.

Exacte Birrero, tot el contrari que l'stage de la temporada passada a Peralada, amb un cost per al Sabadell, d'uns 40.000 €!!

Honor!!

Desconnectat Leño

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #23 el: 06 de Agost de 2013, 18:13:46 pm »
Primer Pere Pons, tu pots cantar la Traviata, però les teves paraules et delaten... crec que hauries de respectar els propietaris del club, per posar els diners suficients, per poder seguir a la LFP... és de mal gust, abans que comenci la lliga, criticar dia rere dia, com fa molta gent de la ciutat que ni tan sols son socis, i critica la bandera del Japó, i tot el que fan, igual que fas tu...

Del Cano no parlaré, perquè és de la mateixa corda del Soteras, vende humos a quilos.... però Larrosa, juntament amb Miguel Arroyos, són els últims presidents que han posat diners de la seva butxaca... si que Larrosa, estava mal assessorat, només cal recordar, quan al Mora li van portar a un Nando, i havia demanat un altre...

i no se que és pitjor, la manera que va sortir el Cano, o la forma que han fet fora a Soteras... a mi em donaria més vergonya, aquesta ultima... Cosa que el Soteras ho tenia de cine, feia i des.feía, al seu antojo, i quan la cosa anava malament, tenia al papi Bustos, que treia la vareta màgica, i problema resolt!!   :yes:

Honor!!  :scut :scut :bandera :bandera
arxivarem aquest post  per la posteritat propera......

Ja vaig dir ahir en un altre post, que si no compleixen el que s'ha dit, seré jo el primer a criticar-lo, perquè jo sóc soci del Sabadell, i no em dec a ningú, però de bien nacido, es ser agradecido... ens han salvat de la misèria, i amb la ciuadania que tenim, només pensant en el Barça, i els de blanc, anem a donar-li als Japos, un marge de confiança! :ok

Honor!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #24 el: 06 de Agost de 2013, 18:36:49 pm »
Con el fichaje de Barral el SI a remontado.  :clap

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #25 el: 07 de Agost de 2013, 12:42:22 pm »
Aquesta pre-temporada em recorda esportivament parlant amb la del 2000-2001, desprès del play off, incertesa total!!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #26 el: 07 de Agost de 2013, 14:13:45 pm »
Quien nos iba a decir hace 3 años que empezariamos la 3ª temporada consecutiva en Liga Adelante y todo y cambiando de Junta y entrenador, muchos de los aficionados que responden a esta encuesta estan poco motivados ante el inicio de liga.

Para mi está claro,  lo que más ilusiona a una afición es ver un equipo atractivo y con algun jugador que otro que sólo por verlo merezca la pena pagar el precio de una entrada.

Supongo que esta debe ser la percepción general que tenga la gente que no se arranca a venir al estadio, yo aunque sea ver al Sabadell juvenil siempre voy a ir con ilusión, me guste más o me guste menos como se hagan las cosas o el equipo que se esté preparando.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #27 el: 07 de Agost de 2013, 17:32:55 pm »

Dons gracies per l'apunt, perque es important,  aixi que rectifico i callo  :yes:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #28 el: 07 de Agost de 2013, 22:58:24 pm »
Personalmente siempre me hace ilusión poder ver a mi equipo en Segunda División, pero a nivel deportivo creo que sera una temporada dificil y no creo que podamos aspirar a nada mas que no sea la permanencia.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #29 el: 12 de Agost de 2013, 19:19:04 pm »
Quien nos iba a decir hace 3 años que empezariamos la 3ª temporada consecutiva en Liga Adelante y todo y cambiando de Junta y entrenador, muchos de los aficionados que responden a esta encuesta estan poco motivados ante el inicio de liga.

Para mi está claro,  lo que más ilusiona a una afición es ver un equipo atractivo y con algun jugador que otro que sólo por verlo merezca la pena pagar el precio de una entrada.

Supongo que esta debe ser la percepción general que tenga la gente que no se arranca a venir al estadio, yo aunque sea ver al Sabadell juvenil siempre voy a ir con ilusión, me guste más o me guste menos como se hagan las cosas o el equipo que se esté preparando.
Hay que mirarlo objetivamente, a priori no parece una plantilla para muchas cosas, pero aún recuerdo hace bastantes temporadas, con N'Kono, Bossio, Zuñiga,etc, etc, una plantilla de jugadores de Primera y fuimos al pozo de tercera, con lo cual los nombre no aseguran el triunfo, Si el trabajo, el saber hacer un buen engranaje y que la pizca de suerte nos acompañe.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #30 el: 12 de Agost de 2013, 19:42:54 pm »
Jo tenia molta il.lusio al començament per el canvi de directiva que hi va veri, pensant que aquests senyors abucarien el sac, i veig que a l´hora de la veritat estem gairabe igual que els altres anys, l'il.lusio encara hi es, pero potser no tant forta com al principi, jo tambe esperaba un nom il.lusionant i que fes animar a la gent per fersa soci.

Pero es lo que hi ha i si que es veritat co molts dieu que amb el poc ajut de la ciutat i de les empresas que hi ha, poc mes es pot fer.
Pero m'es totalment igual, els que som arlequinats de veritat continuarem anant a animar, i mica en mica anirem creixent i cuant guanyem i estiguem a primera (perque ho aconseguirem con dos .......) ja vindra mes gent, allo de que (tothom s'apunta al carro guanyador).
Aquesta es la meva il.lusio i confio amb el bon treball d'aquesta gent, que sembla que volen fer les coses be, poc a poc i sensa pressas, i anarse alimentant de la cantera, que es l'unic que ens pot proporcionar recursos economics per mantenir el club a un lloc digne.

Salut i a per totes

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #31 el: 12 de Agost de 2013, 19:52:47 pm »
Estoy en la linea de ENRIC.La crisis es muy gorda el SABADELL tiene que resistir en 2A.

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #32 el: 15 de Agost de 2013, 14:57:17 pm »
Les coses s'estan fent bé, van dir que la plantilla quedaria resolta la última setmana i és el que està passant, jo, a falta de menys de una setmana, tinc bastanta il·lusió!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #33 el: 16 de Agost de 2013, 10:20:07 am »
Siii, molta il·lusió!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #34 el: 16 de Agost de 2013, 14:40:29 pm »
Sin duda, sí.  :thumbsup:
Honor al Sabadell :scut :bandera

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #35 el: 16 de Agost de 2013, 15:34:05 pm »
Mireu la part final de l'article... M'agrada que ningú dongui res per nosaltres.

http://www.marca.com/blogs/marca-apuestas/2013/08/16/ganador-liga-adelante.html
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
« Respondre #36 el: 16 de Agost de 2013, 16:13:28 pm »
Cuanta ignorancia hi ha al mont del futbol jajajajajajajajaj :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #37 el: 16 de Agost de 2013, 20:34:24 pm »
Crec que aquesta enquesta s'hauria de fer ara, que tenim un bon equip i se sap que es pot obtar a alguna cosa....

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
« Respondre #38 el: 16 de Agost de 2013, 22:06:26 pm »
Crec que aquesta enquesta s'hauria de fer ara, que tenim un bon equip i se sap que es pot obtar a alguna cosa....

Si senyor estic amb tu i ara jo tambe ja comenso a estar una miqueta mes il.lusionat.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #39 el: 16 de Agost de 2013, 22:26:41 pm »

Totalment d'acord!  :ok