Autor Tema: J. 12 CE Sabadell-R. Murcia 3 de novembre a les 17:00 hores  (Llegit 20675 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:J. 12 CE Sabadell-R. Murcia 3 de novembre a les 17:00 hores
« Respondre #80 el: 05 de Novembre de 2013, 07:56:39 am »
No acabo d'entendre massa la expressió de:  " no juguem a res".
No és q n'estigui ni a favor ni en contra simplement és q no la acabo d'entendre. Ahir durant gairebé mitja hora a dures penes vam deixar sobrepassar la línia de mig del camp al Murcia, vam intentar aproximar.nos a l'àrea rival amb més o menys fortuna però ens hi vam anar intentant d'acostar. Potser hauríem de mirar de ser més pràctics i buscar la porteria amb més insistència això potser sí però realment no entenc massa q voleu dir amb això d q no juguem a res, potser necessitem menys tocs q l'any passat q amb Carreras semblava q per a poder xutar a porta tenien q tocar forçossament la pilota els 10 jugadors de camp.
La qüestió q no entenc massa el q voleu dir. Cert és q depenent d com va el partit l'equip aposta per un tipus de futbol diferent però això crec q ho fan tots els equips, no es pot jugar igual a casa q a fora q si guanyes a si perds....Jo donc per bona l'actitud i l'estil de joc d'ahir. Potser em de mirar de matar els partits una mica abans això sí però tractant.se del tercer classificat el fet de guanyar 2-1 i ser capaç de no fer perillar massa la teva porteria per mi ja és sinònim d q les coses s'han fet bé. Algú va patir en excés ahir? Perq jo per la meva part no, potser en l'últim córner però res més.

coincideixo amb Ferni....jugant pràctic hem guanyat a Eibar, Jaén y Real Murcia, jugant "futbol bonic" hem perdut a Córdoba i Lugo per la mínima i d´una manera bastant frustant.  A Segona no val el "futbol de saló" i tampoc considero que aquest tipus de joc sigui ni molt menys avorrit (p.e. el Sabadell-Murcia em va semblar molt interessant per l´espectador).  Un futbol directe ben executat a mi em sembla vistós....al marge de que quan tens resolt un partit t´hi puguis "deleitar" més amb les jugades (sempre respectant al rival).

No jugar a res?   Podem jugar a guanyar punts, p.e......i el futbol no s´acaba a l´Escola de la Masia i sino mirem els finalistes de la Champions de la temporada passada.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #81 el: 05 de Novembre de 2013, 11:18:24 am »
Datos de la victoria del Sabadell por 2-1 al Real Murcia que nos saca del descenso.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/11/04/datos-ce-sabadell-2-1-real-murcia-cf/

Som el tercer millor equip a casa, però som el segon per la cua com a visitant
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #82 el: 05 de Novembre de 2013, 11:42:02 am »
Nomes falta que puntxem contra el Lugo, Numancia, Cordoba, pero guanyem a casa del Zaragoza, Sporting, Depor, Recre...  :happy2:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #83 el: 05 de Novembre de 2013, 12:46:54 pm »
A mi també me va semblar bon partit. A pilota parada som temibles, el problema és que a pilota parada també ens fan massa perill. Tampoc me convenç alguns contraatacs que veig que contemporitzem massa i han de set Ciércoles o Longás los que los tallin, carregant-se de targetes, quan al mig ofensiu o extrems també poden tallar les contres, o almenys intentar-ho.

Espasandin me mereix un capítol a part, recuperat, dona una mica més de nivell a la lluita per el lateral esquerra i si a sobre fot un travesser, el rival no sols el considera defensiu si no que vigila més aquella banda per quan puja, i si mira a aquella banda, se pot descuidar d'altres jugadors.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #84 el: 05 de Novembre de 2013, 14:24:18 pm »
Killersbd,y porque no.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #85 el: 06 de Novembre de 2013, 16:54:59 pm »
!!! Ah i Sergio Leon (ex Reus del que se'n va parlar al forum durant l'estiu) avui no ha jugat (ho està fent molt poc).

Ha demanat la baixa per falta de minuts i torna al Elx, on jugará al "B" a 2ªB per tornar a ser important
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 07 de Novembre de 2013, 09:58:58 am »
El que no es pot negar és que tots els jugadors es varen entregar al màxim sobre la gespa. Em va agradar molt la implicació que es va veure sobre el camp aquesta setmana. Espero que seguim igual. Tampoc perdem de vista que ens visitava el tercer classificat i vulguis que no, això és una cosa que motiva força als jugadors.

Un detall:
Mallorca 12è, a casa, victòria.
Ponferradina 8è, a fora, derrota.
Deportivo 3er, a casa, derrota.
Alavés 16è, a fora, empat.
Eibar 7è, a casa, victòria.
Numancia 9è, a fora, derrota.
Jaen 18è, a casa victòria.
Girona 14è, a fora, empat.
Las Palmas 4art, a casa, empat.
Córdoba 6è, a fora, derrota.
Lugo 2on, a fora, derrota.
Murcia 5è, a casa, victòria.

Hem jugat contra 5 dels 6 primers classificats actualment, i menys amb el Deportivo, amb la resta els hem donat guerra o ens han guanyat per la mínima. Crec que podem fer molt més, està en els peus dels nostres jugadors poder fer-hi més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #87 el: 07 de Novembre de 2013, 12:37:42 pm »
El que no es pot negar és que tots els jugadors es varen entregar al màxim sobre la gespa. Em va agradar molt la implicació que es va veure sobre el camp aquesta setmana. Espero que seguim igual. Tampoc perdem de vista que ens visitava el tercer classificat i vulguis que no, això és una cosa que motiva força als jugadors.

Un detall:
Mallorca 12è, a casa, victòria.
Ponferradina 8è, a fora, derrota.
Deportivo 3er, a casa, derrota.
Alavés 16è, a fora, empat.
Eibar 7è, a casa, victòria.
Numancia 9è, a fora, derrota.
Jaen 18è, a casa victòria.
Girona 14è, a fora, empat.
Las Palmas 4art, a casa, empat.
Córdoba 6è, a fora, derrota.
Lugo 2on, a fora, derrota.
Murcia 5è, a casa, victòria.

Hem jugat contra 5 dels 6 primers classificats actualment, i menys amb el Deportivo, amb la resta els hem donat guerra o ens han guanyat per la mínima. Crec que podem fer molt més, està en els peus dels nostres jugadors poder fer-hi més.
Sento discrepar amb tu Birrero, ja que l'argument de hem jugat contra el 3er o contra el 18è, no em val en la majoria de casos, ja que per exemple, amb l'Eibar vam jugar quan aquests estaven avall, és ara que porten unes jornades amb resultats notables i s'han col.locat més amunt.
Aquest tipus d'argument, sí que em valdria amb equips com l'Elx de l'any passat, que no va sortir de posicions d'ascens en tot l'any, com el Castilla d'aquest any, o com el Cartagena de fa 2 temporades.
En una lliga regular, i més encara a la Liga Adelante que té més jornades que cap altra, crec que l'argument és un pèl més vàlid a final de temporada, on cada equip acabarà no s'haurà merescut.
I tampoc m'és del tot vàlid, ja que com és normal i tothom sap, tots els equips passen per alts i baixos, i potser enganxes el primer partit a Segona en forces temporades d'un ex-Primera com el Mallorca, i li casques 4, i a final de temporada potser està a dalt...ves a saber.
I el mateix pot passar amb nosaltres, que algun equip ens guanyi sobradillos, i al final ells les passen canutes i nosaltres estem tranquils a la zona mitja-alta de la classificació...aix ò es lo maco i apassionant de la Segona, que tothom pot amb tothom, no hi ha  1  X  2 fixe a cap partit.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #88 el: 07 de Novembre de 2013, 23:29:41 pm »
Sento discrepar amb tu Birrero, ja que l'argument de hem jugat contra el 3er o contra el 18è, no em val en la majoria de casos, ja que per exemple, amb l'Eibar vam jugar quan aquests estaven avall, és ara que porten unes jornades amb resultats notables i s'han col.locat més amunt.
Aquest tipus d'argument, sí que em valdria amb equips com l'Elx de l'any passat, que no va sortir de posicions d'ascens en tot l'any, com el Castilla d'aquest any, o com el Cartagena de fa 2 temporades.
En una lliga regular, i més encara a la Liga Adelante que té més jornades que cap altra, crec que l'argument és un pèl més vàlid a final de temporada, on cada equip acabarà no s'haurà merescut.
I tampoc m'és del tot vàlid, ja que com és normal i tothom sap, tots els equips passen per alts i baixos, i potser enganxes el primer partit a Segona en forces temporades d'un ex-Primera com el Mallorca, i li casques 4, i a final de temporada potser està a dalt...ves a saber.
I el mateix pot passar amb nosaltres, que algun equip ens guanyi sobradillos, i al final ells les passen canutes i nosaltres estem tranquils a la zona mitja-alta de la classificació...aix ò es lo maco i apassionant de la Segona, que tothom pot amb tothom, no hi ha  1  X  2 fixe a cap partit.
En la discrepància neix el diàleg.  :xin-xin

Més que tot que hem arribat a la jornada 12, on ja s'ha disputat més del 25% de la competició i on es comencen a veure els equips que poden destacar per dalt. Més fiable serà a la jornada 21, segur, encara que com tu dius, hi han moltes ratxes i com tota estadística, és poc fiable.

Salut!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...