Autor Tema: J. 12 CE Sabadell-R. Murcia 3 de novembre a les 17:00 hores  (Llegit 20677 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:J. 12 CE Sabadell-R. Murcia 3 de novembre a les 17:00 hores
« Respondre #60 el: 03 de Novembre de 2013, 20:26:19 pm »
Bon partit dels nostres, tal com ha dit en roda de premsa Salamero hem sigut molt pràctics. Una primera part en la qual hem dut la iniciativa i hem possat nosaltres les poques ocasions q hi han hagut i una segona part amb molt bon treball defensiu i de mig camp, particularment en cap moment he vist perillar massa la nostre victòria, s'ha sapigut complicar molt les contres del Murcia i s'ha lluitat al màxim, es notava la importància psicológica d'aquests 3 punts.  Destaco molt positivament el retorn d'Espasandín q s'ha marcat un partidàs. També m'ha agradat molt Gato i durant la primera meitat la feina feta per Edgar q em sembla un jugador més perillós q Anibal. La resta de jugadors han estat correctes.

Per altre banda el Murcia m'ha semblat un equip bastant barroer el qual no entenc com podia ocupar la tercera possició, suposso q acabarà la lliga lluitant per no baixar com nosaltres, no té equip per estar a dalt.

En fi, torna la calma a la NCA. Avui també destaco molt positivament l'actitud de l'afició q a estat molt volcada amb l'equip. Ni xiulada ni res per l'estil, s'ha animat i s'ha guanyat  :clap :clap :bandera :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #61 el: 03 de Novembre de 2013, 21:10:28 pm »
Doncs a mi el Murcia m'ha agradat bastant, la veritat. No crec que aquesta temporada tingui cap problema per mantenir la categoria. Un jugador seu que ens ha complicat bastant el partit ha estat Tete, l'extrem dret, jugador de 28 anys fitxat aquest estiu de l'Albacete (2a B) !!! Ah i Sergio Leon (ex Reus del que se'n va parlar al forum durant l'estiu) avui no ha jugat (ho està fent molt poc).

Pel que fa als nostres, felicitar-los pel resultat obtingut, però tal com s'ha dit aquí, avui hem tingut la sort que ens va faltar en els dos darrers desplaçaments. Ens els 10 últims minuts Nauzet ens ha salvat en una internada seva per banda dreta i més tard, en una altra jugada, la defensa "inextremis" ha rebutjat un xut que anava directe a porta.

A nivell individual destacaria a Longás; excel·lent el partit que ha fet jugant en el doble pivot. I com el trobarem a faltar la setmana vinent a Gijón.

Crec que ens mereixem els 15 punts que tenim però... francament l'equip hauria de millorar en alguns aspectes. Sobretot si pretenem arribar als últims partits sense patir. Al davant segueix faltant una mica més de velocitat. Avui Edgar + Tamudo, i quan no Tamudo + Anibal; així costarà.

Honor al Sabadell i també al juvenil de lliga nacional del Mercantil, que està fent un inici de temporada espectacular!  :thumbsup:
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2013, 21:15:07 pm per jarisacat »

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #62 el: 03 de Novembre de 2013, 22:08:33 pm »
Avui hem vist a un Sabadell que ha merescut guanyar, un Sabadell que ha posat pebrots a la gespa i un Sabadell que ha sabut aguantar el resultat.

Confirmem la nostra fortalesa a casa, on ja sumem 13 punts de 18 possibles, convertint-nos en el tercer millor equip a casa (empatats amb Sporting i Lugo).

Si seguim amb aquesta línia a casa farem vora de 40 punts. Si a fora anem sumant mica en mica i arriben les maleïdes victòries fora de casa la permanència estarà al sac.

I si, optimisme total després de la victòria. Perquè haurem de contrarrestar tot el pessimisme que hi ha per aquí després de cada partit a fora no?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat dNavarro22

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #63 el: 03 de Novembre de 2013, 22:14:58 pm »
A mi em segueix faltan fútbol...  :mmmm :mmmm Encara em costa veure a què juguem.

Longas - Juanjo donen tranquilitat y gust veure'ls però avui per mi els que han fet un grandísim partit han sigut Carlos Hndez y Victor!!  :happy2: :happy2:
Twitter: @ddavidn22

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #64 el: 03 de Novembre de 2013, 23:12:54 pm »
Porque tantas críticas en el estadio a Juanjo Collantes??
Para mi de lo mejor que tenemos, jugador desequilibrante de los que hacen falta en el futbol. Falta que los compañeros de ayuden y un buen entrenador que haga explotar sus habilidades y lo mejore tácticamente.
Luego es el jugador que más se arriesga y menos se esconde y hace falta gente que se la juege.
Para los que le criticaban decir que el ha sido el que la ha liado en los primeros minutos del partido (los mejores minutos del equipo).
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #65 el: 04 de Novembre de 2013, 00:03:44 am »
Andres aprovechando tu comentario y despues del partido de hoy,Collantes otro jugador muy aprovechable.

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 963
« Respondre #66 el: 04 de Novembre de 2013, 01:39:42 am »
Com ha dada,podem dir que ja hem jugat contra els 9 primers exceptuant el Recre.
També cal dir que encara no hem jugat contra els 4 últims ni el 6é per la cola tampoc (Alcorcón)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #67 el: 04 de Novembre de 2013, 08:28:39 am »
Felicitar a tot l'equip per l'entrega mostrada durant els 90 minuts de partit i pels 3 punts sumats.
Cert però, que contiunuem sense jugar a res i ens costa molt trobar opcions de gol. També val a dir que el Murcia tampoc ha jugat a res i encara ha creat menys perill que nosaltres. És molt bo que en defensa donem força sensació de seguretat i això a la llarga serà importantíssim.

Ara, toca sumar a Gijón  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #68 el: 04 de Novembre de 2013, 10:00:40 am »
Importantissima victoria x l'equip, l'entrenador i l'aficio. Llastima de les grogues a Juanjo i Longas.
El q no m'agrada es que un cop mes, al marcar ens tirem enrera, i tb destacar que en tots els partits ens superen al mug camp....sigui x falta d'ajudes o pq Juanjo i Longas juguen massa junts dins el camp.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #69 el: 04 de Novembre de 2013, 10:04:45 am »
Per cert, lo de cantar els gols x megafonia, un acert.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #70 el: 04 de Novembre de 2013, 11:12:28 am »

Faltaria que digués només el nom i tota la afició digues el cognom com a la Bundesliga xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #71 el: 04 de Novembre de 2013, 11:27:25 am »
Victòria treballada contra un Múrcia que només va xutar a porteria quan va fer el gol i quan ja perdien 2 a 1.

Malament les targetes a Juanjo i a Longás, sense cap dels dos serà un miracle treure un punt a camp del Sporting (Tant de bo m'equivoqui). Tant de bo Rúper estigui 100 %, en Hidalgo després de la lesió de començament de temporada ja no hi confio; les lesions a certes edats són la puntilla definitiva cap a la retirada...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #72 el: 04 de Novembre de 2013, 15:35:12 pm »
Lo de menos era el juego, ayer tocaba sumar 3 puntos y con buena actitud y sintonia entre jugadores y afición se consiguió.
Todos los jugadores estuvieron bien y ahora si que tenemos fondo de armario y diferentes alternativas. Por cierto me gusta mucho jugar con 2 puntas.

La lástima, como dice txisky,  es que para la semana que viene son bajas los 2 que mueven el centro del campo, pero hay que confiar en Llorente, Hidalgo, Ruper....

A ver si todos recobramos el optimismo.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #73 el: 04 de Novembre de 2013, 15:42:50 pm »

Faltaria que digués només el nom i tota la afició digues el cognom com a la Bundesliga xD

Aixo tambe ho fan a molts equips de la Lliga BBVA i Adelante.

Mirat com el "Speaker" ho fa amb el gol de David Villa (Fes click en el video)

http://www.marca.com/eventos/marcador/futbol/2013_14/primera/jornada_12/atm_ath/index.html?a=GILfc1477cdd63d0ef5c46a9793575c1cb7&t=1383576151

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #74 el: 04 de Novembre de 2013, 16:17:47 pm »
Salamero, veus que fàcil? Sense invents, amb cadascú al seu lloc i deixant-se els ous sobre el camp. 3 punts més.

Només demano això,fer les coses amb lògica. Tenim plantilla per estar més a munt, i els jugadors tenen ganes.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #75 el: 04 de Novembre de 2013, 18:18:09 pm »
Em va agradar el partit....com sol succeïr en els Sabadell-Murcia (autèntic "clàssic" de la categoria), un partit igualat, intens i obert fins el final....i em va agradar l´equip, va posar-hi l´actitud que tocava davant d´una situació que es podia començar a complicar i que a més a més és l´única actitut possible quan es vol ser competitiu en aquesta categoria.  A més a més la plantilla té unes gotes de qualitat que fa possible que es pugui amarrar la majoria dels punts de casa i intentar ser mes efectius en els desplaçaments....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #76 el: 04 de Novembre de 2013, 18:36:50 pm »

DON GATO  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #77 el: 04 de Novembre de 2013, 21:17:29 pm »
Datos de la victoria del Sabadell por 2-1 al Real Murcia que nos saca del descenso.

http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/11/04/datos-ce-sabadell-2-1-real-murcia-cf/
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #78 el: 04 de Novembre de 2013, 22:50:36 pm »
Allò que tantes vegades hem llegit de "Junts som més forts" va tenir una demostració del tot pràctica i evident en el partit d'ahir... Des d'aquí vull felicitar a la gent que va anar el diumenge a la Nova Creu Alta perquè l'actitut que en tot moment va tenir l'afició va ser boníssima i d'absolut suport al seu equip. Sense dubte, de ben segur que els jugadors deurien agraïr que després de quinze dies sense jugar a casa i de sumar dues derrotes consecutives, la seva gent estigués al seu costat com ho va estar. Un cop més aquesta santa afició va estar de matrícula d'honor i estic molt orgullós de formar part d'ella.
Dit això, respecte el partit d'ahir, no va ser gens espectacular, però vaig veure una plantilla que es va deixar la pell a la gespa i molt conscient del que s'estava jugant. Em ratifico en tot el que he vingut escrivint els darrers dies i setmanes, aquest equip mereix moooooolta millor sort de la que ha tingut fins el moment. Nauzet, Martí Crespí, Carlos Hernández. Espasandín -quan t'hem trobat a faltar!!!-, Longás, Tamudo... Van estar  a un nivell molt alt i amb un esperit de sacrifici  i entrega totals.
Cada cop més veig un conjunt de jugadors amb molta feina per endavant pendent, però cada cop més unit i decidit a anar cap amunt. Crec que la nostra progressió és clara i que si ens acompanya una mica més la sort les coses per força ens han d'anar molt millor.
Ens espera una prova molt dura a Gijón, però tot i les baixes sensibles que tindrem, tinc confiança en aquest equip i en el partit que és capaç de fer en aquell estadi històric. Som-hi!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #79 el: 04 de Novembre de 2013, 23:47:56 pm »
No acabo d'entendre massa la expressió de:  " no juguem a res".
No és q n'estigui ni a favor ni en contra simplement és q no la acabo d'entendre. Ahir durant gairebé mitja hora a dures penes vam deixar sobrepassar la línia de mig del camp al Murcia, vam intentar aproximar.nos a l'àrea rival amb més o menys fortuna però ens hi vam anar intentant d'acostar. Potser hauríem de mirar de ser més pràctics i buscar la porteria amb més insistència això potser sí però realment no entenc massa q voleu dir amb això d q no juguem a res, potser necessitem menys tocs q l'any passat q amb Carreras semblava q per a poder xutar a porta tenien q tocar forçossament la pilota els 10 jugadors de camp.
La qüestió q no entenc massa el q voleu dir. Cert és q depenent d com va el partit l'equip aposta per un tipus de futbol diferent però això crec q ho fan tots els equips, no es pot jugar igual a casa q a fora q si guanyes a si perds....Jo donc per bona l'actitud i l'estil de joc d'ahir. Potser em de mirar de matar els partits una mica abans això sí però tractant.se del tercer classificat el fet de guanyar 2-1 i ser capaç de no fer perillar massa la teva porteria per mi ja és sinònim d q les coses s'han fet bé. Algú va patir en excés ahir? Perq jo per la meva part no, potser en l'últim córner però res més.