Autor Tema: Deportivo Alavés - Centre d'Esports Sabadell 07/09/13 18:00  (Llegit 33601 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
Re:Deportivo Alavés - Centre d'Esports Sabadell 07/09/13 18:00
« Respondre #180 el: 08 de Setembre de 2013, 21:17:23 pm »
Nauzet es un porteras, sens dubte
No se perque sel critica tant... :mmmm

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #181 el: 08 de Setembre de 2013, 21:25:21 pm »
Nauzet es un porteras, sens dubte
No se perque sel critica tant... :mmmm

Perquè te al costat un altre portaràs i amb mes carisma (se ho ha guanyat) per mi es mes complert de Navas Nauzet no bloca una pilota li pasa una mica com li va passar al Pepe Martinez que no va a aprendre a blocar be les pilotes fins que no va tindre al costat el Benegas
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #182 el: 08 de Setembre de 2013, 22:07:41 pm »
Per mi en quan a reflexes purs, De Navas és dels millors porters de la categoria. El que passa es que es fluix amb el joc de peus, 1 vs 1 i sortides. En canvi Nauzet potser no té tants reflexes però és un porter amb moltíssima sang i nervi. I que surt molt bé als córners i als 1 vs 1. També és molt ràpid sortint a tallar els pases en profunditat als davanters dins l'àrea. Aquesta és la meva opinió.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #183 el: 09 de Setembre de 2013, 01:05:08 am »
Bueno pues la verdad estuve tan cabreado ayer que ni quise comentar nada.
Tremendamente cabreado con Salamero :rant:
- Salir a jugar con un medio campo con Ruper, Yeray y Llorente, habla de la intención que sales a ganar el partido y yo mi equipo quiero que salga a ganar en cualquier campo y no con todo el mediocampo tan defensivo.
- Llorente no puede jugar mas en este equipo, como la mayoría ya lo habeis comentado, pero es increible que lleve 4 partidos de titular, sinceramente no se que es lo que ve Salamero.
- Como bien habeis dicho Yeray no tiene culpa, pero si la tiene quien lo pone, yo en los partidos de pretemporada ya no me a gustado nada el chaval y lo bueno que es joven y en un futuro quien sabe, pero por lo que he visto a dia de hoy no está para jugar en el primer equipo ni de broma y toda la responsabilidad es de Salamero.
- Salamero cuantos partidos viste del Sabadell el año pasado???? Collantes a banda cambiada no da una, como ya demostró el año pasado en los partidos que jugó y este año en pretemporada a rendido bien cuando ha jugado por su banda y no a pierna cambiada, es de cajón.
- Dejar a Longas en el banquillo me parece increible con el rendimiento que está mostrando.
- Y por último Salamero no sabe ni el a que juega este equipo.

Dicho esto, la segunda parte cuando sacó a los que tenian que haber sido titulares, no se jugó tan mal y se consiguió un punto que es de oro. Despues a nivel individual estoy contento ya que hay varios jugadores que me gustan mucho, Carlos Hernandez, Cristian, Crespí, sumados a los que ya teniamos y tenemos lesionados Juanjo,Espasandin,Hidalgo,Longas,Nauzet,Tamudo y quiero ver mas a K.Olivas, Ruper y que se recupere Sutil, pienso que tenemos una buena plantilla para no pasar apuros.

Ahora solo queda que Salamero sepa hacer funcionar esto, por mi parte voy a seguir confiando y estoy convencido que se dará cuenta y las cosas cambiaran, pero que sea a partir del miercoles porfavor :bandera

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #184 el: 09 de Setembre de 2013, 09:17:35 am »

Per mi, primer part molt dolenta, i millora notable en la segona. Empat just.

D'entrada em va saber greu la suplència de De Navas, però s'ha de reconèixer que a Nauzet aviat l'haurem de fer sant també... tenim dos porterassos!

Em va agradar que ja debutés el Tamudo, crec que ens donarà molts gols i moltes alegries! Tinc aquesta sensació.. aviat tancarà boques als que han criticat el seu fitxatge.

I en definitiva, un punt més cap a la permanència. Mirant els resultats, es veu el que diem sempre.. és una categoria molt igualada on tothom pot guanyar a tothom. I tenint en compte que les noves incorporacions han tingut poc temps encara, i els lesionats que hem d'anar recuperant, crec que hem de ser més optimistes amb l'equipet que hem montat!!!! (I sense oblidar que l'objectiu és la permanència, i que de partits en perdrem, però tenim equip de sobra per aconseguir l'objectiu!)

Visca el Sabadell !!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #185 el: 09 de Setembre de 2013, 10:12:06 am »
Coincido con la mayoria y es que en la primera parte no jugamos a nada, pero porque no habia nada que crear con el centro del campo que presentamos, donde habia 3 pivotes defensivos y un lateral derecho.
No me gusta, no obstante, que ya empezemos a cebarnos con un único jugador, como es Llorente, y además creo que son injustas porque en la segunda parte cuando se quedó solo (sin Yeray ni Ruper) es cuando mejor rindió, supongo que a él le es más fácil combinar con Longás, Gato, Tamudo... que no con los compañeros de la primera parte.

Me parece bien que fuera lo principal sea no regalar nada y quitarnos el "San Benito" de ser un equipo diferente a cuando jugamos en casa, pero creo que la solución no es tener 8 jugadores de corte defensivo y que se apañen Anibal y Collantes si les llega alguna.
También es verdad, que estamos en el inicio y como el equipo lo hemos montado tan tarde ,  Salamero no tiene más remedio que probar cosas diferentes a ver como salen en plena competición.

Por suerte empatamos al final, ya que hubiera sido duro encadenar 3 derrotas seguidas y ya habría demasiada presión a las primeras de cambios.

A ver si contra Eibar ya se suman Hidalgo, Juanjo y Sutil y salimos como contra el Espanyol o Mallorca.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #186 el: 09 de Setembre de 2013, 10:51:27 am »
Os dejo algunos datos del empate en Mendizorroza. Y pronto la previa del Sabadell-Las Palmas (Copa). Esto no para.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/09/09/datos-del-dep-alaves-1-1-ce-sabadell/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #187 el: 09 de Setembre de 2013, 11:50:27 am »
Jo veient el partit, com molt bé dieu la primera part va ser horrorosa. Però la segona no em va disgustar molt. Veient el partit, em va agradar força la dupla Anibal i Tamudo. Sincerament, quan Edgar estigui recuperat jo usaria a tots dos de titulars.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #188 el: 09 de Setembre de 2013, 12:43:44 pm »
Jo veient el partit, com molt bé dieu la primera part va ser horrorosa. Però la segona no em va disgustar molt. Veient el partit, em va agradar força la dupla Anibal i Tamudo. Sincerament, quan Edgar estigui recuperat jo usaria a tots dos de titulars.
Entenc que posaries a Anibal i Edgar de titulars?
Si és així, discrepo. Tenir a 2 "tancs" sobre el camp alhora no li trobo cap sentit, a no ser que faltin 5 minuts i estiguis palmant...per allò de penjar pilotes a l'olla.
El que sí trobo lògic, i m'agrada (si jugues amb 4-4-2) és posar a un 9 que sigui "tanc" i a un altre 9 que sigui més petit i mòvil, per allò d'habilitar pilotes, crear espais, etc.
A més, amb el ratet que va jugar Tamudo, hi va haver un parell de jugades que pel simple fet de portar "TAMUDO" a la samarreta, va arrastrar el seu defensor i un altre, creant així un espai per algun company.
La llàstima és que pel meu gust, aquest jugador més petit i mòvil, hauria de ser Tamudo (que no està per jugar tot el partit) o Gato en forma de mitjapunta, però el pobre no acaba d'arrancar.
Si haguéssim continuat apostant per Uli...(tot i que no em va acabar de fer el pes)

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #189 el: 09 de Setembre de 2013, 13:23:07 pm »
Si és així, discrepo. Tenir a 2 "tancs" sobre el camp alhora no li trobo cap sentit, a no ser que faltin 5 minuts i estiguis palmant...per allò de penjar pilotes a l'olla.
El que sí trobo lògic, i m'agrada (si jugues amb 4-4-2) és posar a un 9 que sigui "tanc" i a un altre 9 que sigui més petit i mòvil, per allò d'habilitar pilotes, crear espais, etc.
A més, amb el ratet que va jugar Tamudo, hi va haver un parell de jugades que pel simple fet de portar "TAMUDO" a la samarreta, va arrastrar el seu defensor i un altre, creant així un espai per algun company.
La llàstima és que pel meu gust, aquest jugador més petit i mòvil, hauria de ser Tamudo (que no està per jugar tot el partit) o Gato en forma de mitjapunta, però el pobre no acaba d'arrancar.
Si haguéssim continuat apostant per Uli...(tot i que no em va acabar de fer el pes)

No, no, ell diu precissament el que tú comentes. És a dir, posar al tank (Aníbal) i a un de petit (Tamudo), sempre tenint un davanter de reserva (Èdgar) pel que pugui passar.

Això és el que he entés jo eh...

Home, igualment mirant el que hi ha ara mateix al centre del camp, crec que jugar amb 2 mitjos i 2 davanters és bastant més profitós que jugar amb 3 mitjos i 1 davant...

Salut!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #190 el: 09 de Setembre de 2013, 13:41:06 pm »

No, no, ell diu precissament el que tú comentes. És a dir, posar al tank (Aníbal) i a un de petit (Tamudo), sempre tenint un davanter de reserva (Èdgar) pel que pugui passar.

Això és el que he entés jo eh...

Home, igualment mirant el que hi ha ara mateix al centre del camp, crec que jugar amb 2 mitjos i 2 davanters és bastant més profitós que jugar amb 3 mitjos i 1 davant...

Salut!
Exacte, això és lo que volia comentar. No els posaria a tots dos junts (Anibal i Tamudo) fins no tenir a la reserva un altre davanter (Edgar).
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #191 el: 09 de Setembre de 2013, 14:09:17 pm »
Llegar de Vitoria y leer según que comentarios...  :ostres os doy un consejo, probadlo, sobretodo para que no quedéis tan en evidencia, es fácil, tan sólo debéis de absteneros de escribir durante un partido del CE Sabadell, luego si eso, una vez finalizado el encuentro... Pues ya decidís si rajar o no, ok?

Partido maquillado in extremis, la verdad que me pareció una alineación demasiado "amarrategui" sobretodo dejando a Aníbal completamente sólo. No creo que fuera lo más correcto, pero el míster sabrá, era un rival para haber salido a morder, pero nuestra sensación cambió tras ver alineaciones y sobretodo la afición local, que nos dejaron boquiabiertos, no sólo por el tifo, sinó porque no pararon de animar desde el minuto 0 hasta el final, increíble.

Tuvieron el control del partido hasta que nosotros mejoramos en la 2a parte,incluso si marca Collantes casi a puerta vacía hubiéramos salido con los 3 puntos, pero bueno, hay que valorar este punto fuera de casa, podía haber sido peor.

Javi Martínez, Carlos Terrazas y Lluís Carreras estuvieron allí, pude hablar con los 2 últimos, todo un placer :)

Salimos maravillados, que gran viaje! espero que si se desplazan ellos aquí los recibamos lo mejor que podamos.

A ver que tal este miércoles en Copa,  :trebol :scut  :scut  :trebol
@javi_gt86

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #192 el: 09 de Setembre de 2013, 16:41:21 pm »
Han pasado 3 dias y sigo manteniendo punto por punto lo que dije durante el partido.

Llorente no puede jugar ni un minuto mas. Pierde la bola cada dos por 3, alentece el juego que da gusto, no da ni 2 pases hacia adelante en un partido, y encima ni presiona ni nada, va trotando por el campo cuando pierde el balón, me desespera. Esque no lo quiero ni para el interpenyes

La alineación como ya dije antes de empezar y se demostró fue un autentico desastre.

En general la sensación de ir andando por el campo en muchos momentos del partido la sigo teniendo.

Destacar a Carlos hernandez y nauzet. Anibal, que se saco dos remates de media ocasion como aquel que dice. Tamudo bien y implicado.

La primera parte creo que es de lo mas lamentable qe he visto del sabadell en mis 27 años de socio. La segunda, pasable, por ahi he leido que se mejoro mucho y tal... que quereis que os diga, yo vi una segunda parte de 5/10, esque la primera fue de 0 patatero...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #193 el: 09 de Setembre de 2013, 17:50:52 pm »
Han pasado 3 dias y sigo manteniendo punto por punto lo que dije durante el partido.

Llorente no puede jugar ni un minuto mas. Pierde la bola cada dos por 3, alentece el juego que da gusto, no da ni 2 pases hacia adelante en un partido, y encima ni presiona ni nada, va trotando por el campo cuando pierde el balón, me desespera. Esque no lo quiero ni para el interpenyes

La alineación como ya dije antes de empezar y se demostró fue un autentico desastre.

En general la sensación de ir andando por el campo en muchos momentos del partido la sigo teniendo.

Destacar a Carlos hernandez y nauzet. Anibal, que se saco dos remates de media ocasion como aquel que dice. Tamudo bien y implicado.

La primera parte creo que es de lo mas lamentable qe he visto del sabadell en mis 27 años de socio. La segunda, pasable, por ahi he leido que se mejoro mucho y tal... que quereis que os diga, yo vi una segunda parte de 5/10, esque la primera fue de 0 patatero...

En relación a Llorente: Para mí lo más grave es que no mete la pierna. La sensación que da en todos los balones divididos es de una inseguridad terrible.

En relación a la primera parte: La segunda parte del dia del Depor fue diferente pero igual o más lamentable, i el partido de Ponferrada porque la mayoría no lo vimos que sino...

Carlos Hernández estoy de acuerdo que muy bien (magnífico fichaje). Tamudo ya veremos, yo me hubiera quedado antes a Carlos Martínez (27 años), pero bueno, habrá que ver como aguanta fisicamente la temporada Raúl.
« Darrera modificació: 09 de Setembre de 2013, 18:04:02 pm per jarisacat »

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #194 el: 09 de Setembre de 2013, 18:31:18 pm »

En relación a Llorente: Para mí lo más grave es que no mete la pierna. La sensación que da en todos los balones divididos es de una inseguridad terrible.

En relación a la primera parte: La segunda parte del dia del Depor fue diferente pero igual o más lamentable, i el partido de Ponferrada porque la mayoría no lo vimos que sino...

Carlos Hernández estoy de acuerdo que muy bien (magnífico fichaje). Tamudo ya veremos, yo me hubiera quedado antes a Carlos Martínez (27 años), pero bueno, habrá que ver como aguanta fisicamente la temporada Raúl.

Yo también mantengo todo lo que dije durante el partido estando en caliente, y el que lleve tiempo aquí sabe que yo donde suelo rajar es en Tribuna o ahora en Social. Está muy bonito haber hecho el desplazamiento y yo entiendo que celebrar allí un gol al final puede distorsionar un poco por que a mi también me ha pasado, pero es que la primera parte fue también de lo más lamentable que he visto nunca y la segunda por que el gol lo maquilla, pero las cagadas de Collantes o Gato seguían desesperando y si no es por Nauzet nos caen 2 o 3 más contra un equipo que estaba KAGAO con todas las letras por que todavía no han ganado y que se echó atrás automáticamente jugando en casa con cuatro cañas que sacamos.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #195 el: 09 de Setembre de 2013, 18:49:30 pm »
Primera part horrorosa, però a la segona l'entrenador ha sabut rectificar (cosa que abans no passava) i ens hem endut un punt merescut (una part per cada equip).

Molt bé la dupla Aníbal-Tamudo, així sí que veurem l'autèntic Aníbal, es complementen perfectament.

