Autor Tema: J11 CD Lugo-CE Sabadell FC 27/10 17.00  (Llegit 19103 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
Re:J11 CD Lugo-CE Sabadell FC 27/10 17.00
« Respondre #100 el: 28 de Octubre de 2013, 00:15:34 am »
Salamero:" Ens hem de quedar amb el treball, no amb el resultat" Son palabras de entrenador de futbol base, no de un entrenador de un equipo profesional.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Connectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #101 el: 28 de Octubre de 2013, 00:25:12 am »
Salamero:" Ens hem de quedar amb el treball, no amb el resultat" Son palabras de entrenador de futbol base, no de un entrenador de un equipo profesional.

Aixó que ha dit és verídic? si és així,l'haurien de destituir peró ja!!! O és creu que l'afició és idi.ota :paret
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #102 el: 28 de Octubre de 2013, 00:50:33 am »

Aixó que ha dit és verídic? si és així,l'haurien de destituir peró ja!!! O és creu que l'afició és idi.ota :paret

Aquí ho tens
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3905
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat AxelTorres

• Infantil
  • Missatges: 143
« Respondre #103 el: 28 de Octubre de 2013, 02:41:27 am »
Resum de 5 minuts del partit:

http://www.youtube.com/watch?v=d1J7UtY_4dY

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #104 el: 28 de Octubre de 2013, 06:34:00 am »
"fuaa como estamos ehh que animalada y eso que hoy sufrimos de lo lindo un buen sabadell si señor.forzaa lugo cada vez un pelin menos para poder soñar!!!!!!imos!!!!"

"Perdonamos mucho y en la segunda parte sufrimos de lo lindo.El Sabadell,con diferencia,el mejor equipo que paso este año por el Angel Carro.Ahora vamos a disfrutar de esta clasificación histórica en la que nos encontramos.Nos quedan 30 puntos para la salvación y después una vez conseguidos,POR QUE NO SOÑAR?"

"El juego del Saba no hace honor a su posición en la clasificación; seguid así que acabaréis arriba. Mi madriña con el Lugo, como me emociona! :))"

"muy bien el Sabadell en la segunda parte y soñar soñaremos por q no? estamos ahí por meritos propios y solo una pega...a nuestra directiva que nos avisara que nuestra zona estaba cerrada por que la van a techar...yo hago 90 minutos en coche para llegar a lugo y **** no tener el sitio y enterarnos ahi...forza lugoooo"

"hoy los 2 lunares que vi fueron las ocasiones falladas en la primera parte, el Sabadell en la segunda parte fue superior..soñar? por que no nadie nos ha regalado nada y estamos ahí por meritos independientemente de donde terminemos ...y el otro lunar hago 90 minutos para llegar a lugo y encontrarme mi sitio cerrado por que lo están techando y que no avisaran no va de acorde con esta gran directiva que tenemos....forza lugooooo"

"En cuanto al partido, partidazo de Jose Juan y Pablo Sanchez. Sandaza de nuevo fallando una y otra vez, un buen delantero no desperdicia las asistencias que recibe. Aun así en general buen juego, merecida victoria y un buen rival que supo tener sus oportunidades. Que pena el balón al larguero de Victor Díaz en los últimos minutos. A seguir así de bien; Forza Lugo!"

"Todavía no me lo puedo creer. Voy a enmarcar la clasificación antes de la próxima jornada, no vaya a ser xD El Sabadell es un equipazo, hacía muchas temporadas que no veía al Lugo despejando balones metido en el área; lo tienen todo para estar mucho más arriba, buena triangulación y un gran delantero. No tengo ninguna duda de que irán para arriba. Ah, y para mi Lugo y todos los que nos apoyáis desde dentro y desde fuera GRACIAS. Es algo increíble ver esto"

Connectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #105 el: 28 de Octubre de 2013, 08:07:41 am »
"fuaa como estamos ehh que animalada y eso que hoy sufrimos de lo lindo un buen sabadell si señor.forzaa lugo cada vez un pelin menos para poder soñar!!!!!!imos!!!!"

"Perdonamos mucho y en la segunda parte sufrimos de lo lindo.El Sabadell,con diferencia,el mejor equipo que paso este año por el Angel Carro.Ahora vamos a disfrutar de esta clasificación histórica en la que nos encontramos.Nos quedan 30 puntos para la salvación y después una vez conseguidos,POR QUE NO SOÑAR?"

"El juego del Saba no hace honor a su posición en la clasificación; seguid así que acabaréis arriba. Mi madriña con el Lugo, como me emociona! :))"

"muy bien el Sabadell en la segunda parte y soñar soñaremos por q no? estamos ahí por meritos propios y solo una pega...a nuestra directiva que nos avisara que nuestra zona estaba cerrada por que la van a techar...yo hago 90 minutos en coche para llegar a lugo y **** no tener el sitio y enterarnos ahi...forza lugoooo"

"hoy los 2 lunares que vi fueron las ocasiones falladas en la primera parte, el Sabadell en la segunda parte fue superior..soñar? por que no nadie nos ha regalado nada y estamos ahí por meritos independientemente de donde terminemos ...y el otro lunar hago 90 minutos para llegar a lugo y encontrarme mi sitio cerrado por que lo están techando y que no avisaran no va de acorde con esta gran directiva que tenemos....forza lugooooo"

"En cuanto al partido, partidazo de Jose Juan y Pablo Sanchez. Sandaza de nuevo fallando una y otra vez, un buen delantero no desperdicia las asistencias que recibe. Aun así en general buen juego, merecida victoria y un buen rival que supo tener sus oportunidades. Que pena el balón al larguero de Victor Díaz en los últimos minutos. A seguir así de bien; Forza Lugo!"

"Todavía no me lo puedo creer. Voy a enmarcar la clasificación antes de la próxima jornada, no vaya a ser xD El Sabadell es un equipazo, hacía muchas temporadas que no veía al Lugo despejando balones metido en el área; lo tienen todo para estar mucho más arriba, buena triangulación y un gran delantero. No tengo ninguna duda de que irán para arriba. Ah, y para mi Lugo y todos los que nos apoyáis desde dentro y desde fuera GRACIAS. Es algo increíble ver esto"

Blablabla blablabla blablabla de quue sirve jugar bien si nunca se gana? Yo quiero GOLEEEES!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #106 el: 28 de Octubre de 2013, 09:07:45 am »
Despues de ver la informacion de TRIVI VLR y AXEL TORRES,se ve la igualdad que hay,y la diferencia de puntos es minima,esperemos que haya ademas de buen juego algo de mal juego y puntos.

Connectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #107 el: 28 de Octubre de 2013, 11:06:08 am »
Córdoba i Lugo són equips que estan a la zona alta i ens han guanyat demanant l'hora.

Entrenador nou, directiva nova amb entrebancs per treballar,... algú encara s'autoenganya pensant que lluitarem per estar a dalt?. Jo sóc realista des del primer moment: lluitarem per no estar a baix. Ara tocar guanyar al Múrcia i espero puntuar a casa d'un Sporting que està en hores baixes.

El que va molestar més és els comentaris de Ràdio Sabadell carregant contra Tanabe, això és llançar a l'afició a sobre d'un jugador en concret quan la primera part va ser un horror per part de tots menys Nauzet. Molt lleig. Si no fos del Japó i fos de Canovelles segur que no dirien res... En dos mesos ja s'atreveixen a criticar a Salamero quan amb Carreras tot eren llepades ja sabeu on....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #108 el: 28 de Octubre de 2013, 12:19:47 pm »
Córdoba i Lugo són equips que estan a la zona alta i ens han guanyat demanant l'hora.

Entrenador nou, directiva nova amb entrebancs per treballar,... algú encara s'autoenganya pensant que lluitarem per estar a dalt?. Jo sóc realista des del primer moment: lluitarem per no estar a baix. Ara tocar guanyar al Múrcia i espero puntuar a casa d'un Sporting que està en hores baixes.

El que va molestar més és els comentaris de Ràdio Sabadell carregant contra Tanabe, això és llançar a l'afició a sobre d'un jugador en concret quan la primera part va ser un horror per part de tots menys Nauzet. Molt lleig. Si no fos del Japó i fos de Canovelles segur que no dirien res... En dos mesos ja s'atreveixen a criticar a Salamero quan amb Carreras tot eren llepades ja sabeu on....
El tema RS amb Sotan el vaig comentar ahir al post del Murcia. Jo tb vaig alucinar amb lea critiques al japones. Aqui el forum, com a aficionats, socis o el q sigui cadascu, entenc q algu digui q juguem amb 10, pero x la radio  no ho havia sentit mai.
Un altre tema q vaig flipar, va ser el de repetir varies vegades allo de "sotan no te cap culpa, la culpa es de qui el posa..." o tb dir "ara Salamero ens dira q pressiona molt i fa  la feina bruta q nomes deu veure ell"
Coincideixo plenament amb tu Txisky, que si fos Carreras qui poses a Sotan, cambiaria la pelicula.
Crec q aquests amiguismes i favoritismes son d'equip petit. Els  aficionats mengem apart, els professionals, sigui davant un micro o en una redaccio...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #109 el: 28 de Octubre de 2013, 12:31:41 pm »
Molt dur veure el Sabadell en zona de descens, i més després de saber que no s'està jugant gens malament. El futbol és així i aquestes coses poden passar però som a temps de reconduir-les, i espero que finalment sigui anecdòtic el nostre pas per les posicions de descens.
Ara més que mai toca animar el Centre d'Esports Sabadell en el proper partit al temple, i no pas xiular a l'equip a les primeres de canvi. S'hi algú creu que s'ha de xiular l'equip, que ho faci un cop finalitzat el partit, mentre l'àrbitre no piti el final el resultat pot canviar. 

I de moment plena confiança amb el míster, no fotem.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #110 el: 28 de Octubre de 2013, 12:39:04 pm »
Molt dur veure el Sabadell en zona de descens, i més després de saber que no s'està jugant gens malament. El futbol és així i aquestes coses poden passar però som a temps de reconduir-les, i espero que finalment sigui anecdòtic el nostre pas per les posicions de descens.
Ara més que mai toca animar el Centre d'Esports Sabadell en el proper partit al temple, i no pas xiular a l'equip a les primeres de canvi. S'hi algú creu que s'ha de xiular l'equip, que ho faci un cop finalitzat el partit, mentre l'àrbitre no piti el final el resultat pot canviar. 

I de moment plena confiança amb el míster, no fotem.

+1903, totalment d'acord amb tu, company....Ara que estem en descens és el moment propici per dir el que penso i és que tenim el millor equip dels tres anys que portem a la Liga Adelante. A Cordova és va mereixer guanyar i ahir no ens mereixiem perdre però el futbol es així. Confiança plena en aquesta plantilla i aquest mister. Temps al temps.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #111 el: 28 de Octubre de 2013, 12:41:24 pm »
Tengo que reconocer que ayer, escuchando en la partido, me mosquee bastante. Otra salida más, otra derrota. Pero también es cierto que revisando algunas imágenes del partido me ha sorprendido la rapidez de los ataques del Lugo. Son un equipo que corre mucho, va de cara a barraca y posiblemente le hemos pillado en su momento más dulce.

Por otra parte, hemos fallado ocasiones muy, muy claras. Una de Carlos Hernandez a un palmo de portería que, aún tocándola mal, lo más fácil es que hubiera entrado; otra de Aníbal con pase atrás desde el punto de penalty y alguna más de Tamudo. También es cierto que el Lugo también podía haber metido alguno más, pero nosotros íbamos ya a la desesperada.

Hay que mantener la tranquilidad, esperar a que llegue el acierto y, sobretodo, que el entrenador empiece a poner a los buenos.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #112 el: 28 de Octubre de 2013, 13:34:19 pm »
La cosa comença a pintar malament, o es reacciona o es fa algo o anem abaix.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #113 el: 28 de Octubre de 2013, 14:46:08 pm »
cadascú té el seu punt de vista, això esta clar. Però si no guanyem aquesta setmana (encara que sigui de penal i injust), jo m'ho faria veure i pendria desicions, que després es fa tard, i aquesta temporada ja tenim experiència. Honor Al Sabadell

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #114 el: 28 de Octubre de 2013, 15:46:29 pm »
A estas alturas no hay que sacar la caballeria y cargarnos todo. A nadie nos gusta vernos en zona de descenso, pero de momento está todo tan apretado que un par de victorias te sacan de ahí rapidamente.
Hay que dejar de pensar en decisiones drásticas cuando el equipo por fin empieza a tener efectivos y está jugando bien al futbol, por tanto dejemos trabajar a Salamero.

Tampoco coincido con los compañeros que decís que a Carreras se le aguantaba todo, aquí a Carreras estando 8 puntos por encima del descenso , unos cuantos le pegaban palos cuando perdiamos fuera, otros valorabamos que despues de 20 años lo importante era consolidarnos en la LFP y no sufrir en nuestra vuelta. Creo que tenemos un equipo similar al año pasado, incluso mejor, y por tanto tengo confianza en que estaremos mejor cuando acabemos la primera vuelta.

La pena es no haber seguido este domingo con los precios a 10 euros, que tratándose de domingo a las 17 , no coincidir ni con Barça, Madrid o Espanyol y venir un Murcia en horas altas podria haber provocado una buena entrada y un buen ambiente de futbol.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #115 el: 28 de Octubre de 2013, 16:14:51 pm »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell