Enquesta

Ara ja sabem els equips que formaràn part de la segona A, també sabem els jugadors que tenim per afrontar-la, crèc que la nostra feina aquest any serà deixar endarrera equips com Mirandés, Alaves, Lugo, Jaen, Eibar, Murcia, Huelva, inclús el Girona o la P

Si
30 (85.7%)
No
5 (14.3%)
Ens salvarem per decisions de la LFP, com ha passat aquest any amb altres equips.
0 (0%)

Total de vots: 35

Autor Tema: Tenim equip la propera temporada per quedar entre els 18 primers ?  (Llegit 2497 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Tenim equip la propera temporada per quedar entre els 18 primers ?
« el: 15 de Agost de 2013, 01:23:38 am »
Que en penseu ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
Re:Tenim equip la propera temporada per quedar entre els 18 primers ?
« Respondre #1 el: 15 de Agost de 2013, 11:40:22 am »
Jo crec que senssa fer cap nova incorporació de jugadors, i nomes amb el canvi d'entrenador ja ni hauria prou per quedar mes amunt de lo que hem quedat aquest any, per lo tant jo crec, que amb els nous jugadors i amb en Javi, farem molta mes feina.

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #2 el: 15 de Agost de 2013, 12:32:39 pm »
Jo veig massa pesimisme per aqui... Jo crec que es fara bona temporada  :ok

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #3 el: 15 de Agost de 2013, 14:51:14 pm »
Amb l'equipet que estem fent crec que els pasarem i de sobres!!
Positivisme arlekinats!!!  :bandera
« Darrera modificació: 15 de Agost de 2013, 15:30:09 pm per juvepasion »

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #4 el: 15 de Agost de 2013, 18:33:02 pm »
Home, si ho mirem per presupost o per numero de socis, posiblement no, ara be, com aixo no son matemátiques, amb una bona gestió i una dosis de sort, pot ser que si, el que sembla clar es que la nostra lluita será la mateixa que els 2 darrers anys.
Hem tornat !

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #5 el: 15 de Agost de 2013, 19:04:14 pm »
Nos salvaremos sobrados.

El equipo de la temporada pasada estuvo entre los 10 primeros por lo menos durante el 70% de la liga. Este año el equipo me parece mejor, se han ido los peores y han venido nuevos. Si Salamero implanta bien su 4-2-3-1 y le pone más ganas que Carreras en la segunda vuelta, creo que podemos quedar bien.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 15 de Agost de 2013, 19:31:33 pm »
Per suposat que sí....

L´únic que no s´ha fet és cobrir la baixa de Lanzarote (que no és poc), però els fitxatges milloren el que teniem, pensó que solucionaran la habitual fragilitat de l´eix de la defensa i Longás, Gato i Collantes lluiran molt més, com ja es comença a veure....Javi Salamero, a més a més, és de temperament guanyador.

Tot i així, per arrodonir la plantilla seria bo fitxar un lateral esquerra i un "punta punta" per acompañar Aníbal  (Powell podría anar molt bé)
« Darrera modificació: 15 de Agost de 2013, 21:07:31 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
« Respondre #7 el: 15 de Agost de 2013, 22:12:35 pm »
Jo crec, i no estic drogat, que podem optar al ascens...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #8 el: 15 de Agost de 2013, 22:34:59 pm »
Jo crec que estarem a mitja taula baixa. Ens falta fons d'armari sabent que cada 4-5 jornades s'ens lesiona algú...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #9 el: 15 de Agost de 2013, 22:43:46 pm »
Jo crec, i no estic drogat, que podem optar al ascens...
Yo tampoco estoy drogado y pienso lo mismo. Hay equipo para quedar entre los 6 primeros.

Pero si Carreras, que no sabía hacer alineaciones, no tenia un plan B, no transmitía ambición y ganas, nos mantuvo en la zona alta bastante tiempo, aparte que pasaron cosas como:

- El problema con las primas.
- Líos de vestuario (Abraham Paz, y quien sabe si alguien más).
- Las empanadas en la segunda vuelta, sobretodo fuera de casa.
« Darrera modificació: 15 de Agost de 2013, 22:48:09 pm per Évir »

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #10 el: 15 de Agost de 2013, 23:43:51 pm »
Sobre la taula, el Sabadell té millor plantilla que Alavés, Eibar, Jaén y Tenerife. Pero aixó es futbol, on tot depen de que la pilota entri, així que...

Salut!

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
« Respondre #11 el: 16 de Agost de 2013, 00:24:46 am »
Honor al Sabadell, collons!

