Autor Tema: J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00. Entrades des de 10€!  (Llegit 29096 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:J5 CE Sabadell-SD Eibar 14/9/13 20:00. Entrades des de 10€!
« Respondre #80 el: 15 de Setembre de 2013, 00:11:04 am »
En resum portem 5partits de lliga i 7 punts.

7/12 igual 1'4*42 jornades donaria 58 punys al final de lliga mirant la temporada passada acabariem en 8 lloc.........ke mes volem? un ekip amb 10 lesionats, entrenador nou, directiva nova, jugadors ke encara no tenen la forma necessaria, un dels pressuposts mes baixos, 2600 socis, menys de 3000 espectafors al partot d avui....jo realment stic molt content, am aktes xifres ke volem?   es un exit on estem i el ke tenim, .

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #81 el: 15 de Setembre de 2013, 00:21:42 am »
Victoria treballada, mica en mica anem recuperant jugadors i aixo ens farà mes forts. Bon partit de Edgar que avui ha sortit de titular.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #82 el: 15 de Setembre de 2013, 00:26:06 am »
El millor: el resultat.
El pitjor: ens costa un munt crear ocasions de perill.
Hem d'anar sumant mentre siguem els que siguem i esperar a anar recuperant jugadors, el to físic i sobretot la posició al camp.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #83 el: 15 de Setembre de 2013, 00:29:55 am »
Uuy que poquitos comentarios hoy... Ah, claro: que no hemos perdido...

Pues partido algo aburrido, suerte del penalty que ha sido el que nos ha dado la victoria, no me esperaba a un Eibar tan flojo, y suerte que hemos tenido, porque con el juego mostrado hemos hecho muy poco. Almenos sumamos los 3 puntos muy importantes sin hacer mucho, no siempre será así, toca trabajar más.
@javi_gt86

Desconnectat David Sab

• Infantil
  • Missatges: 124
« Respondre #84 el: 15 de Setembre de 2013, 00:34:38 am »
La defensa cada dia millor. Al mig camp falta un enllaç amb la davantera...un Moha un Hidalgo....i quin poc instint de gol tenim....i Gato es un extrem que sempre va per terra i mai desborda....

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #85 el: 15 de Setembre de 2013, 00:41:03 am »
Els 3 punts d,avui han sigut importantisims!
Hidalgo et necesitem ja,com aigua de Maig!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #86 el: 15 de Setembre de 2013, 00:57:07 am »
3 punts molt importants, encara li falta un temps per acoplar-se al nostre equip, però s'està fent de mica en mica i recuperant jugadors, Hidalgo i Moha sobretot es troben molt a faltar, també al Pablo Ruiz i Espassandin, i al Sutil encara no el coneixem, jo només penso en la permanència i crèc que tenim equip per aconsseguir-la.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Guadiana

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #87 el: 15 de Setembre de 2013, 01:01:03 am »
Uuy que poquitos comentarios hoy... Ah, claro: que no hemos perdido...

Vinga, un perrito piloto, a la gràcia del dia al Javi!!  :badall :xupet

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #88 el: 15 de Setembre de 2013, 08:28:05 am »

Si sumem de 3 en 3 sempre d´aquesta manera, signo ja!! Ara bé, totalment d´acord que davant hi havía un equip no molt lluny de qualsevol de 2ªB, al menos pel partit d´ahir.
Edgar molt bé, lluitador i amb moltes ganes, a mi em va agradar força, coincideixo amb comentaris anteriors, també Carlos Hernández troç de central, el Saragossa no sap el que ha perdut, gran futur te aquest, ens el treurán rápid si segueix així, Nauzet bon porter pero segueix sense blocar ni una i això es perillosíssim.

Podríem haver perdut també i aquí mes d´un li pegaría foc a tot....sort que no ha estat així  :ok
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #89 el: 15 de Setembre de 2013, 08:40:28 am »

Si sumem de 3 en 3 sempre d´aquesta manera, signo ja!! Ara bé, totalment d´acord que davant hi havía un equip no molt lluny de qualsevol de 2ªB, al menos pel partit d´ahir.
Edgar molt bé, lluitador i amb moltes ganes, a mi em va agradar força, coincideixo amb comentaris anteriors, també Carlos Hernández troç de central, el Saragossa no sap el que ha perdut, gran futur te aquest, ens el treurán rápid si segueix així, Nauzet bon porter pero segueix sense blocar ni una i això es perillosíssim.

Podríem haver perdut també i aquí mes d´un li pegaría foc a tot....sort que no ha estat així  :ok

Estic totalment d'acord no bloca una pilota i això dona la oportunitat al contrari a continuar la jugada, tots el portes tenen la seva part feble el Nauzet no bloca i el De Navas va malament amb els peus, si no tinguesin aquests "defectes" a lo millor no els tindríem  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #90 el: 15 de Setembre de 2013, 09:38:29 am »
Jo desprès de veure el partit, sincerament Edgar el faria jugar de titular abans que Anibal. No és que m'hagi semblat molt bo, però per lo que he vist m'ha semblat que tot i que lluita més o menys que Anibal, diria que s'ha endut més pilotes que no pas Anibal. Per mi ha sabut aprofitar més el seu cos que no Anibal (tot i que per mi cap dels dos hauria de ser el davanter titular).

Lo de Juanjo no té nom, impressionant com sempre aquest noi, i la defensa, tret d'alguna jugada puntual, m'ha agradat força també, igual que Collantes, molt desbordant, a veure si segueix aquesta línia.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #91 el: 15 de Setembre de 2013, 10:25:12 am »
Ahir no vam veure un partit vistós però sens dubtes el millor van ser uns 3 punts que ens donen oxígen.

Aquest Sabadell de Salamero s'ha convertit en un equip més ''de segona''. Som un equip més 'amarrategui' que abans amb Carreras. Això farà que els partits de casa ens costi molt guanyar-los però a fora anem sumant.

Tenim un greu problema anomenat 'ocasions de gol'. L'equip de mig del camp en endavant té un clara falta d'idees. Això ens condemna a que si hem de guanyar ho fem marcant de penal, i patint moltíssim ja que no podem sentenciar.

Grans Nauzet i Juanjo.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #92 el: 15 de Setembre de 2013, 11:07:47 am »

Bueno ayer se tiene que reconocer que las dos paradas que hizo al final más que blocar lo dificil era evitar el gol. Gran partido de Nauzet.

Estic totalment d'acord no bloca una pilota i això dona la oportunitat al contrari a continuar la jugada, tots el portes tenen la seva part feble el Nauzet no bloca i el De Navas va malament amb els peus, si no tinguesin aquests "defectes" a lo millor no els tindríem  :mmmm
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Murosbd

• Infantil
  • Missatges: 279
« Respondre #93 el: 15 de Setembre de 2013, 11:32:40 am »
Buenas y enhorabuena al equipo por esta importante victoria!
 Por otro lado esperemos ir recuperando lesionados y seguir trabajando, para mi en este partido por momentos ha faltado gente en el centro del campo, sobre todo despues del gol, solo teniamos a dos centrocampistas puros Longas y Juanjo, que han hecho muy buen partido, Llorente deberia aprovechar mejor sus oportunidades.
Lo dicho yo espero que se recuperen pronto gente como Hidalgo,  Ruper... y mala suerte de la lesion de Moha, se veria un equipo mas compensado y el mister no tendria que hacer tantos malabares, a ponerse las pilas!!   

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #94 el: 15 de Setembre de 2013, 12:10:08 pm »
Al marge dels 3 punts, la sensació més positiva que trec d´aquest partit és que comencem a saber competir a la categoria i millor encara tractant-se d´un equip de la nostra lliga (tot i que Sabadell, Eibar o tots dos equips puguin acabar a mitja taula).....Ahir no em semblar un rival massa fort, però d´aquí a comparar-lo amb un equip de Segona B, "como que no", sino fixem-nos en els resultats anteriors de l´equip "armero".....  El partit va respondre al guió típic dels Sabadell-Eibar;  igualtat, equip rocós i partit decidit per petits detalls,  alguns d´aquest foro recordaran l´"obus" de Gilson a la temporada 1991-1992 i el gol de picardia del malagueny Emilio a la temporada 1989-1990.

