Autor Tema: J11 CD Lugo-CE Sabadell FC 27/10 17.00  (Llegit 19104 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
Re:J11 CD Lugo-CE Sabadell FC 27/10 17.00
« Respondre #80 el: 27 de Octubre de 2013, 19:46:48 pm »
Estava convençut que en aquest partit començariem a remontar, però no ha estat així, tenim un futur bastant negre.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #81 el: 27 de Octubre de 2013, 20:00:57 pm »
Hace unos dias, creo que despues del partido contra el Cordoba Vicenc o Jaume pedia paciencia porque el equipo se estaba haciendo, el entrenador era nuevo, la directiva era nueva y que veriamos el valor real del equipo hacia el final de la primera vuelta, por lo tanto hago caso y no voy a considerar

Que estamos por primera vez en descenso desde nuestra vuelta a 2A
Que hemos hecho un gol en los ultimos 4 partidos
Que se me cae el alma al suelo cuando veo partidos de 2 por la television y me cuesta encontrar los 4 equipos que necesitamos sean peores que nosotros
Que el entrenador sigue la misma filosofia de Carreras de volver loca a la aficion por la rotacion en el equipo donde pasas de titular a no convocado, de no convocado a titular, y asi....

Pero como quiero hacer caso y no quiero que me incluyan en el grupo que algunos dicen que solo hablan cuando se pierde, voy a tener paciencia, espero que sea infinita

Connectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #82 el: 27 de Octubre de 2013, 20:23:07 pm »
Una mas en la frente!!! Perque quan és jugui a domicili no li donem els tres punts al contrari i evitem perdre diners en viatjes?
Perque no és guanya mai a domicili? Perque Salamero,en lloc de vendren's la moto a les rodes de premsa (com feia el Carreras) no ens expliques el perque de fer la put. a pena a domicili? Perque
Perque tením un psicologa,de que ens serveix?
Perque ens queixem de no tindre espectadors al temple? És el mes normal del mon senyors,la gent per enganxar-se vol resultats,peró aquesta BANDA s'ens riu de nosaltres.
Hi ha molts perques,peró molts.....
Jo homtindria clar,no pot ser que el Sabadell anes millor amb Carreras :angry2: cop de puny a la taula del president i Salamero al carrer!!! és el que hi ha a les feines si no rendeixes et fan fora,doncs Salamero ves al Girona de director esportiu.
Us juro,que si guanyem a domicili encara que sigui al 2056 i tinc la sort d'estar viu,ho celebrare amb una festassa de collons!!!
Molt decabut ara només faltaria el senyor congresos dient que acabarem a dalt ufff.
Per a mi el pitjor del dia nomha estat la derrota,que era el mes normal sino que un amic meu m'ha dit que el Sabadell és el pitjor equip del mon a domicili i s'ha ficat a riure,en el fons m'ha dolgut perque soc del Sabadell a mort a part de soci,peró he estat incapaç d'increpar-lo perque te la maldita raó.
Senyors aixó s'enfonsa peró encara hi som a temps.Visca el Sabadell!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #83 el: 27 de Octubre de 2013, 20:42:10 pm »
Cuando pondrán a un entrenador que sepa? Qué es futbol profesional! Fuera ya egarense!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #84 el: 27 de Octubre de 2013, 20:51:22 pm »
Cuando pondrán a un entrenador que sepa? Qué es futbol profesional! Fuera ya egarense!

De acuerdo un tipo con experiencia y c******, y que se deje de florituras , eso está muy bien para los globetrotters, pero en el futbol solo vale sumar tres puntos y me la suda si es muy bonito hacer 300 toques antes de marcar un gol. AIXÒ NO ES EL BARÇA collo...........