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #12 el: 16 de Agost de 2013, 00:27:31 am »
Jo pensu que tenim equip per quedar dels 8 primers, sempre que no tinguem mala sort amb el tema baixes.  :anims

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #13 el: 16 de Agost de 2013, 09:49:56 am »

Con la gorra com diría aquell...  :w00t:  Fora bromes, jo crec que sí.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #14 el: 16 de Agost de 2013, 10:19:28 am »
jo crec que tenim equip per estar a dalt. Veurem com comencem, i si tenim sort en que les lesions ens respectin més que altres anys.. pero estic molt content amb l'equipet que s'està fent!!  :happy2:
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 16 de Agost de 2013, 16:53:55 pm »
Doncs jo crec que si. I us ho intento argumentar:

Porters:
Nauzet Pérez i David De Navas. Els mateixos de la temporada passada. És conegut el rendiment dels dos en el nostre equip

Defenses:
Víctor Espasandín. Ja el coneixem i és un digne lateral esquerre, i si va ser titular amb Carreras, també ho pot ser amb Javi Salamero. A més Moha pot ocupar el seu lloc en moments de necessitat, i hem reforçat aquesta posició amb Javi Barral, per mi el que acabarà titular en aquesta posició.

Toni Lao. Un altre jugador que tots coneixem, amb les seves virtuts i carències. Digne lateral dret, treballador, sacrificat i és un jugador que pot sortir de la banqueta sabent a que juguem. La posició se la guanyarà segurament Cristian García, i crec que guanyarem molta solidesa al lateral dret, ja que tindrem un bon titular i un acceptable suplent.

Kiko Olivas i Carlos Hernández, centrals que crec que acabaran sent titulars. El primer, millor que els que teníem la temporada passada, el segon potser no està al seu nivell però crec que no voldrà desaprofitar aquesta oportunitat professional. Els acompanyaran quan es recuperin un gran central com és Pablo Ruiz i amb el temps Jesús Olmo, que espero que torni al seu nivell al Gener-Febrer i calli boques. Goni desgraciadament crec que arribarà sols a les últimes jornades. Potser és la posició que hem perdut una mica de qualitat, amb les lesions, però almenys em donen més confiança que no Abraham Paz amb alguns altres temes.

Mitjos:
David Arteaga i Fernando Llorente. Els coneixem de la temporada passada. Potser no tenen molts defensors, però Arteaga ha fet molta feina bruta sobre la gespa en alguns partits, i Llorente no ha jugat gairebé gens, ningú sap la causa, a l'igual que Longás, per mi un dels millors 'fitxatges' de l'equip.

Antonio Hidalgo, Moha. Els poso en un apartat diferent, ja que tenen un anyet més i ja son els veterans al centre del camp, però per jugar 65 minuts i rendir, si posen la intensitat i la qualitat que tenen, son els que tenen els collons més ben posats a la medular.

Juanjo Ciércoles. Quan es recuperi de la seva lesió, serà com sempre, una **** màquina de recuperar pilotes i el mig defensiu que voldria per al meu equip.

Sotan Tanabe i  Ruper. El primer pot ser un bon suplent per revolucionar els partits encallats, i crec que el veurem més a les segones parts. En canvi, Ruper, crec que si s'adapta a l'equip, pot ser inamovible a l'11 inicial.

Davanters:
Manuel Gato i Juanjo Collantes. Dos 'fitxatges' més que la temporada passada no tenien gaires minuts. Gato crec que serà molt important a les segones parts i en canvi Collantes jugant en la seva posició aquesta temporada pot ser l'extrem estrella de l'equip i la seva posició pot ser millor que la temporada passada.

Aníbal Zurdo. Li tires una nevera i te la xuta. De tres xuts, dos van entre els tres pals... si li posen pilotes en condicions pot fer molt mal.

Èdgar Hernández. Haurà de treballar molt per aconseguir ser el punta els dies que juguem un 4-2-3-1 o un 4-3-3, però millors números que Baha, crec que els farà.

Paco Sutil. Espero que es posi en forma i que s'acabi fent amb l'extrem esquerre. Millor que un extrem a peu canviat o que l'extrem que teníem en el seu lloc al principi de temporada, ho serà.

Òscar Ramírez, Abraham Paz, Tortolero, Ulises Dávila, Eneko, Baha, Hèctor Simón, Juvenal, Fito, Samu no eren millors que Cristian García, Javi Barral, Kiko Olivas, Carlos Hernández, Sotan Tanabe, Èdgar Hernández, Paco Sutil i Ruper, per el meu punt de vista. Potser Lanzarote estava per sobre del nivell de tots ells, però crec que Collantes el pot fer oblidar sobre la gespa.

Una altre cosa, és que la piloteta entri entre els tres pals i que marquem sempre un gol més que el rival...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...