Autor Tema: CE Sabadell - UD Las Palmas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H  (Llegit 34909 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
Re:CE Sabadell - UD Las Plamas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H
« Respondre #40 el: 05 de Setembre de 2013, 11:24:19 am »
Doncs jo vull que tirin endavant tot el que es pugui, i a veure si ens podem carregar uns dels dos ogres, qui no voldria reviure aquell dimecres sota un diluvi i remontant un 0-2 al Real Madriz, que ja ens toca home.

I de que va servir, si a la tornada al Bernabéu ens van robar fins als calçotets...

Si de mi depengués, ni jugaria aquest torneig. Fa 10-15 anys sí que era maco de jugar, quan els grans jugaven a partit únic en camps de 2aB. Qui no recorda els Novelda, Toledo, Gramenet... carregant-se a Madrid i Barça? Pero ara? Entren gairebé dels últims, juguen contra equips de 2aB amb tornada a l'estadi dels grans... Jo no descarto que en els propers anys els fotindirectament a les semifinals, al més pur estil Copa Catalunya.

Aixó sí, respecto totalment la teva il.lusió d'arribar lluny  :ok

Salut!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:CE Sabadell - UD Las Plamas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H
« Respondre #41 el: 05 de Setembre de 2013, 16:56:40 pm »
Doncs jo sóc partidari de que quan abans ens eliminin de la Copa millor, menys carregues de partits per als nostres futbolistes. Total, és un torneig descaradament preparat per als equips de Primera, i més especialment per als dos ogres. I alló de passar rondes per a poder jugar contra un Primera tampoc em fa especial il.lusió, perque després se t'omple el camp de seguidors rivals i passa alló tan trist de que se senten més els gols visitants que els locals... Així que per mí, ja ens pot eliminar el Las Palmas, favor que ens fara.

Salut!

L'únic que val la pena de la Copa de les primeres rondes, és per el premi en metàl·lic, per res més. I és força pasta que ajuda a equilibrar el pressupost d'un club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #42 el: 05 de Setembre de 2013, 17:28:05 pm »
Un equip modest no aspira a guanyar la copa, aspira a passar rondes per jugar contra un equip gran.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #43 el: 05 de Setembre de 2013, 18:45:32 pm »
A ver como está el césped por que en la presentación de Tamudo se veía bastante mal.

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #44 el: 05 de Setembre de 2013, 18:55:22 pm »
Un equip modest no aspira a guanyar la copa, aspira a passar rondes per jugar contra un equip gran.

Digues aixó a Anglaterra... :wink2:

Salut!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #45 el: 05 de Setembre de 2013, 19:27:33 pm »

Salut!
Parlo d'Espanya...aquest pais de pandereta que juguem partits a les 11 de la nit i parem per Nadal no fos cas que elns nens puguessin anar al camp...

Desconnectat HonorAlSabadell

• Mecenes 2013
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 151
« Respondre #46 el: 06 de Setembre de 2013, 01:09:48 am »
La veritat que Las Palmas m'esta començant a fer por eh... Ha fet alguns fitxatges que podrien ser clau.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #47 el: 06 de Setembre de 2013, 09:25:41 am »
donc l'hauré de veure per Gol TV l'estoneta que pugui un cop acabada la cadena, des de St Carles de la Ràpita

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #48 el: 06 de Setembre de 2013, 09:40:09 am »

Salut!

Desgraciadament Espanya no es Anglaterra, aquí está tot preparat per que guanyí un dels grossos...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #49 el: 06 de Setembre de 2013, 11:33:50 am »
Apoño ha fitxat per Las Palmas, algú em pot explicar com, si es va dir que el mercat es tancava el dia 2 de setembre?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 06 de Setembre de 2013, 13:10:13 pm »
Apoño ha fitxat per Las Palmas, algú em pot explicar com, si es va dir que el mercat es tancava el dia 2 de setembre?

Si un jugador està a l'atur des d'abans del tancament de fitxatges i el club té una fitxa lliure o una baixa de llarga duració, pot fitxar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #51 el: 06 de Setembre de 2013, 13:43:22 pm »
La veritat que Las Palmas m'esta començant a fer por eh... Ha fet alguns fitxatges que podrien ser clau.

Jo penso igual, Valerón, Xabi Castillo, Masoud, Apoño, Momo, Tato, Aranda... Fa bastanta por sincerament

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #52 el: 06 de Setembre de 2013, 15:45:17 pm »

Si un jugador està a l'atur des d'abans del tancament de fitxatges i el club té una fitxa lliure o una baixa de llarga duració, pot fitxar.

Moltes Gràcies per l'aclariment.

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
Re:CE Sabadell - UD Las Palmas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H
« Respondre #53 el: 06 de Setembre de 2013, 15:51:05 pm »
Per cert, sobre aquest tema, nosaltres NO tenim cap fitxa lliure, així que ara mateix no podríem incorporar ningú d'aquesta manera.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
Re:CE Sabadell - UD Las Palmas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H
« Respondre #54 el: 06 de Setembre de 2013, 16:21:58 pm »
Apoño es un bon jugador amb força experiència a Primera Divisió. Curiosament va sortir de Segona B del Marbella, pels que dieu que els jugadors que venen de 2a B no valen res.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Connectat mss

• President
« Respondre #55 el: 06 de Setembre de 2013, 17:34:54 pm »

Jo penso igual, Valerón, Xabi Castillo, Masoud, Apoño, Momo, Tato, Aranda... Fa bastanta por sincerament

+ Máyor i Aythami  :o

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
« Respondre #56 el: 06 de Setembre de 2013, 19:22:06 pm »
Però compte amb el que han perdut... Vítolo, Thievy i Murillo. Potser els tres millors de l'equip la temporada passada.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #57 el: 06 de Setembre de 2013, 22:14:57 pm »
Però compte amb el que han perdut... Vítolo, Thievy i Murillo. Potser els tres millors de l'equip la temporada passada.

Thievy li dóna mil voltes a qualsevol dels jugadors que tenen ara. Això no treu que tinguin millor plantilla i el play-off sigui obligat sí o sí.

Axel, podries ensenyar al fòrum la proposta de copa del rei que vas penjar al twitter. Em sembla una excel•lent proposta, més enllà de petits retocs personals.
The pride of Catalunya

Desconnectat AxelTorres

• Infantil

Connectat mss

• President
« Respondre #59 el: 07 de Setembre de 2013, 08:35:49 am »
Aquí la deixo doncs!

http://www.marcadorint.com/apuntes-radio/la-copa-que-yo-querria/

Bon exemple, Anglaterra es un altre bon exemple o fins i tot aquí cuan era a partit unic a camp del feble era un altre copa, pero ara.....mare de deu, i que els de 2ª juguin entre sí, sense poder jugar contra un Arosa per dir algo es una equivocació.
A mi m´agradaría tots desde 1ª ronda (independentment de qui sigui) i a sorteig pur i dur, que toca un Cerdanyola-Madrid? pues un Cerdanyola-Madrid, quin problema hi ha? Sería fantástic i alguna sorpresa dantesca cauría...