Partido malo, muy malo el que vimos ayer... para mí típico de 2ª B: Muy poco juego y las ocasiones de gol, tanto de uno como de otro, a balón aprado. El Eibar me pareció un equipo híperlimitado, que las pasará canutas para salvarse (si es que se salva) por lo que vimos aquí.
A nosotros nos cuesta horrores crear, horrores.
Coincido con vosotros en que Juanjo está inmenso, impresionante. Para mí es un jugador de Primera, a ver cuánto tardan en quitárnoslo. Después destacara Kiko Olivas, que estuvo excelente y muy por encima de Carlos, que se comió un par bien buenas (algún error tenía que tener el chaval). Y también a Nauzet que, aunque para mí no sea mejor que De Navas porque en los córners no me gusta y no bloca una, ayer nos salvó un par de puntos con dos paradas, muy especialmente con la segunda.
Això sí, hi va haver un jugador que a mí ahir em va treure de polleguera i que no ha sortit encara: Collantes. Mai havia criticat en veu alta a un jugador del nostre equip durant els 90 minuts, però ahir a la primera part va ser un espectacle de ganduleria. Sembla que només el vaig veure jo pel que llegeix-ho, a lo millor és que és una cosa amb la que no puc, però això de perdre la pilota, cosa que pot passar, però després no anar com un g*s enrabiat a recuperar-la és superior a mi. La "gota que colmó el vaso" va ser quan va perdre la pilota, es va quedar parat-recuperar el seu lloc amb una manera de còrrer que anava més a poc a poc que caminant, recpuerem la pilota (Longás-Llorente, ara no recordo), li passen i ens piten fora de joc. Impressionant. Aquest senyor amb mi no jugaria el següent partit, ni de llarg.
Això sí, a la segona part va estar una mica millor, però em va treure de les meves caselles i l'actitud demostrada ahir és un insult als socis i a l'entitat, sota el meu humil i segurament equivocat parer.
Ho sento haver escrit tot aquest paràgraf criticant, però o ho deia o explotava.
Sigui com sigui, 3 puntets al sac, redescobrint a Juanjo, mig Sabadell, i a un Kiko immens, junt amb un Nauzet salvador. !Ah! I Llorente va passar desapercebut, cosa que crec que és bo si ets mig centre defensiu, les coses com són^^.
Ara a puntuar a Soria, cosa que seria importantíssima.
Salut!
PD: Obviamente espero que a partir del próximo partido Collantes me haga comerme mis palabras y felicitarle por su esfuerzo, obviamente^^
PD1: Felicidades por los tornos, todos los partidos he pasado a la primera, y también por el detalle de las latas de Vichy Català que, por cierto, me encantan xD