Desconnectat miriam2

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
  • Gènere: Femení
« Respondre #85 el: 27 de Octubre de 2013, 21:05:05 pm »
Estic molt d'acort en moltes d les reflexçions q he fet,jo penso q el futbol no es tant complikat com ens volen fer veure,i jo tampok enteng perque s'h
an d fer tans canvis cada setmana

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #86 el: 27 de Octubre de 2013, 21:16:13 pm »
Estic molt d'acort en moltes d les reflexçions q he fet,jo penso q el futbol no es tant complikat com ens volen fer veure,i jo tampok enteng perque s'h
an d fer tans canvis cada setmana

Jo he tingut la sort de veure el Sabadell, desde finals dels 60, molts anys a Primera i us dirè que ens enrecordaban de l 'alineaciò  perquè el 70 per cent de partits, jugaven els mateixos, amen de lesions.
En canvi els últims anys això es campi qui pugui, exceptuan l'equip del MORA, que es va promocionar , i que ens conexiem de memoria.

Desconnectat campeon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #87 el: 27 de Octubre de 2013, 21:26:26 pm »
Salamero  ni idea.. olmo mucho menos ya lo demostro en el terrasa bajandolo a tercera.
Creo que hasta entrenadores japoneses lo harian mejor...
Podiamos fichar a butragueño. Michel o reixach. O si esta libre asensi
O a simonsen.... 
Tambien salamero se ha olvidado del futbol base.. que cojos correrian mas seguro que muchos del primer equipo

Espero que no se coman los turrones..  muchos de los que estan ahora

Puesto que esto es un desastre

Aupa sabadell  ...   por favor que alguien lo arregle

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #88 el: 27 de Octubre de 2013, 21:27:22 pm »
Sense ganes d'escalfar més l'ambient us diré que això comença a pintar molt malament.
No hem volia alarmar tan aviat amb els resultats, més encara veient q a Girona i Córdova la imatge de l'equip va canviar. Però després del partit d'avui crec q hem de començar a replantejar.nos moltes coses.
Sóc partidari d q els 4 equips q van pujar a 2ª Divisió aquesta temporada no són millors q nosaltres però compte´, Jaén i Eibar porten 2 victòries seguides,sumen 4 partits seguits sense perdre, i lo millor, saben guanyar partits fora de casa, igual passa amb el Tenerife q porta 2 victòries seguides també, aquest finde a guanyat al SuperDepor i l'anterior van guanyar a camp d la Ponfe, per la seva banda l'Alavés a empatat a camp dl Saragossa i fa 2 setmanes va guanyar a camp del Mirandés. En conclusió q tothom està sapiguent puntuar fora de casa i tothom està sapiguent guanyar a tothom, menys nosaltres q SEMPRE perdem fora de casa hi ha casa només guanyem als equips q considerem q són inferiors a nosaltres, és a dir ben poquets.  2 punts dels últims 12 jugats, mala imatge en varis dels partits i opinions del míster molt poc engrescadores de cara al futur. La cosa és complica i molt tenint en compte q a la segona volta tothom s'hi juga moltes més coses i és molt més difícil treure.hi els partits endavant. Ho espavilem aviat ho serem ben aviat clars candidats a tornar a la 2ª B.  Suposso q estem recollint els fruits de tenir a una directiva improvissada i tan poc propera a la ciutat i de tenir a un director esportiu q ens l'han encolomat com a míster per a tota la temporada.... NO ANEM BÉ NO. Crec q cumplim tots els requisits per a tornar a la 2ª Divisió B, d fet fa temps q penso q estem de pas per aquesta 2ª A, per suport, per ciutat i per econòmia tot m'ho indica.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 963
« Respondre #89 el: 27 de Octubre de 2013, 21:40:23 pm »
Acabo de mirar el resum i...quin porter que tenim,gaudim d'ell aquesta temporada perqué sembla que serà l'última...
Anibal i Edgar,una fotocopia....
Sotan...fa el que pot però no es suficient,no te nivell i la culpa ja se sap de qui es...
Tamudo....és el millor ,però no li estan entrant les pilotes últimament.
La defensa per mi és lo millor que tenim,a més,són gent jove. (Carlos,Kiko,Martí,Victor)
All mig del camp penso que falta muscul.Hi ha qualitat però no hi ha força...

Per acabar,el mister,fa coses molt rares.Però que esperem d'un entrenador que porta al Girona al cor  i un segon entrenador que porta al Terrasa al cor.

Desconnectat davidinius

• Infantil
  • Missatges: 177
« Respondre #90 el: 27 de Octubre de 2013, 21:56:42 pm »
La qualitat d,aquest equip ni de bon tros reflexa la seva posicio a la lliga.
Senyors tenim bon equip,ho sabem, el que ens falla es l,efectivitat de cara a porteria.
Per cert, qui digui que Nauzet es dolent, que s,ho faci mirar!!
Comparteixo l,opinio,com han dit anteriorment,que aquest any marxara...... :wall:

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #91 el: 27 de Octubre de 2013, 21:59:14 pm »
Tan sencillo como buscar un entrenador como dios manda y cuando se pueda fichar, buscar dos o tres tios para el centro del campo que salgan a morir y dejarnos ya de tanto teorico jugón, con uno que tenga tecnica y los demas a dejarse la piel, este es nuestro gran problema, entrenador y centro del campo
Señor que ficha,¿es posible que en todo el futbol español de segunda B no se encuentren jugadores con mas ganas que lo que tenemos? digo esta categoria porque me hago cargo que no somos un club rico , pero cuando veo como luchan los demas equipos es que me hago cruces, siempre hablo de tocar el medio campo ya que lo demas es comparable con los equipos de media tabla
Para los que hablan de tener paciencia, yo empiezo a perderla, recordar lo de NO DEJES PARA MAÑANA LO QUE PUEDAS HACER HOY.
Un saludo y VISCA EL SABADELL

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #92 el: 27 de Octubre de 2013, 22:03:03 pm »
Estem en una situació que es veia venir, el millor es que arriba molt d'hora amb temps per poder-la canviar.
Ara recollim els fruits d'una nefasta pretemporada, amb un ridícul viatge al Japó per contentar el capritx d'un personatge que s'ha gastat una morterada en un equip extranger i el vol exhibir com si fos la seva joguina nova als seus amics, una planificació esportiva deficient amb la majoria de fitxatges a última hora i el més important, dos autèntics ineptes a la banqueta, dos ineptes que viuen en un món de frases fetes, els mestres del "Feng Shui", dos ineptes que tenen a les mans segurament a la millor plantilla del Sabadell en 20 anys i no només no han sabut donar-li un estil de joc, sino que a més no son capaços de treure resultats.
La situació sense ser dramàtica es molt delicada, però si perdem unes quantes jornades mès deixant que el Feng Shui es tregui d'on estem, posiblement després sigui massa tard...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #93 el: 27 de Octubre de 2013, 22:05:04 pm »
Un cop han pitat el final del partit, he tancat la radio i he marxat a pendre el aire, estaba molt emprenyat i encara ho estic, no he volgut sentir cap declaració, perque sempre es el mateix, quina escusa donen avui? que hem fet 4 pals? DONS NO, que ens han marcat de penal? DONS NO, que ens han anulat 1 gol al minut 92? DONS TAMPOC. Llevors, que coll...passa per portar ja 8 mesos fent el ridicul per tot el pais? Tinc clarisim que no som dels 4 pitjors equips de la categoria, que tenim equip per fer molt millor les coses, per tant, que es el que esta fallant...? ara encara estem a temps de reconduir la situació, pero si aixo dura molt temps, potser ja será massa tard.
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #94 el: 27 de Octubre de 2013, 22:12:29 pm »

Senyors, avui em jugat contra el segon classificat, avui seríen un equip de 1ª divisió...
Múrcia també dificil, la veritat es que el sorteig no acompanya, agafem gairebé l´equip que està en millor forma  :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #95 el: 27 de Octubre de 2013, 22:13:46 pm »
Estoy viendo comentarios de los aficionados del Lugo que han estado hoy en el Anxo Carro, y casi todos hablan muy bien del Sabadell, que si somos el mejor equipo que de momento ha pasado por allí, que si seguimos en esta línea seguro que estaremos arriba etc...

Yo sólo pido un poco de paciencia, de momento está todo muy pero que muy igualado, que el hecho de ganar dos partidos te mete arriba y de lo contrario te hace irte hacía abajo, pensemos ahora en ganar en casa al Múrcia, que es verdaderamente dónde nos tenemos que hacer fuertes, y miraremos todo un poco con más tranquilidad.

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #96 el: 27 de Octubre de 2013, 22:34:19 pm »
No vull enganyar a ningú, i de fet, mai ha estat aquesta la meva intenció. Si la lliga finalitzés avui el CE Sabadell FC seria equip de Segona Divisió B. A nivell de classificació estem en el pitjor moment des del nostre retorn a Segona A. Portem una molt mala trajectòria a les darrres jornades i vuit mesos sense ser capaços de guanyar fora de casa i en definitiva, aquestes són unes dades del tot objectives i difícils de discutir.
Estic preocupat, i  sense dubte no és plat de bon gust veure's tan avall a la classificació. Entenc el pessimisme present  i l'angoixa de molts dels bons i fidels seguidors que té aquest club.
Dit això, hi ha quelcom que encara em preocupa més i és el fet de que cada cop sigui més la gent que realment pensi que destituïr al nostre entrenador a la jornada onze de lliga sigui la solució a tots els nostres problemes. La crisi de confiança és el que realment em preocupa, doncs l'esportiva és absolutament superable, quedant el que queda de campionat de lliga.
Si a manca de 31 jornades per acabar la lliga ja estem posant a la picota tot el que es mou, el nostre problema menor és estar avui en zona de descens. Em recorda perillosament a la temporada on vam acabar caient a Tercera Divisió, després d'haver nomenat a quants entrenadors?
Si entreu al forum corresponent al Lugo-Sabadell del diari Marca, són diversos els seguidors gallecs els que no dubten en titllar el Sabadell com el millor equip que ha passat per casa seva fins el moment, i que la classificació que tenim no reflexa per res del món el joc desplegat per l'equip sobre la gespa.
I jo, hi estic totalment d'acord! El nostre problema més acuciant en aquests moments no és cap altre que: La piloteta dels nassos NO vol entrar. Defensivament estem un bon moment però l'assignatura relativa a la creació i finalització de les jugades l'estem suspenent clarament.
Si no fossim capaços de crear una sola ocasió de gol, llavors sí que tindriem un problema i greu... Però dubto que, ni tans sols els més pessimistes, puguin negar que aquest equip podria haver NO perdut els darrers partits disputats. Tan a Córdoba com a Lugo el Sabadell podria haver tornat amb punts a la butxaca, mentre que tan sols poder afirmar això era quelcom impossible en el 90% de partits que el Sabadell ha perdut fora de casa a les darreres temporades.
Un equip qua vui disputaria el play-off d'ascens té enguany cinc punts més que nosaltres... I se suposa que nosaltres estem fatal no, el que ve després... En fi, vull tornar a reafirmar-me, malgrat tot, en el meu suport i confiança vers un cos tècnic i plantilla que mereixen una millor fortuna i sobretot que la seva afició no els deixi justament ara a la picota.
Avui demanar això és molt difícil, ho sé, i demà i fins i tot demà passat, també ho serà... Però un cop més us demano que diumenge animeu aquest equip com si fos l'últim partit de lliga, que des del minut 1 fins el 95 el Múrcia tingui l'absolut convenciment de que almenys, des de la grada, no se'ls farà la més mínima concessió. Aposto decididament per una victòria del nostre Sabadell aquest diumenge, i ho dic des del més absolut convenciment de que al final, el futbol ens retornarà tot el que ara mateix ens està negant.
Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #97 el: 27 de Octubre de 2013, 22:40:39 pm »
Viendo el resumen, hemos tenido ocasiones de sobras para marcar algún gol, algunas muy claras.

