Autor Tema: Nou material oficial del C.E.Sabadell  (Llegit 3010 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Nou material oficial del C.E.Sabadell
« el: 26 de Setembre de 2013, 13:39:14 pm »
Obro aquest tema, per tal de que opineu sobre el nou material que enguany el club ha posat a la venda, podeu veure tots els productes disponibles a la botiga online del CES (http://store.cesabadell.cat).

Productes que he trobat força interessants:

Adhesiu, "Arlequinat a Bord" (2€).
Trobo que és molt original i el preu no és massa car si la qualitat és bona. Crec que es pot vendre bé si es publicita correctament.

Motxilla CES (24€).
Ja era hora que tinguéssim una motxilla decent del club. Pot ser un producte que es vengui força, sobretot si se'n fa publicitat entre els més joves per tal de que l'utilitzin per exemple per anar a l'escola.

Bandera CES (12€).
El disseny el trobo tot un encert, de fet personalment m'agrada molt més aquesta que la "típica" amb 4 quadres.

Tassa CES (8€).
Producte típic, que molts clubs ja el tenen, però trobo que alhora necessari. Als nanos sempre els pot fer gràcia esmorzar/berenar amb la tassa del seu equip. El preu el trobo totalment desproporcionat, crec que és molt car.

Samarreta cotó escut (20€).
Trobo molt necessari tenir una samarreta d'aquest estil. És important per la gent que no es pot permetre pagar els diners que costa l'equipació oficial. Tot i així 20€ crec que és un pèl car, i la samarreta de color blanc no m'acaba de fer el pes, preferiria que fos blava o negre.

Samarreta entrenament (30€).
És un producte que cada temporada sol estar a la venda, però enguany el disseny el trobo molt guapo.

Només afegir, que no m'agrada gaire els productes que han sortit amb el logotip del cor arlequinat. Tampoc em convencen els dissenys que agafen com a data de fundació el "03" (http://store.cesabadell.cat/index.php/accessoris/tassa-ces.html) i no pas el "1903", crec que això s'hauria de corregir.
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2013, 13:45:07 pm per BERNISABADELL »
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Nou material oficial del C.E.Sabadell
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2013, 13:53:54 pm »
La samarreta de cotó crec que és una mica cara!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2013, 14:19:22 pm »
Hay productos originales, a ver si hay una buena venta y sacan más.

Por cierto, la manta de 110€ me parece un poco bastante cara.

Muy molona la taza del Cesc Hiroshi.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #3 el: 26 de Setembre de 2013, 14:24:56 pm »
EVIR,gracias por el detalle.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #4 el: 30 de Setembre de 2013, 16:20:33 pm »
La samarreta d'entrenament esta molt maca.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 01 de Octubre de 2013, 08:22:39 am »
Dissabte al camp vaig comprar un parell de tasses i estan molt xules, la veritat  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #6 el: 10 de Octubre de 2013, 17:02:49 pm »
Han posat noves coses a la botiga online. Ho acabo de veure.  :visca

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #7 el: 12 de Octubre de 2013, 00:15:37 am »
Estaría guapo que sacaran unos molinillos y todos pusiéramos el nuestro en el balcón.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #8 el: 03 de Novembre de 2013, 23:16:44 pm »
"Al César lo que es del César..."

Tot i que possiblement molt i molt tard, no puc més que felicitar la "comissió"(departament/directiva...) de màrketing pel que fa al gran encetament de productes nous del nostre estimat Centre d'Esports, de la seva propaganda i de la seva iniciativa per vendre'ls, fent contínua publicitat al web, anant fins i tot al Saló del Manga i posant unes paradetes que entren per la vista al camp.

Moltes felicitats, la veritat. Els nous productes a mí m'encanten (òbviament hi ha de tot, però són perfectament vendibles la immensa majoria), i la majoria són objectes que a mig i llarg termini els pots vendre, així que s'amortitza segur la inversió inical.

M'agradaria saber com anem pel tema de ventes, i és que sempre veig gent tant d'anada al camp com de tornada (quan s'acaba) que compra a l'stand del Gol Nord i, com a dada més de curiositat, m'agradaria saber el nivell de ventes de la paradeta del Gol Sud, per això dels records que es poden emportar la gent visitant del nostre estadi, ja que si hi ha una paradeta sempre acabes comprant un pin o clauer per allò del record d'haver anat a un camp de visitant.

En definitiva, moltes felicitats a l'àrea de màrketing de part d'un soci que ha "patit" el merchandaising des de fa molt de temps. Això sí, llàstima de la campanya de socis/es, que podria haver estat millor, però aquí es parla de productes^^

Salut!

PD: Así, como dejándolo caer... los Reyes están por venir... y creo que en muchas casas algo arlequinado caerá o podría caer...

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #9 el: 04 de Novembre de 2013, 00:00:27 am »
He visto la camiseta por primera vez en un partido y ma ha gustado.En television.