Autor Tema: J. 10 Cordoba - CE Sabadell 19 d'octubre a les 18h  (Llegit 21315 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:J. 10 Cordoba - CE Sabadell 19 d'octubre a les 18h
« Respondre #20 el: 17 de Octubre de 2013, 21:34:47 pm »
¿Sabeis porque somos el ultimo mono? Por temas politicos...

¿Y que temas politicos son esos? Muy facil... EL RESPETO. El respeto que tenemos los aficionados del Sabadell a respetar la ideologia, religion y opiniones de todos nuestros integrantes y no imponer una ideologia comun en el club mas que el sentimiento arlequinado. Nos importa una bazofia la politica dentro de la Nova Creu Alta ya que cuando vamos al templo, todos somos arlequinados y cuando salimos, cada uno tira para su ideologia que poco tiene que ver con el club. Porque nosotros en el minuto 17:14 no cantamos "In-Inde-Independencia" si no; "¡Sabadell! ¡Sabadell!".

El respeto entre aficionados puede cabrear a varias personas, pero no por eso vamos a dejar de respetarnos entre aficionados arlequinados digan lo que digan.

No sé si és aquest el motiu, tampoc m´interessa massa, però si ens consideren així, és a dir un club obert, per la meva part ben orgullós....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #21 el: 17 de Octubre de 2013, 22:35:04 pm »
Bueeenoooo, ja hi tornem a ser... Un altre partit fora de casa i per enèssima vegada, l'enèssima declaració que surt del club dient que aquest cap de setmana sí, que ja toca, que sumarem els tres punts, que si ja fa massa temps que no guanyem fora de casa, etc, etc, etc. I si no guanyem a Córdoba... Doncs tota la setmana que bé, a banda d'assistir a la fi del món, i a la caiguda de l'Imperi Romà, tornarem a dir allò de.... Ara sí, que si! D'aquest dissabte no passa, ja va sent hora, ja toca guanyar fora de casa i aquest és el moment...
Bé, i ho sento molt si fereixo la sensibilitat d'algú, però ja començo a tenir el pap una mica ple d'aquesta eteeeeerna cançoneta! Algú em dirà que ell també té el pap ple, però de perdre fora de casa! Sense dubte, no li falta raó, però de vegades tinc la sensació de que els partits fora de casa valen 6 punts o quelcom semblant. Algú ens preguntarà a final de temporada quants partits hem guanyat fora de casa? O en tot cas, tan sols se'ns jutjarà pel número de punts que haguem sumat, siguin els que siguin, tant els de casa com els de fora?
Encara recordo aquell Hospitalet que va jugar un play-off d'ascens sense guanyar un punyetero partit fora de casa... Amb això no vull dir que no m'agradaria guanyar molts més partits fora de casa, només faltaría! Jo vull que el meu Sabadell guanyi sempre! Ara bé, no creieu que fora bo que ens relaxessim tots plegats una mica, sobretot premsa i aficionats, i que ens limitessim a intentar guanyar tots els partits que queden, independentment de a on es juguin, ja sigui fora o a casa?
Ens entestem a classificar els punts i partits en blocs separats, quan en realitat, cada partit, ja sigui fora o a casa, val exactament els mateixos punts. Si després de les dues sortides que tenim ara no sumem cap punt, i per exemple som capaços de guanyar els partits que tinguem a casa el proper mes de novembre, què farem? Ho veurem igual? Algú recordarà que seguim sense guanyar fora de casa cada cop que juguem un partit lluny de la Nova Creu Alta? O el fet d'haver sumat de tres en tres i punt?
Aquell equip que aconsegueixi sumar la major part dels punts que disputi a casa i perdi la major part dels de fora, pot arribar a sumar més de 60 punts... Jo no sé vosaltres, però jo ho firmo ara mateix!
Sóc conscient de que el que dic representa anar contra corrent i que el fet de no guanyar fora de casa té massa força entre la gent i sobretot als mitjans de comunicació, però a mi l'únic que em preocupa és sumar els punts necessaris per assolir la tranquilitat, ja sigui guanyant a casa o a fora!
A banda queda, és clar, que continuo pensant que quant més parlem de que s'ha de guanyar fora de casa, que ara sí, etc, etc, etc... Més tard arribarà aquesta victòria.
Algú em pot dir qué pot pasar pel cap dels nostres jugadors si som capaços d'avançar-nos en el marcador a Córdoba? Doncs estic convençut de que podrá més la obsessió de que no ens empatin, que no es tornin a escapar els tres punts fora de casa, que no pas el fet de seguir treballant per assolir una ventatge encara més gran! L'arronsada de cul pot ser tan gran que no vull ni pensar-ho! Un entorn de més tranquilitat i confiança, lluny de cançonetes i debats estèrils cada cop que se'ns presenta un partit fora de casa, ens ajudaria moltíssim, no ho dubteu!