I una altra cosa claríssima és que sempre que sigui possible i estiguin en forma, en el centre del camp Juanjo, Longas i dos mes.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #95 el: 15 de Setembre de 2013, 12:20:18 pm »
Jo desprès de veure el partit, sincerament Edgar el faria jugar de titular abans que Anibal. No és que m'hagi semblat molt bo, però per lo que he vist m'ha semblat que tot i que lluita més o menys que Anibal, diria que s'ha endut més pilotes que no pas Anibal. Per mi ha sabut aprofitar més el seu cos que no Anibal (tot i que per mi cap dels dos hauria de ser el davanter titular).

Lo de Juanjo no té nom, impressionant com sempre aquest noi, i la defensa, tret d'alguna jugada puntual, m'ha agradat força també, igual que Collantes, molt desbordant, a veure si segueix aquesta línia.

Si senyor, aixì ho veig jo tambè

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #96 el: 15 de Setembre de 2013, 12:23:54 pm »
La defensa cada dia millor. Al mig camp falta un enllaç amb la davantera...un Moha un Hidalgo....i quin poc instint de gol tenim....i Gato es un extrem que sempre va per terra i mai desborda....

Tots esl equips ens xuten infinitat de vegades, nosaltres en tot el partit, nomès a pilota parada,
No entendrè mai, que els costa tant probar un xut de fora l'area, quan es dificilisim trencar defenses rocosas.
Això es una pregunta bona demà per Salamero

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #97 el: 15 de Setembre de 2013, 12:27:09 pm »
Jo ahir vaig veure sobretot les carències i limitacions de l'equip.

Juanjo és imprescindible. Va fer un partidàs i sense estar en forma va demostrar que és el millor de la categoria en la seva posició. Longàs també molt bé i amb Juanjo a la vora és un perill constant per al rival. Fins i tot Llorente, molt lluny del que havia sigut a Vila-real, ahir va estar millor que els últims partits. Nauzet salvador i a dalt, Gato sempre lluitant, i amb la sortida de Tamudo, tenim un plus d'experiència, joc al primer toc i ordre a la part davantera molt important.

Per contra, desprès del 1-0 ens vàrem convertir en massa defensius. Suposo que la por a no guanyar ens va poder. Fins i tot a la grada, que va començar a animar més. Desprès, no em va agradar gens la manera de defensar els córners, ja que a partir d'aquell moment, els vàrem defensar amb tothom dintre de l'àrea, i això provoca més embolics a la zona sensible de la defensa i que no agafem cap rebot, deixant al rival la possibilitat d'una segona opció.

El millor, els 3 punts i que trenquem la ratxa dolenta. Aquests partits i rivals, Mallorca, Alavés, Eibar... s'han de guanyar, per que son els nostres rivals directes per eludir el descens.

Per cert, si us vareu fixar el l'extrem número 19 de l'Eibar, Morales... no és jugador del CE Sabadell per 30 minuts. Abans de vacances, estava aparaulat, i amb tot el merder que hi va haver, es va buscar la vida. Quan Xavi Roca va tornar, el va trucar, i 30 minuts abans havia firmat per ell. Una llàstima.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #98 el: 15 de Setembre de 2013, 12:39:51 pm »
A mi em va agradar més el que es deia Jota.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #99 el: 15 de Setembre de 2013, 13:12:53 pm »
A mi EDGAR me gustó, lo vi con mas calidad en los pies que Anibal, aunque son un perfil muy similar, también me dio la impresión de que ganó mas balones que este, pero me da la impresión que Anibal es mejor finalizador.

Y si, como decís lo de Carlos Hernandez es de traca, es un pedazo de central, espero que no nos lo quiten pronto como se decía por ahi.