Autor Tema: Perquè la falta de socis  (Llegit 25286 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Perquè la falta de socis
« Respondre #40 el: 04 de Octubre de 2013, 13:32:28 pm »
Hombre, con lo del Rayito creo que te has colado eh... pregunta por Vallecas, a ver de qué equipo son^^ Este barrio es como independiente de Madrid y su sentimiento está muy arraigado.

!Salud!

El Rayo Vallecano es el único que se salva. No se porque pero en ese barrio la gente se vuelca la una con la otra, quizas al ser un barrio trabajador no queda otra, Pero hablo desde el desconocimiento total. En Sabadell seguro que habra mucha gente que se chupara los atascos del nudo de la trinidad solo para ir a ver su FCB o RCDE cuando a menos de 5min de su casa juega SU equipo de SU ciudad...

Bueno a veces comentamos muchas cosas, y seguro que todas pueden ser verdad, pero no hacemos autocrítica nosotros mismos, los socios y habituales. Yo creo que también tendríamos que hacer más esfuerzo para traer nosotros mismos a más gente a la NCA. Hay que ir con vecinos, familiares, amigos, compañeros del trabajo, etc... Es posible que muchos ya lo hagan pero seguro que no todos (yo el primero que no lo hago).

Yo no vivo en Sabadell, vivo en un pueblo del baix llobregat cerca de Cornella y me chupo el viajecito hasta la Nova Creu Alta, cada jornada que juega en casa el Sabadell. No solo soy socio, si no que tengo dos carnets el cual uno es el mio y el otro esta a nombre de mi hermana pero realmente lo utiliza mi chica ya que mi hermana no va. Mi mejor amigo si que es simpatizante del Sabadell pero no se puede sacar el abono porque vive en Valencia, si no ya me ha dicho que el iría conmigo a la NCA a ver muchos partidos.

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #41 el: 04 de Octubre de 2013, 14:17:24 pm »
Hombre, con lo del Rayito creo que te has colado eh... pregunta por Vallecas, a ver de qué equipo son^^ Este barrio es como independiente de Madrid y su sentimiento está muy arraigado.

!Salud!

El Rayo Vallecano es el único que se salva. No se porque pero en ese barrio la gente se vuelca la una con la otra, quizas al ser un barrio trabajador no queda otra, Pero hablo desde el desconocimiento total. En Sabadell seguro que habra mucha gente que se chupara los atascos del nudo de la trinidad solo para ir a ver su FCB o RCDE cuando a menos de 5min de su casa juega SU equipo de SU ciudad...

Completamente de acuerdo

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #42 el: 04 de Octubre de 2013, 14:24:49 pm »
El tema de la falta de socis és preocupant, però també hi ha un motiu per l'esperança, que és la de canalla i canalla que van al camp amb els pares amb la samarreta del CES, almenys tenim "planter"!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #43 el: 04 de Octubre de 2013, 15:51:53 pm »
El tema de la falta de socis és preocupant, però també hi ha un motiu per l'esperança, que és la de canalla i canalla que van al camp amb els pares amb la samarreta del CES, almenys tenim "planter"!
Yo soy uno de esos que llevan a sus hijos al campo, de hecho son socios desde que nacieron; ahora tienen 12 y 10 años y espero que no se "tuerzan" y se pasen al lado oscuro.
Y es que los pobres tienen que soportar desde ganar pocos partidos, la inmensa presión mediática que ejerce el equipo del régimen, y como no el cachondeito de los amigos por ser de un equipo poco conocido.
Nuestra fuerza debe ser luchar para que se sientan orgullosos de este equipo y no caer en la vulgaridad que significa ser de Barça y Madrid.

Salud!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #44 el: 04 de Octubre de 2013, 16:45:34 pm »

Dons si, jo per exemple soc del Baix Llobregat i amb vaig fer del Sabadell perquè amb va enamorar el club. Al meu amic també el vaig convèncer i encara que viu a València es arlequinat i cada vegada que puja un cap de setmana anem a veure al equip a la NCA. M'agradaria que cada partit hauguessin 7000 persones veient al Sabadell seria tan bonic.

Honor al Sabadell!

Yo soy uno de esos que llevan a sus hijos al campo, de hecho son socios desde que nacieron; ahora tienen 12 y 10 años y espero que no se "tuerzan" y se pasen al lado oscuro.
Y es que los pobres tienen que soportar desde ganar pocos partidos, la inmensa presión mediática que ejerce el equipo del régimen, y como no el cachondeito de los amigos por ser de un equipo poco conocido.
Nuestra fuerza debe ser luchar para que se sientan orgullosos de este equipo y no caer en la vulgaridad que significa ser de Barça y Madrid.

Salud!!

Bufff... Esto es lo peor. ¿Como puedes ser del Sabadell? ¿Que juegan en tercera o en 2B? Que si, que no jugamos ni la Champions, ni la Europa League ni nada pero tiene merito ver a tu equipo dejarse la piel, tiene orgullo ver a jugadores hacer obras maestras con el balón y que ni se pongan las repeticiones en los noticieros deportivos de las diferentes cadenas de televisión. 

Este año, voy ha hacer algun desplazamiento para ver al CE Sabadell por España. Porque para mi este equipo es el mas grande del mundo. Honor al Sabadell.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #45 el: 04 de Octubre de 2013, 19:37:20 pm »

Bufff... Esto es lo peor. ¿Como puedes ser del Sabadell? ¿Que juegan en tercera o en 2B? Que si, que no jugamos ni la Champions, ni la Europa League ni nada pero tiene merito ver a tu equipo dejarse la piel, tiene orgullo ver a jugadores hacer obras maestras con el balón y que ni se pongan las repeticiones en los noticieros deportivos de las diferentes cadenas de televisión. 

Este año, voy ha hacer algun desplazamiento para ver al CE Sabadell por España. Porque para mi este equipo es el mas grande del mundo. Honor al Sabadell.

Els que diue això son els primers que es deseganxen de carro quant les cose van mal dades y treun pit quant van be es mes segur que només miren els partits per la tele, no tenen credibilitat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #46 el: 04 de Octubre de 2013, 21:45:21 pm »
Catorce temporadas en primera y no sé cuantas en segunda. Somos el tercer equipo de Catalunya. Mucha historia y mucho honor y lo que viene.....

CES, CNS y BM Granollers, el orgullo del vallés. Así de claro.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #47 el: 06 de Octubre de 2013, 01:56:42 am »
Al fil de lo que parlaveu per aqui de la poca personalitat de la gent.... avui a l estadi del llevant, la meitat de la gent era merenge, es aixi de trist, en aquest pais, barça , madrid, toros y cerveza y d aqui no els treguis.

Es acollonant que a un esstadi de valencia hi hagi la mitat de merengues i quan hi va el barça ual...trist trist

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #48 el: 06 de Octubre de 2013, 16:51:03 pm »
Al fil de lo que parlaveu per aqui de la poca personalitat de la gent.... avui a l estadi del llevant, la meitat de la gent era merenge, es aixi de trist, en aquest pais, barça , madrid, toros y cerveza y d aqui no els treguis.

Es acollonant que a un esstadi de valencia hi hagi la mitat de merengues i quan hi va el barça ual...trist trist

Lo fàcil es ser del poderòs, el sentiment d' estar al costat del humil, del perdedor, això nomès els que som verdaders, els que tenim ideals ó un fort sentiment amb el club de la ciutat, Espero que els Japos consigueixin fer parlar molt dsel Sabadell, al igual que el Sr. Rosson i tornem a ser algo m`pes que ens tinguin en compta, M'entres arriba em de ser forts i anar tots a una, i si podem enganxar algù pel cami, doncs ja haurem plantat llavor.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #49 el: 06 de Octubre de 2013, 19:12:52 pm »
Hi ha fanàtics como jo que som capaços de portar el nostre club allà on anem.

Aquí teniu unes imatges meves d'aquest estiu:

http://img405.imageshack.us/img405/8599/xuvj.png

http://img404.imageshack.us/img404/9040/u18p.png

http://imageshack.us/a/img823/4206/lhve.png

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #50 el: 06 de Octubre de 2013, 19:59:05 pm »

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 molt bones fotos i molt bo el "mini burka" que t'has inventat per ocultar la teva identitat jejejeje.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #51 el: 07 de Octubre de 2013, 13:39:14 pm »

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 molt bones fotos i molt bo el "mini burka" que t'has inventat per ocultar la teva identitat jejejeje.

Si jeje, portant sempre al Sabadell allà on vagi.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #52 el: 07 de Octubre de 2013, 14:38:20 pm »
Ostres killer, tinc les mateixes fotos d'aquest estiu també, però cambiant el camp del Fulham pel del Tottenham!
Amb la dona també lluim la samarreta allà on anem de vacances!   :happy2:

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #53 el: 07 de Octubre de 2013, 15:48:33 pm »
Ostres killer, tinc les mateixes fotos d'aquest estiu també, però cambiant el camp del Fulham pel del Tottenham!
Amb la dona també lluim la samarreta allà on anem de vacances!   :happy2:

Quan dos amics amants del futbol, hi van a Londres de viatge, acaba passant que aquest dos companys van a tot els estadis que hi pot haver a la capital anglesa. Chelsea, Arsenal, Fullham, West Ham United, Wembley, QPR, Tottenham, Leyton Orient, Crystal Palace,  :visca

Amb va fer gracia en el metro de Londres escoltar "Mira este va con la camiseta del Sabadell!" i al Hotel on estava'm, baixo a recepció, i una dona em diu: "Ets del Sabadell? Quina gracia jo soc de Sant Quirze".  :xin-xin

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #54 el: 07 de Octubre de 2013, 16:25:16 pm »
Quants arlequinats a l´estiu londinenc. Tinc fotos semblants, en aquest cas del meu fill, a l´emirates. Curiosament no hi havien ni catalans ni espanyols el dia de la visita, però si que ens van preguntar de quin equip erem.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #55 el: 07 de Octubre de 2013, 17:38:49 pm »
Vam anar a Londres pq hi viu la meva cunyada...x tant no podia abusar i anar a tots els camps :(
Com q sóc seguidor del Chelsea, aquest ja vaig dir q no mel perdia x res, i el mateix dia vaig aprofitar x fer Arsenal i Tottenham.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #56 el: 07 de Octubre de 2013, 19:54:54 pm »
Quants arlequinats a l´estiu londinenc. Tinc fotos semblants, en aquest cas del meu fill, a l´emirates. Curiosament no hi havien ni catalans ni espanyols el dia de la visita, però si que ens van preguntar de quin equip erem.

Jo quan hi vaig estar (Segona setmana d'Agost), hi vaig veure a l'estadi del Chelsea un pare i un fill amb la samarreta del Cadiz. Ens vam mirar amb un somriure como dient, como som tots dos que portem el nostre petit club on faci-hi falta.  :tongue3:

Vam anar a Londres pq hi viu la meva cunyada...x tant no podia abusar i anar a tots els camps :(
Com q sóc seguidor del Chelsea, aquest ja vaig dir q no mel perdia x res, i el mateix dia vaig aprofitar x fer Arsenal i Tottenham.

El del Tottenham no ho sembla però esta bastant lluny d'on teníem nosaltres el hotel. (Earl's Court) En els mapes del metro tot sembla ven a prop però la realitat es una altre.  :grin2:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #57 el: 14 de Novembre de 2013, 09:30:14 am »
Segons D.S. 1000000 Euros és la quantitat que faltarà per acabar la temporada en les degudes condicions financeres i aquest diner s´obtindrà del primer pagament de la futura ampliacio de capital que es sometrà a l´aprovació de la Junta d´Accionistes en el mes de Desembre....

Raons;    disminució del nº de socis, en l´any que precisament s´ha baixat el preu dels carnets
               disminució important de les tanques publicitàries. dificultats en l´obtenció del sponsor
               disminució de l´assistència al camp amb els preus de les entrades també reduïts.

En suma:   comportament LAMENTABLE de la ciutat en relació a l´equip, on un percentatge importantíssim de la població passa de l´equip, es gasta l´equivalent al preu de l´entrada veient en el
                  bar a altres equips o fins i tot es capaç de pagar el carnet de soci d´un equip veí sense tindre dret a seient....que això ja és acollonant.

I DESPRES ENCARA HI HAURA QUI ES QUEIXARA DEL GRUP JAPONES ¡¡

Conclusió:   El CE Sabadell no pot ser mai viable en el futbol professional si només busca un recolzament a nivell de ciutat....si que ho potser si els 2000-3000 als que ens interessa l´equip bus-
                   quem projectar l´equip tant a nivell de Catalunya, com de la resta d´Espanya, com dels mercats internacionals....i en aquest últim sentit, reitero, no és que els amics japoneses puguin
                   fer una feina interessant sinó que és una feina VITAL per l´entitat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #58 el: 14 de Novembre de 2013, 09:55:49 am »
Segons D.S. 1000000 Euros és la quantitat que faltarà per acabar la temporada en les degudes condicions financeres i aquest diner s´obtindrà del primer pagament de la futura ampliacio de capital que es sometrà a l´aprovació de la Junta d´Accionistes en el mes de Desembre....

Raons;    disminució del nº de socis, en l´any que precisament s´ha baixat el preu dels carnets
               disminució important de les tanques publicitàries. dificultats en l´obtenció del sponsor
               disminució de l´assistència al camp amb els preus de les entrades també reduïts.

En suma:   comportament LAMENTABLE de la ciutat en relació a l´equip, on un percentatge importantíssim de la població passa de l´equip, es gasta l´equivalent al preu de l´entrada veient en el
                  bar a altres equips o fins i tot es capaç de pagar el carnet de soci d´un equip veí sense tindre dret a seient....que això ja és acollonant.

I DESPRES ENCARA HI HAURA QUI ES QUEIXARA DEL GRUP JAPONES ¡¡

Conclusió:   El CE Sabadell no pot ser mai viable en el futbol professional si només busca un recolzament a nivell de ciutat....si que ho potser si els 2000-3000 als que ens interessa l´equip bus-
                   quem projectar l´equip tant a nivell de Catalunya, com de la resta d´Espanya, com dels mercats internacionals....i en aquest últim sentit, reitero, no és que els amics japoneses puguin
                   fer una feina interessant sinó que és una feina VITAL per l´entitat.
Això ho expliques a un tio de Canadà, i flipa.
Lo de l'ampliació de capital ho dius tu o el DS? Ja que en una de les últimes entrevistes a Sakamoto, crec que al I-Sabadell, va dir que no ho contemplava.
Però bueno, com a màxim accionista pot fer el que vegi més adient pel club.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #59 el: 15 de Novembre de 2013, 18:00:20 pm »
Y después tienes que leer por aquí que lo de llevar la banderita de Japón en una manga de la camiseta es lamentable, y bla bla bla... Que suerte hemos tenido, porque éramos un Guadalajara de turno y a segunda b o tercera con los vecinos que nos hubiésemos ido...

En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!