Jo ahir vaig veure sobretot les carències i limitacions de l'equip.
Juanjo és imprescindible. Va fer un partidàs i sense estar en forma va demostrar que és el millor de la categoria en la seva posició. Longàs també molt bé i amb Juanjo a la vora és un perill constant per al rival. Fins i tot Llorente, molt lluny del que havia sigut a Vila-real, ahir va estar millor que els últims partits. Nauzet salvador i a dalt, Gato sempre lluitant, i amb la sortida de Tamudo, tenim un plus d'experiència, joc al primer toc i ordre a la part davantera molt important.
Per contra, desprès del 1-0 ens vàrem convertir en massa defensius. Suposo que la por a no guanyar ens va poder. Fins i tot a la grada, que va començar a animar més. Desprès, no em va agradar gens la manera de defensar els córners, ja que a partir d'aquell moment, els vàrem defensar amb tothom dintre de l'àrea, i això provoca més embolics a la zona sensible de la defensa i que no agafem cap rebot, deixant al rival la possibilitat d'una segona opció.
El millor, els 3 punts i que trenquem la ratxa dolenta. Aquests partits i rivals, Mallorca, Alavés, Eibar... s'han de guanyar, per que son els nostres rivals directes per eludir el descens.
Per cert, si us vareu fixar el l'extrem número 19 de l'Eibar, Morales... no és jugador del CE Sabadell per 30 minuts. Abans de vacances, estava aparaulat, i amb tot el merder que hi va haver, es va buscar la vida. Quan Xavi Roca va tornar, el va trucar, i 30 minuts abans havia firmat per ell. Una llàstima.