VISCA EL CE SABADELL FC!
« Darrera modificació: 17 de Octubre de 2013, 22:38:27 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 17 de Octubre de 2013, 22:56:09 pm »
Bueeenoooo, ja hi tornem a ser... Un altre partit fora de casa i per enèssima vegada, l'enèssima declaració que surt del club dient que aquest cap de setmana sí, que ja toca, que sumarem els tres punts, que si ja fa massa temps que no guanyem fora de casa, etc, etc, etc. I si no guanyem a Córdoba... Doncs tota la setmana que bé, a banda d'assistir a la fi del món, i a la caiguda de l'Imperi Romà, tornarem a dir allò de.... Ara sí, que si! D'aquest dissabte no passa, ja va sent hora, ja toca guanyar fora de casa i aquest és el moment...
Bé, i ho sento molt si fereixo la sensibilitat d'algú, però ja començo a tenir el pap una mica ple d'aquesta eteeeeerna cançoneta! Algú em dirà que ell també té el pap ple, però de perdre fora de casa! Sense dubte, no li falta raó, però de vegades tinc la sensació de que els partits fora de casa valen 6 punts o quelcom semblant. Algú ens preguntarà a final de temporada quants partits hem guanyat fora de casa? O en tot cas, tan sols se'ns jutjarà pel número de punts que haguem sumat, siguin els que siguin, tant els de casa com els de fora?
Encara recordo aquell Hospitalet que va jugar un play-off d'ascens sense guanyar un punyetero partit fora de casa... Amb això no vull dir que no m'agradaria guanyar molts més partits fora de casa, només faltaría! Jo vull que el meu Sabadell guanyi sempre! Ara bé, no creieu que fora bo que ens relaxessim tots plegats una mica, sobretot premsa i aficionats, i que ens limitessim a intentar guanyar tots els partits que queden, independentment de a on es juguin, ja sigui fora o a casa?
Ens entestem a classificar els punts i partits en blocs separats, quan en realitat, cada partit, ja sigui fora o a casa, val exactament els mateixos punts. Si després de les dues sortides que tenim ara no sumem cap punt, i per exemple som capaços de guanyar els partits que tinguem a casa el proper mes de novembre, què farem? Ho veurem igual? Algú recordarà que seguim sense guanyar fora de casa cada cop que juguem un partit lluny de la Nova Creu Alta? O el fet d'haver sumat de tres en tres i punt?
Aquell equip que aconsegueixi sumar la major part dels punts que disputi a casa i perdi la major part dels de fora, pot arribar a sumar més de 60 punts... Jo no sé vosaltres, però jo ho firmo ara mateix!
Sóc conscient de que el que dic representa anar contra corrent i que el fet de no guanyar fora de casa té massa força entre la gent i sobretot als mitjans de comunicació, però a mi l'únic que em preocupa és sumar els punts necessaris per assolir la tranquilitat, ja sigui guanyant a casa o a fora!
A banda queda, és clar, que continuo pensant que quant més parlem de que s'ha de guanyar fora de casa, que ara sí, etc, etc, etc... Més tard arribarà aquesta victòria.
Algú em pot dir qué pot pasar pel cap dels nostres jugadors si som capaços d'avançar-nos en el marcador a Córdoba? Doncs estic convençut de que podrá més la obsessió de que no ens empatin, que no es tornin a escapar els tres punts fora de casa, que no pas el fet de seguir treballant per assolir una ventatge encara més gran! L'arronsada de cul pot ser tan gran que no vull ni pensar-ho! Un entorn de més tranquilitat i confiança, lluny de cançonetes i debats estèrils cada cop que se'ns presenta un partit fora de casa, ens ajudaria moltíssim, no ho dubteu!

VISCA EL CE SABADELL FC!

Coincideixo bastant amb aquest plantejament i afegeixo una dada;

En la temporada 1968-1969 el CE Sabadell va quedar 4rt. a Primera Divisió amb només dues victòries visitants. amb un gol mes en contra que a favor i marcant 4 gols menys que el Málaga (descendit) i només 2 mes que el Córdoba (últim classificat).....El Sabadell tota la vegada ha aconseguit molts punts guanyant per 1-0 a casa i amb no tant bon rendiment forani.....es qüestió de saber administrar els punts adeqüadament.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #23 el: 18 de Octubre de 2013, 10:48:09 am »
Artículo 100 en el blog... Previa del Córdoba CF-CE Sabadell de mañana (18h)

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/10/18/previa-cordoba-cf-ce-sabadell/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #24 el: 18 de Octubre de 2013, 11:31:28 am »
Nos estamos desviando y mucho del post Córdoba vs Sabadell, pero al igual que Inda no creo que ese sea el motivo. A mí, me parece cojonudo que los partidos del Barça B tengan mucho más share de audiencia que el Girona, o nosotros, por motivos obvios.

Luego que no se nos venda, que es por cuestiones de derechos de televisión de ciertas autonomías, que si no hay señal, cuando a la hora de la verdad acaban tomando las decisiones que ellos creen mejores para su canal.

Si fuese una cadena privada, cada cual que haga lo que quiera, pero siendo la pública, no entiendo porque entre el Lugo Sabadell, y el Barça b Eibar se decantan por el segundo, cuando a nosotros solo nos han televisado un partido fuera. Y más cuando podrían dar los dos partidos, en horarios distintos. Salvo que el TVG2 no tenga pensado dar el Lugo Sabadell, incomprensible.

Y luego ves el Miniestadi vacio, y casi ningún desplazamiento de aficionados cules a ver el Barça B a otros estadios (La temporada pasada no habia nadie del Barça B en la zona visitante)... Mientras que aquí, hay gente que se van hasta Canarias para ver el Sabadell..

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #25 el: 18 de Octubre de 2013, 12:54:21 pm »
De Navas, Juanjo, Cristian, Carlos Hdez, Gato, Antonio Hidalgo, Aníbal, Arteaga, Collantes, Nauzet, Longas, Toni Lao, Tamudo, Edgar, Sotan, Kiko Olivas, Olmo i Fernando Llorente.

Siguen sin darle el alta a Espasandín que ya lleva más de dos semanas entrenando con el grupo.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #26 el: 18 de Octubre de 2013, 13:04:19 pm »
                      Nauzet

Cristian   Olivas   Carlos   Toni Lao

Hidalgo    Juanjo

Collantes                          Arteaga

Tamudo   Aníbal

Estoy seguro que a Juanjo le sacarán la 5ª amarilla, así que mejor guardar a Longas para el partido contra el Lugo.
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2013, 13:18:05 pm per Évir »

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #27 el: 18 de Octubre de 2013, 13:09:06 pm »
Sutil, otra vez de baja o decisión técnica?
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2013, 13:43:08 pm per Ruben_cesbd »
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
« Respondre #28 el: 18 de Octubre de 2013, 13:15:22 pm »
Suti , otra vez de baja o decisión técnica?

Han estado entrenando, así que en principio Sutil, Barral y Crespí decisión técnica.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #29 el: 18 de Octubre de 2013, 13:29:43 pm »
I de Ruper que se sap? Per mi es el millor jugador que em fitxat aquest any i no se si ja porta un mes fora de l'equip.
L'informació per part del club sobre els lesionats cada dia va a pitjor, per no dir que es pràcticament nul·la.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 963
« Respondre #30 el: 18 de Octubre de 2013, 13:31:42 pm »
                      Nauzet

Cristian   Olivas   Carlos   Toni Lao

Hidalgo    Juanjo

Collantes                          Arteaga

Tamudo   Aníbal

Estoy seguro que a Juanjo le sacarán la 5ª amarilla, así que mejor guardar a Longas para el partido contra el Lugo.

Hi ha un  post per les alineacions.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #31 el: 18 de Octubre de 2013, 14:43:29 pm »
Oséase, un titular el anterior partido (Crespí) fuera de la lista, y otro que se está recuperando y que lleva dos partidos seguidos saliendo no convocado y entra gente que lleva partidos y partidos sin jugar. Confío plenamente en nuestras posibilidades y apoyo incondicionalmente al equipo, pero esto no lo entiendo, que conste xD.

Sea como sea, a ganar en Córdoba y a callar bocas.

!Salud!

Desconnectat juvepasion

• Infantil
  • Missatges: 146
  • Honor y lealtad!
« Respondre #32 el: 18 de Octubre de 2013, 14:51:32 pm »
Oséase, un titular el anterior partido (Crespí) fuera de la lista, y otro que se está recuperando y que lleva dos partidos seguidos saliendo no convocado y entra gente que lleva partidos y partidos sin jugar. Confío plenamente en nuestras posibilidades y apoyo incondicionalmente al equipo, pero esto no lo entiendo, que conste xD.

