Sé que em desvio del tema del partit pel què fa el tema esportiu, però no trobo cap post que parlem sobre la situació de les retransmisions que ens fan les televisions, i aprofitant que l'Àxel ha entrat a comentar aquest tema, m'agradaria que veies la meva pregunta i la pogués respondra:
Comenta l'Àxel que Los Pajaritos és un camp complicat per les televisions i que per això no el fan, i que just ara televisió Gallega ja ha arribat un acord amb Mediapro i farà els partits, varios dubtes em plantejo:
a) Això vol dir que els acords entre equips i televisions no es negocien junts? Sinó és així, nosaltres som dels que menys o més rebem?
b) Entenc que Mediapro te comprats tots els drets i després les ven a les autonòmiques, com sembla que ha passat a Galicia?
c) Los Pajaritos és un camp complicat per sé televisat, vol dir que té venuts els drets a Mediapro i aquest no els explota, o que no els té venuts a ningu? Tant sigui una cosa com l'altre, tinc 2 dubtes
c1) Si els té venuts i no els hi exploten, el Numancia és el més llest, perquè cobra la pasta de les televisions i la gent de Soria ha d'anar al camp a veure futbol
c2) Sinó els té venuts, com s'ho fa el Numancia per quadrar els números, ja que aqui a Sabadell ens diuen que les televisions son el 70% del pressupost
En fi Àxel, pago jo el lloguer de la sala del Casal Pere IV perquè ens facis un col·loqui perquè això és de bojos!
Però de moment, de 3 partits fora de casa, només n'hauran donat 1