Venga, arriba esos animos, yo si veo diferencias con carreras, en esos partidos nos pintaban la cara y nos íbamos con  3 o 4 golitos, aquí nos ganan 1-0 y pasándolas putas, iremos para arriba seguro

HONOR!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #98 el: 27 de Octubre de 2013, 22:46:05 pm »

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #99 el: 27 de Octubre de 2013, 23:06:48 pm »
No vull enganyar a ningú, i de fet, mai ha estat aquesta la meva intenció. Si la lliga finalitzés avui el CE Sabadell FC seria equip de Segona Divisió B. A nivell de classificació estem en el pitjor moment des del nostre retorn a Segona A. Portem una molt mala trajectòria a les darrres jornades i vuit mesos sense ser capaços de guanyar fora de casa i en definitiva, aquestes són unes dades del tot objectives i difícils de discutir.
Estic preocupat, i  sense dubte no és plat de bon gust veure's tan avall a la classificació. Entenc el pessimisme present  i l'angoixa de molts dels bons i fidels seguidors que té aquest club.
Dit això, hi ha quelcom que encara em preocupa més i és el fet de que cada cop sigui més la gent que realment pensi que destituïr al nostre entrenador a la jornada onze de lliga sigui la solució a tots els nostres problemes. La crisi de confiança és el que realment em preocupa, doncs l'esportiva és absolutament superable, quedant el que queda de campionat de lliga.
Si a manca de 31 jornades per acabar la lliga ja estem posant a la picota tot el que es mou, el nostre problema menor és estar avui en zona de descens. Em recorda perillosament a la temporada on vam acabar caient a Tercera Divisió, després d'haver nomenat a quants entrenadors?
Si entreu al forum corresponent al Lugo-Sabadell del diari Marca, són diversos els seguidors gallecs els que no dubten en titllar el Sabadell com el millor equip que ha passat per casa seva fins el moment, i que la classificació que tenim no reflexa per res del món el joc desplegat per l'equip sobre la gespa.
I jo, hi estic totalment d'acord! El nostre problema més acuciant en aquests moments no és cap altre que: La piloteta dels nassos NO vol entrar. Defensivament estem un bon moment però l'assignatura relativa a la creació i finalització de les jugades l'estem suspenent clarament.
Si no fossim capaços de crear una sola ocasió de gol, llavors sí que tindriem un problema i greu... Però dubto que, ni tans sols els més pessimistes, puguin negar que aquest equip podria haver NO perdut els darrers partits disputats. Tan a Córdoba com a Lugo el Sabadell podria haver tornat amb punts a la butxaca, mentre que tan sols poder afirmar això era quelcom impossible en el 90% de partits que el Sabadell ha perdut fora de casa a les darreres temporades.
Un equip qua vui disputaria el play-off d'ascens té enguany cinc punts més que nosaltres... I se suposa que nosaltres estem fatal no, el que ve després... En fi, vull tornar a reafirmar-me, malgrat tot, en el meu suport i confiança vers un cos tècnic i plantilla que mereixen una millor fortuna i sobretot que la seva afició no els deixi justament ara a la picota.
Avui demanar això és molt difícil, ho sé, i demà i fins i tot demà passat, també ho serà... Però un cop més us demano que diumenge animeu aquest equip com si fos l'últim partit de lliga, que des del minut 1 fins el 95 el Múrcia tingui l'absolut convenciment de que almenys, des de la grada, no se'ls farà la més mínima concessió. Aposto decididament per una victòria del nostre Sabadell aquest diumenge, i ho dic des del més absolut convenciment de que al final, el futbol ens retornarà tot el que ara mateix ens està negant.
Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC!
Totalment d'acord amb tu, company.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.