A veure si passem pàgina a la Copa, almenys amb un joc millor. I a l'Eibar ens l'hem de menjar amb patates!.

A mí tampoc m'han agradat alguns jugadors, però no entenc que es posi a parir a l'equip quan el partit encara està en joc.

Amb la m**** de pressupost que tenim encara podem donar gràcies, alguns si fossin seguidors de Mallorca o Zaragoza suposo que enlloc d'escriure al fòrum ja s'haurien estimbat de la Torre Millenium cap avall.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #196 el: 09 de Setembre de 2013, 20:32:02 pm »
No, a mi no me gusto ni la primera ni la segunda parte, el partido fue malo de principio a fin, este no es el camino, pensaba que el inicio de la temporada sería parecido al de las dos anteriores, sumar y coger un buen corchón de puntos, con la circunstacia de que no caeríamos en la tabla clasificatoria como en temporadas pasadas, lo cierto es que todo ha comenzado al revés y la temporada será difícil, espero y deseo corregir el rumbo y finalizar la temporada sin sobre saltos.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #197 el: 09 de Setembre de 2013, 20:40:49 pm »
Ahir vaig estar a Mendizarroza magnífica ciutat Vitòria i magnífic el País Vasc i la seva gent amb els catalans. Coincideixo bastant amb algun foreros malíssima primera part decepcionant Salamero no sé que collons pensa. Nauzet va salvar el partit sens dubte sobretot amb el segon u contra u de Viguera, jo estava davant i pocs portes saben agantar el devanter com ho va fer ell. A la segona part canvi de decoració i encara que com sempre vèrem tenir poques arribades (aquest és un gran problema que s'ha de treballar i això no ho treballa la psocòloga) la veritat és que sí ens merexiem un gol que va arrivar de sort en el en el minut  89.
A Salamero li queda molt a treballar, estic una mica decepcionat amb ell. Ara tenim un equip molt limitat i aquest any les passaren canutes per no dir una altre cosa més grossa per salvar la categoria. Els partits a camp contrari són una calca de l'any passat, això no ho hauría de ser així.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #198 el: 09 de Setembre de 2013, 23:20:35 pm »
Dissabte vaig veure el partit per TV i no tinc masses ganes de parlar.ne. Simplement diré q Nauzet a de ser el nostre porter titular agradi o no. Ho pensava l'any passat i segueixo pensant q és lleugerament millor q San De Navas, va tenir una petita ratxeta dolenta l'any passat però sóc dl parer q el nostre porter a de ser Nauzet.

De la resta res q em vingui de nou, una defensa moolt lenta i previsible en tots els seus moviments,  Anibal q ja no se sap ni el q s'ha de fer perq marqui un gol... bueno sí, deixar.li la pilota a la línea de gol i q remati sense porter com la canalleta, l'equip en general q no va tenir el seu dia (ni el mateix Collantes va estar fi) i un punt q a hores d'ara encara no entenc ni com el vam aconseguir.

Tocarà millorar molt i tocarà patir moooooooooooooolt més q les 2 temporades anteriors, esperem però q sempre hi hagi 4 equips q siguin pitjors q el nostre, d moment el Castilla porta 0 punts i pinta a q serà carn de 2ª B, esperem q hi hagi 3 equips més k vagin siguent pitjors q nosaltres pero bueno, ara no és moment de treure conclusions, això tot just acaba de començar, toca deixar treballar, mirar i callar. De cara a Nadal ja començarem a tallar caps si és necessari.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #199 el: 10 de Setembre de 2013, 08:55:41 am »

flipo amb alguns comentaris TAN pessimistes... estem a la jornada 4, i n'hi ha que ja veieu el futur dient que ho passarem tan malament i que patirem tan per no baixar... va home, va!

Doncs si alguns us posseu així, jo prefereixo posar-me al altre extrem (total, amb 4 jornades i l'equip que encara no ha tingut temps de conjuntar-se, ni hem vist realment el nostre potencial.. tenim els mateixos arguments, o sigui cap)... jo dic que si que patirem mooooooolt, si... però per la part alta!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!