!Salud!

Jo tampoc ho entenc, i no ho veig normal, però la decisió del mister es té que acceptar perque ell és l'únic que verdaderament sap en quin estat té els propis jugadors.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #33 el: 18 de Octubre de 2013, 16:38:11 pm »

!Salud!

Jo tampoc ho entenc, i no ho veig normal, però la decisió del mister es té que acceptar perque ell és l'únic que verdaderament sap en quin estat té els propis jugadors.

Exacto, suscribo una por una todas tus palabras.

!Salud!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
« Respondre #34 el: 18 de Octubre de 2013, 16:42:59 pm »
I de Ruper que se sap? Per mi es el millor jugador que em fitxat aquest any i no se si ja porta un mes fora de l'equip.
L'informació per part del club sobre els lesionats cada dia va a pitjor, per no dir que es pràcticament nul·la.

Rúper junto a Pablo Ruiz hacen sesiones de recuperación y readaptación apartados del grupo todavía.

La verdad que el típico informe médico semanal que ponían antes en la web se agradecía para mantenernos informados.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #35 el: 18 de Octubre de 2013, 20:59:25 pm »
Iba a decir que necesitabamos a Sutil para este partido; que él y Collantes (jugadorazo) podían venirnos muy bien para pegar un hachazo por las bandas; pero por lo visto no podrá ser. En fin, vamos a confiar en los que salgan y esperar a que nos den una alegría fuera de casa que bien merezemos todos los arlequinados.

También vamos a ver si Sotan reaparece pronto. Este chaval tiene que ayudarnos nuevamente. Yo no creo que lo hiciese tan mal como para ponerle la cruz para el resto de la temporada. Espero que nuestro mister le vuelva a dar una oportunidad pronto.

Honor y a recuperar algunos puntos que se nos escaparon en el temple.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #36 el: 18 de Octubre de 2013, 23:46:18 pm »
A ver que pasa... En estas 2 salidas fuera de casa necesitamos mínimo ganar uno de los 2 partidos, me da igual el Córdoba o el Lugo.

@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 18 de Octubre de 2013, 23:57:05 pm »
Espero sumar algun punt en els dos partits que tenim ara a fora, seria molt important sortir d'aquest doble desplaçament havent sumat i podent afrontar el proper partit a casa amb la tranquil·litat que ens cal.

Rúper junto a Pablo Ruiz hacen sesiones de recuperación y readaptación apartados del grupo todavía.

La verdad que el típico informe médico semanal que ponían antes en la web se agradecía para mantenernos informados.

Sobre aquest tema: El jugador de baixa ha de consentir la informació sobre la comunicació de la lesió, i alguns jugadors, aconsellats per els seus representants, no els interessa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #38 el: 19 de Octubre de 2013, 10:14:31 am »
Respecte a la convocatoria puc entendre les rotacions, pero els jugadors necesiten continuitat, la setmana pasada no em va desagradar gens el Crespí de central i aquesta setmana no va ni convocat, i potser la propera torna a ser titular...en el cas del Sutil s'havia seguit una mica la linea del Tamudo i del Hidalgo, començar amb pocs minuts i mica en mica aumentar fins estar preparat per jugar els 90, dons be Sutil juga una estona a Girona, una estona contra Las Palmas i ara que semblava que ja podia estar per jugar 50 o 60 minuts va i no el convoca, en fin, cada un de nosaltres portem un entrenador a dins i se suposa que el Salamero en sap mes que nosaltres... 
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #39 el: 19 de Octubre de 2013, 12:48:09 pm »
Respecte a la convocatoria puc entendre les rotacions, pero els jugadors necesiten continuitat, la setmana pasada no em va desagradar gens el Crespí de central i aquesta setmana no va ni convocat, i potser la propera torna a ser titular...en el cas del Sutil s'havia seguit una mica la linea del Tamudo i del Hidalgo, començar amb pocs minuts i mica en mica aumentar fins estar preparat per jugar els 90, dons be Sutil juga una estona a Girona, una estona contra Las Palmas i ara que semblava que ja podia estar per jugar 50 o 60 minuts va i no el convoca, en fin, cada un de nosaltres portem un entrenador a dins i se suposa que el Salamero en sap mes que nosaltres...

Potser no están al 100% i si es així, trobo bé que no entrin, no ho sabem tot   :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres