No vull enganyar a ningú, i de fet, mai ha estat aquesta la meva intenció. Si la lliga finalitzés avui el CE Sabadell FC seria equip de Segona Divisió B. A nivell de classificació estem en el pitjor moment des del nostre retorn a Segona A. Portem una molt mala trajectòria a les darrres jornades i vuit mesos sense ser capaços de guanyar fora de casa i en definitiva, aquestes són unes dades del tot objectives i difícils de discutir.
Estic preocupat, i sense dubte no és plat de bon gust veure's tan avall a la classificació. Entenc el pessimisme present i l'angoixa de molts dels bons i fidels seguidors que té aquest club.
Dit això, hi ha quelcom que encara em preocupa més i és el fet de que cada cop sigui més la gent que realment pensi que destituïr al nostre entrenador a la jornada onze de lliga sigui la solució a tots els nostres problemes. La crisi de confiança és el que realment em preocupa, doncs l'esportiva és absolutament superable, quedant el que queda de campionat de lliga.
Si a manca de 31 jornades per acabar la lliga ja estem posant a la picota tot el que es mou, el nostre problema menor és estar avui en zona de descens. Em recorda perillosament a la temporada on vam acabar caient a Tercera Divisió, després d'haver nomenat a quants entrenadors?
Si entreu al forum corresponent al Lugo-Sabadell del diari Marca, són diversos els seguidors gallecs els que no dubten en titllar el Sabadell com el millor equip que ha passat per casa seva fins el moment, i que la classificació que tenim no reflexa per res del món el joc desplegat per l'equip sobre la gespa.
I jo, hi estic totalment d'acord! El nostre problema més acuciant en aquests moments no és cap altre que: La piloteta dels nassos NO vol entrar. Defensivament estem un bon moment però l'assignatura relativa a la creació i finalització de les jugades l'estem suspenent clarament.
Si no fossim capaços de crear una sola ocasió de gol, llavors sí que tindriem un problema i greu... Però dubto que, ni tans sols els més pessimistes, puguin negar que aquest equip podria haver NO perdut els darrers partits disputats. Tan a Córdoba com a Lugo el Sabadell podria haver tornat amb punts a la butxaca, mentre que tan sols poder afirmar això era quelcom impossible en el 90% de partits que el Sabadell ha perdut fora de casa a les darreres temporades.
Un equip qua vui disputaria el play-off d'ascens té enguany cinc punts més que nosaltres... I se suposa que nosaltres estem fatal no, el que ve després... En fi, vull tornar a reafirmar-me, malgrat tot, en el meu suport i confiança vers un cos tècnic i plantilla que mereixen una millor fortuna i sobretot que la seva afició no els deixi justament ara a la picota.
Avui demanar això és molt difícil, ho sé, i demà i fins i tot demà passat, també ho serà... Però un cop més us demano que diumenge animeu aquest equip com si fos l'últim partit de lliga, que des del minut 1 fins el 95 el Múrcia tingui l'absolut convenciment de que almenys, des de la grada, no se'ls farà la més mínima concessió. Aposto decididament per una victòria del nostre Sabadell aquest diumenge, i ho dic des del més absolut convenciment de que al final, el futbol ens retornarà tot el que ara mateix ens està negant.
Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC!