Autor Tema: CE Sabadell - UD Las Palmas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H  (Llegit 34871 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Re:CE Sabadell - UD Las Palmas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H
« Respondre #160 el: 12 de Setembre de 2013, 22:17:37 pm »
soys la peor aficion tanto criticar que ha empezado la liga hace 4 dias o pensais que va quedar lider el mirandes venga solo pido un poquito de animo a un equipo humano que se conocen hace menos de tres semanas hay cimientos buenos para trabajar demos tiempo,que somos el ce sabadell no el barcelona o el madrid, mirar en primera como va el villareal por dios un poquito solo pido de confianza  :paret :paret :paret :paret que penita ah los jugadores ven el foro y esto va mal`para ellos

Creo que es la primera vez en la vida que estoy un poco de acuerdo con congresos.

Paciencia hombre, llevamos 4 jornadas, y hemos llegado a tener a 10 tíos en la enfermería, que eso también cuenta.

Hay partidos que hemos jugado con una plantilla totalmente nueva de jugadores que no han llegado hace ni 1 mes, las cosas no pueden cambiar de un momento para otro.

Somos un equipo humilde, por mucho que queramos soñar, la realidad es que tenemos 3000 socios y un campo con entradas de entre 2000 y 4000 personas, cada año que estemos en Segunda es un regalo y hay que disfrutarlo, y dejarnos de dramatismos y sueños por las nubes.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
Re:CE Sabadell - UD Las Palmas -Copa del Rey (2 eliminatoria) 11 Septiembre 17:00 H
« Respondre #161 el: 12 de Setembre de 2013, 23:45:30 pm »
Podemos ser humildes, pero no nos merecemos aguantar a jugadores caminando por el campo como vimos en campos contrarios ¿que no nos acordamos? yo creo que cuanto mas humildes mas tenemos que dar el do de pecho y salir a morir y cuando se pongan esta camiseta les hierva la sangre.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #162 el: 13 de Setembre de 2013, 00:04:18 am »
Yo voy a ser humilde y no voy a criticar pero a llorente no lo quiero ver mas de titular. Solamente pido eso. Estaré con el equipo como he estado siempre pero hay cosas que me hierven la sangre  y no las puedo tolerar.

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Gènere: Masculí
  • Honor y lealtad!
« Respondre #163 el: 13 de Setembre de 2013, 13:59:26 pm »
soys la peor aficion tanto criticar que ha empezado la liga hace 4 dias o pensais que va quedar lider el mirandes venga solo pido un poquito de animo a un equipo humano que se conocen hace menos de tres semanas hay cimientos buenos para trabajar demos tiempo,que somos el ce sabadell no el barcelona o el madrid, mirar en primera como va el villareal por dios un poquito solo pido de confianza  :paret :paret :paret :paret que penita ah los jugadores ven el foro y esto va mal`para ellos

Creo que es la primera vez en la vida que estoy un poco de acuerdo con congresos.

Paciencia hombre, llevamos 4 jornadas, y hemos llegado a tener a 10 tíos en la enfermería, que eso también cuenta.

Hay partidos que hemos jugado con una plantilla totalmente nueva de jugadores que no han llegado hace ni 1 mes, las cosas no pueden cambiar de un momento para otro.

Somos un equipo humilde, por mucho que queramos soñar, la realidad es que tenemos 3000 socios y un campo con entradas de entre 2000 y 4000 personas, cada año que estemos en Segunda es un regalo y hay que disfrutarlo, y dejarnos de dramatismos y sueños por las nubes.

Perdona? Estas dient que som equip de Segona B??? El CE Sabadell és un club históric i que menys que està a Segona A!

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #164 el: 13 de Setembre de 2013, 14:12:18 pm »
El CE Sabadell és un club históric i que menys que està a Segona A!

I? Oviedo, Albacete, Cádiz, Salamanca, Racing de Santander... La 2aB i 3a en van plenes, d'equips histórics. Amb l'escut no es guanya res!

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Honor y lealtad!
« Respondre #165 el: 13 de Setembre de 2013, 14:21:09 pm »

I? Oviedo, Albacete, Cádiz, Salamanca, Racing de Santander... La 2aB i 3a en van plenes, d'equips histórics. Amb l'escut no es guanya res!

Ho sé, però tampoc considero que cada any de Segona A sigui un regal...
És on ens mereixem estar o potser més amunt i tot!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #166 el: 13 de Setembre de 2013, 14:23:16 pm »

Per no parlar d'equips catalans com Figueres, Palamós, Nàstic, Europa, Lleida, Mollerussa,... tots han passat per Segona i algun fins i tot per Primera... i?. Deixem de viure a un núvol, estem on estem i gràcies.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #167 el: 13 de Setembre de 2013, 14:25:12 pm »

Pels calers que posa l'espónsor que no tenim?
Per la nul·la implicació dels sabadellencs que han obligat a que ens salvi de baixar un inversor japonés?
Per la massa social?
Per l'assistència als partits?...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #168 el: 13 de Setembre de 2013, 14:37:11 pm »

Que ha fet el Sabadell per merèixer estar més amunt d'on està? Jo crec que res, i amb la massa social que tenim si ens mantenim a Segona podem estar molt contents.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Honor y lealtad!
« Respondre #169 el: 13 de Setembre de 2013, 14:41:16 pm »

Que ha fet el Sabadell per merèixer estar més amunt d'on està? Jo crec que res, i amb la massa social que tenim si ens mantenim a Segona podem estar molt contents.

Respecto la opinió però no la comparteixo...

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #170 el: 13 de Setembre de 2013, 21:46:20 pm »
Jo vaig als partits al gol nord, i a vegades sento vergonya de la gent que hem rodeja, que si fill de.., que si ves a pendre p... a jugadors del nostre equip; i son aficionats que porten la camiseta del Sabadell plena de signatures dels propis jugadors.Donen ganes de girarme  i dir perque son socis... que s´hen vagin al cine i deixin de criticar.
Personalment, no soc dels que mes anima però he sigut jugador amater molts anys i se el difícil que es quant les coses no surten,però MAI, MAI, insultaré a un jugador del Sabadell.
Si som pocs i anem a criticar MAL.LAMENT RAI.
Visca el Sabadell, a 1ª, a 2ª o a 3ª sempre del Sabadell.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #171 el: 13 de Setembre de 2013, 23:27:41 pm »

Pels calers que posa l'espónsor que no tenim?
Per la nul·la implicació dels sabadellencs que han obligat a que ens salvi de baixar un inversor japonés?
Per la massa social?
Per l'assistència als partits?...

Hay esta la cuestión. Estoy muy orgulloso de la historia de mi club, pero lo que se vive es el presente, y la realidad es  que los patrocinadores son nulos, el apoyo de la ciudad y alrededores pésimo también, y si a eso sumamos que somos pocos, considero que estar en la LFP es una cosa que hay que disfrutar, porque no sabemos cuanto nos va a durar.

Por equipos históricos como dice el compañero hay mil, incluso algunos desaparecidos, pero un equipo esta en Primera y Segunda por méritos del presente y no del pasado.

Y si somos pocos, y los pocos que somos gran parte están rodeados por unos aires de pesimismo, y nos dedicamos a insultar y criticar más que animar, mal vamos..

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #172 el: 16 de Setembre de 2013, 21:36:02 pm »
Creo que la labor de la directiva saliente aficion y futbolistas tienen mucho que ver.