Autor Tema: J2: SD Ponferradina - CE Sabadell (Diumenge, 25 d'agost, 19:00 H). NO TELEVISAT  (Llegit 26099 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
Re:J2: SD Ponferradina - CE Sabadell (Diumenge, 25 d'agost, 19:00 H). NO TELEVISAT
« Respondre #60 el: 23 de Agost de 2013, 17:56:49 pm »
MarcaTV estava gestionada a mitges entre Unidad Editorial y Mediapro. Era molt més fàcil arribar a un acord amb MarcaTV. Energy és de Mediaset i per tant les quantitats en les negociacions serien diferents.

En principi cobres el mateix si et fan 41 partits a casa que si no te'n fan cap, crec (desconec si hi ha alguna clàusula que obligui a algun operador a emetre a tots els equips). Perquè els clubs cedeixen els seus drets televisius a Mediapro per un preu X, i és després Mediapro qui negocia amb els operadors i arriba a acords individuals amb ells.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
Re:J2: SD Ponferradina - CE Sabadell (Diumenge, 25 d'agost, 19:00 H). NO TELEVISAT
« Respondre #61 el: 23 de Agost de 2013, 18:00:15 pm »
Per cert, abans m'havia empanat, TVG negocia per tots dos, Lugo i Dépor, òbviament. Sembla que estan a prop de l'acord. De fet, que el Dépor-Córdoba d'aquesta setmana no es realitzi i es gravi amb una ENG és perquè encara no hi ha acord.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5156
  • Gènere: Masculí
« Respondre #62 el: 23 de Agost de 2013, 18:45:41 pm »
Per cert Àxel, l'enhorabona per haver-t'ho repensat i tornar a escriure aquí, que a la fi i al cap tots som del CE Sabadell.

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #63 el: 23 de Agost de 2013, 21:11:54 pm »
Gràcies per l´aclariment Axel! 

Un chollo tenirte entre nosaltres .  Visca el Sabadell !!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #64 el: 23 de Agost de 2013, 21:31:30 pm »
Ara que surt el tema de les teles: Tots els equips de la liga adelante cobren igual pels drets de tv, o hi ha diferents categories o variables, com a 1era?

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #65 el: 24 de Agost de 2013, 09:00:29 am »
Parlem més de les teles que del partit en si, però només volia fer un últim comentari...

Fa dos anys, contra el Villarreal al Madrigal, vàrem poder veure el partit per internet a través d'una imatge d'una sola camera i sense comentaris, és a dir, no s'estava emetent per cap canal, com si el Pirri estigues filmant i enviant les imatges directament  una web...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #66 el: 24 de Agost de 2013, 10:27:11 am »
El partit que feia referència era contra el Villarreal B que vàrem guanyar 3-4 si no recordo malament
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
« Respondre #67 el: 24 de Agost de 2013, 10:37:18 am »
Aquest és el tipus de gravación amb ENG. N'hi haurà pel partit de demà a Ponferrada, però normalment no es distribueix enlloc. Com no fos que al passar-lo a TV3 o a Canal 9 perquè fessin el resum algú el posés en alguna web per stream... Però vaja, no acostuma a passar. De fet em sorpren molt això que em dius.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #68 el: 24 de Agost de 2013, 10:42:36 am »
Aquest és el tipus de gravación amb ENG. N'hi haurà pel partit de demà a Ponferrada, però normalment no es distribueix enlloc. Com no fos que al passar-lo a TV3 o a Canal 9 perquè fessin el resum algú el posés en alguna web per stream... Però vaja, no acostuma a passar. De fet em sorpren molt això que em dius.

Jo estava al camp i hi havia la furgona de Canal 9
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 24 de Agost de 2013, 10:52:33 am »
La meva aposta d'11 inicial avui és aquesta:

De Navas

Cristian         Kiko               Carlos           Barral

Llorente          Ruper

Collantes                Longas                       Sutil

Anibal

Crec que a la segona part Sotan entrarà per Ruper, sense moure dibuix tàctic, i depenent del resultat, Lao entrarà per Llorente, posant-se Cristian al centre.

El partit que feia referència era contra el Villarreal B que vàrem guanyar 3-4 si no recordo malament

Si, aquest va ser. A casa meva el van veure així, i quan vaig arribar, em vaig quedar sorprès.

Els medis no eren els mateixos que ara, i que algú va aprofitar per oferir el partit d'una manera una mica pirata, per que crec que no el feien ni per Punt2, on feien el futbol valencià. Fins i tot minuts abans del partit Ràdio Sabadell deia que no l'oferien per cap lloc, però amb el partit ja començat varen aparèixer enllaços:
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=26880.msg347182#msg347182
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=26880.msg347187#msg347187
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #70 el: 24 de Agost de 2013, 12:40:37 pm »
Volvemos a la carga con el blog y aquí llega la previa del Ponferradina-Sabadell de mañana domingo (19h)

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/08/24/previa-sd-ponferradina-ce-sabadell/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #71 el: 24 de Agost de 2013, 13:36:38 pm »
Doncs jo trobo que Toni Lao no va desentonar en els minuts que va tenir que suplir a Moha, em va agradar i va tallar jugades de bastant perill, la meva alineació per demà és:

De Navas

Cristian     Kiko      Carlos     Lao

Llorente      Longás

Collantes        Tanabe         Sutil

Aníbal

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #72 el: 24 de Agost de 2013, 14:31:53 pm »
Mañana estrenaremos la segunda equipación, a ver si nos trae más suerte que la rosa y negra  :happy2:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat jverdu

• Aleví
  • Missatges: 34
« Respondre #73 el: 24 de Agost de 2013, 15:13:18 pm »
Soc l'únic que vol tornar a veure a Cristian a la medular??? Si cal juguem amb Lao a cama cambiada.

De Navas

Toni Lao      Kiko      Carlos        Barral

Cristian     Rúper

Collantes          Longas         Sutil

Anibal

Una gran llàstima la lesió de Moha, sens dubte el millor de la temporada passada (després de Lanza)

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2119
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #74 el: 24 de Agost de 2013, 16:07:32 pm »
Llista de convocats: De Navas, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Aníbal, Collantes, Ruper, Nauzet, Longás, Paco Sutil, Toni Lao, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas, Llorente, Yeray i Joan Noguera.

El meu 11

Sant

Lao                                Kiko                                              Carlos                                     Barral

Cristian                                    Llorente/Rúper

Collantes                                                   Longás                                                          Tanabe

Aníbal

No sé si Rúper está para jugar ya de titular, y Llorente el día anterior dio la talla.

!Salud!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5826
« Respondre #75 el: 24 de Agost de 2013, 16:11:04 pm »
Yo creoq ue cristina deberia jugar en lo suyo que es lateral derecho..... y dar paso a otros medio centros como ruper, asi lo vemos.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2912
  • Som el Sabadell !
« Respondre #76 el: 24 de Agost de 2013, 16:48:52 pm »
Seguim igual, 24 jugadors en plantilla i convocatoria de sols 16 del primer equip...
Hem tornat !

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #77 el: 24 de Agost de 2013, 17:55:15 pm »
Jo sortiria així:

Encara que tampoc estaria malament jugar amb un 4-4-2 amb Aníbal i Edgar al davant rematant tot el que centrin.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #78 el: 24 de Agost de 2013, 23:49:49 pm »
Axel eres muy grande, un lujazo el tenerte por aquí y informarnos de muchas de las cosas de las que nos preocupa de nuestro CES :bandera

Sobre la alineación yo volvería a poner a Cristian en el lateral y pondría a Ruper y si la cosa se complica pues tendriamos la carta de cambiar si hiciera falta, pero yo a Cristian lo prefiero en el lateral muy por delante que Toni lao y Ruper debe ser una pieza importante de nuestro equipo.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8985
« Respondre #79 el: 25 de Agost de 2013, 09:16:50 am »

Saúl i Samuel son baixa a la Ponferradina
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres