Autor Tema: J. 10 Cordoba - CE Sabadell 19 d'octubre a les 18h  (Llegit 21298 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:J. 10 Cordoba - CE Sabadell 19 d'octubre a les 18h
« Respondre #100 el: 20 de Octubre de 2013, 22:08:59 pm »
No es pesimismo, es realismo, estamos en la jornada 10 en el puesto 18 a 1 punto de la zona de descenso, de acuerdo que hay mucha igualdad y en 3 o 4 puntos hay muchos equipos, pero no me gusta nada verme tan abajo.
Hem tornat !

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 20 de Octubre de 2013, 22:10:42 pm »
I si també es perd a Lugo... Doncs per si de cas, ja podem començar a pensar en que es pot fer des de les penyes i els aficionats de peu per afrontar el partit del Múrcia com es mereix! Personalment, no tenir durant dues setmanes seguides futbol al nostre temple és un tema que no porto gens bé. Aquests dies, fins que arribi la visita del Múrcia se'm faran mooooolt llargs.
Estic convençut de que aquest sentiment és compartit per molts de vosaltres i que tot i poder perdre també a Lugo -que per res del món és quelcom que haguem de donar per fet- anirem a casa nostra, a la Nova Creu Alta, per estar com sempre hem estat al costat d'aquests quadres.
Aquesta és la única però també la gran força que tenim i el dia del Múrcia sigui quin sigui el resultat a Lugo, allà estarem!
Vindràn temps millors, no ho dubteu! Avui tot un Sporting de Gijón ha palmat en un camp, com el del Girona, on nosaltres vam donar el do de pit i vam ser mereixedors de més. Hem de confiar i estar al costat d'un equip que segur, encara ha de donar molta guerra!

SOM-HI!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #102 el: 21 de Octubre de 2013, 21:51:44 pm »
I si també es perd a Lugo... Doncs per si de cas, ja podem començar a pensar en que es pot fer des de les penyes i els aficionats de peu per afrontar el partit del Múrcia com es mereix! Personalment, no tenir durant dues setmanes seguides futbol al nostre temple és un tema que no porto gens bé. Aquests dies, fins que arribi la visita del Múrcia se'm faran mooooolt llargs.
Estic convençut de que aquest sentiment és compartit per molts de vosaltres i que tot i poder perdre també a Lugo -que per res del món és quelcom que haguem de donar per fet- anirem a casa nostra, a la Nova Creu Alta, per estar com sempre hem estat al costat d'aquests quadres.
Aquesta és la única però també la gran força que tenim i el dia del Múrcia sigui quin sigui el resultat a Lugo, allà estarem!
Vindràn temps millors, no ho dubteu! Avui tot un Sporting de Gijón ha palmat en un camp, com el del Girona, on nosaltres vam donar el do de pit i vam ser mereixedors de més. Hem de confiar i estar al costat d'un equip que segur, encara ha de donar molta guerra!

SOM-HI!

Ara que treus el tema del Girona - Sporting, ahir el lateral esquerre del Girona era (imagino que degut una lesió de David Garcia) David Juncà; 19 anys, esquerrà, i format a la pedrera del Girona. Potser no va fer un gran partit (de fet el gol de l'Sporting ve per la seva banda), però en línies generals va cumplir bastant bé en tasques defensives i puntualment fins i tot es va atrevir a incorporar-se en atac. Nosaltres en canvi vem tirar de Lao, canviat de banda, un partit més. Que tot un equip de 2a A es vegi obligat/necessitat a col·locar al bo del Toni a banda canviada, sorprèn bastant la veritat.

« Darrera modificació: 21 de Octubre de 2013, 21:56:44 pm per jarisacat »

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #103 el: 22 de Octubre de 2013, 13:19:55 pm »
Yo solo digo que si hay que perder, que se pierda pero con c******, NO haciendo la nenaza. Quiero que mi equipo se deje la piel, cada minuto del partido, quiero que Salamero meta la broncas que haya que meter en el vestuario para que el equipo reaccione.

Yo soy un novato ya que descubri al Sabadell hace dos temporadas, pero si he venido es para quedarme juegue en Primera o en los recreos del colegio.

Echale h****s VAMOS SABADELL!  :scut

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #104 el: 22 de Octubre de 2013, 18:13:43 pm »
Jo vaig veure el partit en directe i de fet encara estic a Córdoba fins dissabte  :grin2:
La sensació que encara tinc és que era un partit d'empat i per tant em fa pensar en positiu de cara el futur.
Cert que encara no hem guanyat fora de casa, però encara ningu ens ha torejat com si vàrem fer nosaltres amb el Mallorca i el Jaén, per exemple. Sempre han sigut petits detalls que quan no succeixien ens faran sumar, i són 52 punts els que necessitem, no hem d'aspirar a més, perquè tampoc hi ha més.
Analitzant les causes d'aquest últim partit n'hi ha una que em preocupa en excès: Toni Lao. I em sap molt greu per ell, perquè se'l veu bona persona, disciplinat, lluitador...però no dóna més. De fet el penal potsé el fa Carlos, però ell és qui perd la pilota al mitj del camp i s'origina la contra.
Llavors va haver una jugada que ell puja la banda però com que estava per l'esquerra no va saber què fer...
I la critica no és només per aquest partit...us puc ben assegurar que fa temps que em fa patir
Tenint a Martí Crespí, Espasandín o Olmo, d'aqui unes jornades no hauriem de tenir aquest problema.

L'altra tema és la banda dreta, a Collantes jo ja l'he descartat per cabra boja i no aixecar el cap.  A partir d'aqui hem de mirar si Paco Sutil es pot consolidar ja que el dia del Girona i Las Palmas va donar bones sensacions i va i no viatja a Córdoba!

A davant m'agrada molt jugar amb 2 puntes, però a Aníbal li van arribar 3 rematades de cap i no en va saber posar cap a dintre i aTamudo li està costant molt trobar espais perquè li facin la última pasada.

M'està agradant molt Gato!!

el futbol són dinàmiques i equips que han començat molt forts poden afluixar i nosaltres que hem començat més justets i aúltima hora, podem millorar. No cal posar massa exemples com ara nosaltres els 2 últims anys on hem anat de més a menys o l'any passat l'Hercules o el Girona de fa 2 anys...

Jo no patiria pel descens, però tampoc podem somiar en estar entre els 8 primers

PD: segur que no estaba en fora de joc el gol de Collantes?
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #105 el: 23 de Octubre de 2013, 13:04:03 pm »
Jo també vaig ser a Còrdova, i coinsidisc totalment amb melo.

PD: segur que no estaba en fora de joc el gol de Collantes?
Des de la meua perspectiva, el fora de joc era clar, veient la repetició, no em queda gaire clar.  :blush:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!