Autor Tema: J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00. Entrades des de 10€!  (Llegit 29104 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00
« Respondre #40 el: 13 de Setembre de 2013, 12:46:51 pm »
Segons ràdio sabadell Rúper no s'entrena i serà baixa per demà.

Buf! Doncs em veig a Llorente de titular...
Eso mismo iba a decir..  :snore: Espero que ponga a Longas con Juanjo.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
Re:Re:J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00
« Respondre #41 el: 13 de Setembre de 2013, 13:18:56 pm »
Aquí va la meva alineació:

Nauzet

Cristian    Kiko    Carlos    Noguera

Juanjo   

Longás

Collantes                          Arteaga

Tamudo                       

Aníbal

Els últims 30min. , Sotan per Arteaga

3 puntets i cap a casa a sopar.
 :scut Honor  :bandera

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:Re:Re:J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00
« Respondre #42 el: 13 de Setembre de 2013, 15:02:20 pm »
Salamero en roda de premsa:

- "No podem perdre més punts com a locals. Els rivals amb molt poc ens fan molt".
- "Entenc que l'aficionat es posi nerviós quan perdem. El no guanyar ens posaria en una situació una mica compromessa".

A mi perdre a la jornada quatre, 2 partits no em posa nerviós, el que si em posa nerviós son declaracions així fotent en la meva opinió massa pressió als jugadors. Suposo que deu buscar un cop d'efecte a la plantilla, però ull que tot el que no sigui guanyar a l'Eibar pot fer que ens crei una ansietat innecesaria en aquestes alçades de competició.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
Re:Re:Re:J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00
« Respondre #43 el: 13 de Setembre de 2013, 15:24:04 pm »
Ja tenim la llista de convocats per aquest partit:

De Navas, Martí Crespí, Juanjo, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Aníbal, Arteaga, Collantes, Nauzet, Longás, Toni Lao, Tamudo, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas i Fernando Llorente.

Haviam si surt Tamudo de titular i ens va passar una bona tarda.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #44 el: 13 de Setembre de 2013, 16:21:20 pm »
soy el único que se le a acabado la paciencia con Aníbal ?

EDGAR CON TAMUDO TITULARES EL SÁBADO !!!!  :bandera :bandera :bandera :bandera
Ja fa temps que llegeixo els teus comentaris sobre Anibal i la veritat és que em sorprenen força. Jo no se que volem d'un 9, però amb el sistema Carreres i en aquests partits que portem sempre ha estat mes sol que un mussol. La lluita i entrega ja se que li valoras, i a mes baixa moltes pilotes dificils, sovint envoltat de jugadors sempre la treu jugant amb els peus i de cara a gol sempre és perillós i et garantitza un grapat de gols que poder no son massa però hem de tenir en compte com juguen, poder si fes dupla amb Tamudo, tinc la sensació que pot ser el seu any. Que és el que no t'agrada d'ell ????

T'haig de contestar?  Pot lluitar molt, pot esforçar.se molt però si l'únic davanter centre q tenim no fot un gol ni en una porteria de 10 metres d'alçada no ens serveix de res la seva entrega.
Juguem amb un sistema de joc en el qual si el tio q tens a davant no és un autèntic killer és totalment inviable q puguis fotre gols. Anibal és molt patós, li costa xutar a porta i no té la picardia q té q tenir un bon davanter. Potser no juga en el lloc q li correspon? No ho sé, la qüestió és q necessitem a una persona q faci moooooooooooooooooo ooooooooolt més del q fa aquell home. Segurament si juguéssim en un clàssic 4-4-2 les coses ens anirien millor però com q no és el cas tocar buscar un davanter referent i no un tio k ni rasqui bola a la q li fotis a un tio a sobre seu tot el partit vigilant.lo. Crec q Tamudo per ben poca cosa q faci ja serà molt més productiu q el mexicà. Dl contrari q torni Florian q en el seu dia el vam criticar molt però crec q era bastant milloret q l'Anibal.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #45 el: 13 de Setembre de 2013, 16:41:44 pm »
Llorente convocado, es decir, podemos contar con como minimo un gol del eibar, así que habrá que marcar minimo 2.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #46 el: 13 de Setembre de 2013, 16:48:48 pm »
Diria que és l'únic davanter que porta més de 10 gols cada temporada en els últims 5 anys, tenint en compte divisions, lesions, sancions i variables possibles dins d'aquest món.

Lluita, no fot merder i es cuida. Per mi es un bon davanter per un equip que lluita per no baixar de categoria. Fins i tot a vegades, quan les cames dels extrems fan peneta com va passar dimecres, es deixa caure a banda mentre espera que Arteaga, Gato,Sotan... Treuen el fre de mà.
The pride of Catalunya

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #47 el: 13 de Setembre de 2013, 17:10:44 pm »
soy el único que se le a acabado la paciencia con Aníbal ?

EDGAR CON TAMUDO TITULARES EL SÁBADO !!!!  :bandera :bandera :bandera :bandera
Ja fa temps que llegeixo els teus comentaris sobre Anibal i la veritat és que em sorprenen força. Jo no se que volem d'un 9, però amb el sistema Carreres i en aquests partits que portem sempre ha estat mes sol que un mussol. La lluita i entrega ja se que li valoras, i a mes baixa moltes pilotes dificils, sovint envoltat de jugadors sempre la treu jugant amb els peus i de cara a gol sempre és perillós i et garantitza un grapat de gols que poder no son massa però hem de tenir en compte com juguen, poder si fes dupla amb Tamudo, tinc la sensació que pot ser el seu any. Que és el que no t'agrada d'ell ????

T'haig de contestar?  Pot lluitar molt, pot esforçar.se molt però si l'únic davanter centre q tenim no fot un gol ni en una porteria de 10 metres d'alçada no ens serveix de res la seva entrega.
Juguem amb un sistema de joc en el qual si el tio q tens a davant no és un autèntic killer és totalment inviable q puguis fotre gols. Anibal és molt patós, li costa xutar a porta i no té la picardia q té q tenir un bon davanter. Potser no juga en el lloc q li correspon? No ho sé, la qüestió és q necessitem a una persona q faci moooooooooooooooooo ooooooooolt més del q fa aquell home. Segurament si juguéssim en un clàssic 4-4-2 les coses ens anirien millor però com q no és el cas tocar buscar un davanter referent i no un tio k ni rasqui bola a la q li fotis a un tio a sobre seu tot el partit vigilant.lo. Crec q Tamudo per ben poca cosa q faci ja serà molt més productiu q el mexicà. Dl contrari q torni Florian q en el seu dia el vam criticar molt però crec q era bastant milloret q l'Anibal.

100% d'acord, l'Anibal em sembla un paquet de dimensions bíbliques...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #48 el: 13 de Setembre de 2013, 17:17:01 pm »
Esto no para y mañana volvemos a jugar partido de liga. Recibimos al Eibar y os dejo la previa.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/09/13/previa-ce-sabadell-sd-eibar/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #49 el: 13 de Setembre de 2013, 17:50:01 pm »
Els punts de demà són importants, sense dubte, però titllar aquest partit de "vital", quan estem a la jornada número 5... Nosaltres mateixos, ben solets, sense l'ajuda de ningú, estem creant un clima de presió i ansietat entorn de l'equip que a aquestes alçades de temporada em semblen preocupants... I el pitjor de tot plegat és que només hi ha un beneficiat de tot plegat: l'Eibar!
Com als 20-25 minuts de la primera part l'equip no estigui quallant un partit acceptable ja em veig un estadi en silenci i trencant-lo només per xiular...
El clima que s'està creant no és gens bo i lo únic que farà serà engarrotar més les cames, si cap, del nostre equip. Si ara juguem partits "vitals", ni te cuento com afrontarem els partits de la jornada 15 o 20...
Tots plegats hem de partir de la base de que l'equip NO està bé. Aquest fet és evident, i que estem fent nosaltres -i m'incloc-? Carregar a un coix -amb tots els meus respectes- que vol pujar la Mola, amb una moxilla de 40 kilos de pedres a l'esquena.
O som conscients de que en aquest primer tram de temporada hem de tenir una dosi extra de paciència o acabarem creant un ambient irrespirable a la llarga entorn aquest equip.
No fotem drames on de moment no hi són, i afrontem el partit de l'Eibar com un partit més dels que jugarem a casa i que hem de sortir a guanyar com sigui. Aprenem una miqueta tots plegats a relativitzar uns resultats negatius en el còmput d'una lliga de 42 jornades, quan ni tan sols encara en portem 5!
A mi també em preocupa la imatge de l'equip en determinats moments i partits, però crec que el marge de millora i el potencial de la nostra plantilla és tan gran, que crec assenyat mantenir encara ben ferm el benefici del dubte.

SOM-HI A PELS TRES PUNTS! I ANIMS, PUNYETA!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #50 el: 13 de Setembre de 2013, 19:00:11 pm »
Primera convocatoria en tota la temporada amb els 18 jugadors del primer equip...(que per cert son els unics 18 que tenim ara per ara)
Hem tornat !

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #51 el: 13 de Setembre de 2013, 22:29:50 pm »
Els tres puns són importants però el que és vital és fer un bon partit i que cadascú jugui a la seva posició natural. El que han de fer els misters és treure el màxim rendiment de cada jugador i no fer invents que en lloc d'ajudar el que fan és dificultar les coses. A veure si en Salamero no s'enreda i fa una alineació lògica. Gato, si us plau, per darrere del nou amb llibertat de moviments (donem-li tres i quatre partits en aquesta posició i deixem-lo tranquil). Collantes per la dreta. Longás de mig centre fent parella amb un jugador tipus Juanjo. Cristian de lateral (que simplement li recordin algunes coses, però que el deixin al lateral), etc, etc...

Tenim una plantilla vàlida per fer un bon paper a 2aA, només es tracta que l'entrenador els hi sàpiga treure el rendiment. De veritat que no ha de ser tan complicat guanyar bé a un equip com l'Eibar. Es tracta de no tornar-nos bojos i actuar amb sentit comú.

L'any passat tothom sabia a que jugavem, però aquest any hi ha moments que no ho sabem ni nosaltres mateixos. La primera part del dia de l'Espanyol pot ser una referència.

Honor!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #52 el: 13 de Setembre de 2013, 22:41:02 pm »

Nauzet

Juanjo   

Longás

Tamudo                       

Aníbal

Em sembla una alineació molt coherent, però ja ho veus, Noguera ni convocat.

Per altra banda, jo d'entrada posaria a Gato per Tamudo. Gato, tot i que ha estat bastant desacertat últimament, ha de ser un jugador important aquesta temporada (de veritat que és vàlid). És un jugador que, salvant les immenses diferències, em recorda una mica (per la posició) a Butragueño; no és un extrem, deixem-lo moure's amb llibertat aprop del nou i veurem com funciona.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #53 el: 13 de Setembre de 2013, 23:21:03 pm »

Nauzet

Juanjo   

Longás

Tamudo                       

Aníbal

Em sembla una alineació molt coherent, però ja ho veus, Noguera ni convocat.

Per altra banda, jo d'entrada posaria a Gato per Tamudo. Gato, tot i que ha estat bastant desacertat últimament, ha de ser un jugador important aquesta temporada (de veritat que és vàlid). És un jugador que, salvant les immenses diferències, em recorda una mica (per la posició) a Butragueño; no és un extrem, deixem-lo moure's amb llibertat aprop del nou i veurem com funciona.

Pensa que es important que Noguera també jugi amb el filial.A més no pot anar venir tots els partits ja que se lo hauria de fer fitxa amb el primer equip i no hi queden lliures

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
Re:J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00. Entrades des de 10€!
« Respondre #54 el: 14 de Setembre de 2013, 11:08:39 am »
Amics i amigues foreros/es ,

Us voldria demanar una mica de paciència i que avui animeu amb força al nostre Sabadell.

Us recordo que s´ha començat la temporada amb 10 lesionats i que a partir d´ara anirem recuperant jugadors i això farà pujar el nivell de l´equip , queda molta lliga i si el Sabadell pot comptar amb tota la plantilla tard o d´hora pot començar a jugar millor i fer una molt bona segona volta a diferència de les 2 últimes temporades que quasi ens porten a 2na b .

Siguem positius si us plau !

Visca el Sabadell !  :visca

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #55 el: 14 de Setembre de 2013, 11:50:18 am »
Jo no em veig ni molt menys a segona b com es parla molt per aquí, crec que un cop recuperem lesionats i que els jugadors que no han fet pretemporada es posin en forma anirem cap a munt, per un equip com el nostre, tenir que prescindir de jugadors com HIDALGO, JUANJO,HOHA,SUTIL aquets primer partits, o com ex primeres com CRESPI,RUPER,TAMUDO que han vingut sense equip i sense haver fet la pretemporada i que no estan per jugar 90 minuts, es un handicap massa important   
Hem tornat !

Desconnectat LekiSBD

• Infantil
  • Missatges: 153
« Respondre #56 el: 14 de Setembre de 2013, 12:10:27 pm »
M'és igual si avui juguem bé o malament, o si guanyem 1-0 o 5-0. El que no vull és que aquests bandarres prepotents de l'Eibar s'enduguin cap punt de l'estadi.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #57 el: 14 de Setembre de 2013, 12:46:31 pm »
Hoy creo que ganaremos 3-1, y además mojarán Anibal y tamudo, los dos.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #58 el: 14 de Setembre de 2013, 13:05:34 pm »
Amics i amigues foreros/es ,

Us voldria demanar una mica de paciència i que avui animeu amb força al nostre Sabadell.

Us recordo que s´ha començat la temporada amb 10 lesionats i que a partir d´ara anirem recuperant jugadors i això farà pujar el nivell de l´equip , queda molta lliga i si el Sabadell pot comptar amb tota la plantilla tard o d´hora pot començar a jugar millor i fer una molt bona segona volta a diferència de les 2 últimes temporades que quasi ens porten a 2na b .

Siguem positius si us plau !

Visca el Sabadell !  :visca
estem d'acord company en quan a que si tinguéssim tota la plantilla disponible, tindríem equip per estar entre els 10 primers.
Però també és veritat, que amb els jugadors que han jugat fins ara, i jugaran avui, no hauríem hagut de patir tant per puntuar a Vitoria, no hauríem d'haver perdut tant clarament contra Depor (no és el SuperDepor, és el Depor de la 2013/2014) ni tampoc haver perdut tant clarament i sense opcions a Ponferrada.
I és més, amb els que jugaran avui, s'hauria de guanyar al Eibar sense angúnies.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #59 el: 14 de Setembre de 2013, 13:49:29 pm »
Al Diari Sabadell d'avui posan com a titular a De Navas, error del diari? decisió tecnica? o es que Naucet no s'ha recuperat del ensurt que va tenir dimecres pocs minuts abans de començar el partit?
Hem tornat !