Per al·lusions escric per aclarir el que ha passat:
Com a corresponsal de Sabadell al diari SPORT i firmant de la crònica mencionada, assumeixo l’error aparegut.
Mai he estat partidari de justificar una equivocació, i menys quan es tracta d’informacions on hi ha persones pel mig, però en aquest cas crec que és convenient que sapigueu que ha resultat ser un descuit de la gent que des de la redacció ha completat la notícia al confondre el sub 23 Gabi (a qui el club havia donat la baixa) amb el mencionat Nandi. En aquest fragment en concret, citem la font d’on ha sortit tot plegat.
Encara que l’error ja està comès, heu de saber que demà apareixerà una rectificació pública a les mateixes pàgines del diari i que en nom propi, demano disculpes a tots els arlequinats com jo mateix, a qui hagi pogut ofendre l’equivocació.
D’altra banda, respecto totes les opinions sobre el tema i tan sols em queda recordar-vos que com a corresponsal de Sabadell, la meva feina és informar sobre el que passa a l’entitat de la forma més veraç i independent possible. En el fons, tot acaba sent interpretació que a uns agradarà a més que a d’altres, i n’assumeixo les conseqüències.
Tan sols em queda agrair a tots als qui, des del FORUM, seguiu sent una veu molt potent d’expressió de la forma de pensar del soci i aficionat del club i posar-me a la vostra disposició pel que desitgeu.
Quim Domènech
JoaquimDP@blanquerna.edu