Autor Tema: ¿¿¿¿¿¿¿QUIEN DIJO MIEDO???????????  (Llegit 1369 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
¿¿¿¿¿¿¿QUIEN DIJO MIEDO???????????
« el: 02 de Maig de 2005, 22:33:31 pm »
El diumenge, després del partit amb la Gramanet, pensava que en aquell mateix moment signaria jugar la promoció per no baixar. Un cop han passat les hores el meu cap em diu que no, que res d´acolloniments, que això és futbol i que encara queden per donar-se resultats molt bèsties que segur, sorprendran algún incrèdul.
Que quedi clar que no vull vendre fum, simplement us parla un arlequinat de cor que pateix com vosaltres, que ahir també estava trist, però que encara creu en l´èpica, i sobretot amb el coratge i els bemols indiscutibles que els nostres jugadors hi posen cada diumenge malgrat estar com estem. Que tenim només 39 punts?? Doncs sí, però beneïts siguin. Voldríeu ser ara el Girona?? Voldríeu jugadors amb un cartell de luxe,cobrant sous de cine, tant de cine com la caiguda lliure que están protagonitzant??? M´estimo més estar amb 39 punts, amb jugadors honrats, que no han vingut amb cap vitola d´estrella a Segona B, que es trenquen la cara i que a més han valorat molt positivament la possibilitat de fitxar pel Sabadell. M´estimo més un jugador que plori a Villajoyosa després de perdre per 5-0, que un jugador que em surti a lluir palmito a la gespa per marxar després cap a casa "a bordo" del seu magnífic Mercedes.
Què hi farem??? Simplement no en sabem més, ara bé, aquests jugadors suen la samarreta, s´hi deixen la pell. Jo amb aquesta actitud estic amb ells a mort, sempre. I ho dic ben alt, jo NO tinc por. Què estic fotut, preocupat?? Doncs sí, però mai acollonit. Nosaltres acollonits???? O millor dit, vosaltres acollonits?? Gent que si és necessari s´en va a Bagdad entre bombes a veure el nostre Sabadell?? Vosaltres, que heu vist com el nostre club ha estat a minuts de desaparèixer??? Por vosaltres???? A vosaltres no us tomba ni un huracà. No hi ha ni situació ni ningú que tingui nassos de tombar-vos, ni a vosaltres ni a la vostra estima per aquest club. Heu passat per situacions pitjors, MAI heu abandonat al Sabadell i ara , segur, tampoc ho fareu.
La gent que va viure l´episodi de Leganés, o el de la Romareda, o el de Mataró, aquesta gent s´espantarà ara??? Aquesta gent, vosaltres, baixarà els brassos ara??? Simplement és impossible. Ni cinquanta empats amb la Gramanet ens tombaran, ni tan sols una derrota a Alacant. Per cert, pregunto: Què preferiu anar a jugar a Alacant, un equip líder sí, però amb tot fet i amb un camp grandiós amb tres mil espectadors???O anar a Alcoy, Novelda o Huesca amb camps de dos mil espectadors,autèntiques ratoneres, que s´omplen i on els àrbitres tenen al clatell l´alè de tot el poble??? Penseu que els que han d´anar encara a aquí, ho tenen més fàcil que nosaltres???
Serà difícil, segur, inclús d´infart, però avui hi ha equips molt feliços, que viuen fora del pou i que, tranquils, acabaran venint a la nostra "festa". Jo crec molt en les dinàmiques, i la nostra no és gens alentadora, però la del Peralta no la voldria pas per mi. A més, Osasuna B o Benidorm estic segur que acabaran trucant a la porta del pou on som. Com diria aquell "Arrieros somos y en el camino nos encontraremos".
No viatgem a Alacant derrotats, no abans de jugar els 90 minuts corresponents. A Castelló vam plantar cara, i es va perdre més per demèrits nostres que no pas per mèrits dels castellonencs. Hem estat capaços de puntuar a camps com el de l´Hèrcules, Llevant B, Figueres, Peralta en el seu moment, o el del Mini. Insisteixo, jo m´estimo més anar ara a Alacant, que no pas a camps de poble on el tio més llunyà a l´àrbitre li pot tocar la calva amb els dits.

Ànims, endavant i a per totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC :scut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: ¿¿¿¿¿¿¿QUIEN DIJO MIEDO???????????
« Respondre #1 el: 02 de Maig de 2005, 22:56:16 pm »
Si ahir no vam guanyar perquè mos van anular el gol i mos van destrempar!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: ¿¿¿¿¿¿¿QUIEN DIJO MIEDO???????????
« Respondre #2 el: 02 de Maig de 2005, 23:19:38 pm »
Jo ja fa moltes jornades que signo la promoció de permanencia!! però també crec que ens salvarem. Penso que els k tenim per sota no ens avançaran i Peralta acabarà caient!!  :smoking:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es