Doncs que voleu que us digui... Cada cop m'agrada més l'estil del nostre president. Malgrat la seva inexperiència i el munt d'"amics" que des del dia que va arribar a casa nostra están rajant dia i nit contra seva, el veig tranquil, a mort amb les seves idees i projectes i amb una ment molt i molt clara de cap a on vol portar el CE Sabadell FC. Equivocat? Innocent? Ingenu? És possible, però crec que dificilment ningú podrà discutir el seu compromís i dedicació al club.
Si fa vint anys li haguessin dit a algú de Villarreal que el seu club jugaría eliminatòries de Champions League, s'hagés portat les mans al cap i després un fart de riure...
Després de tot el que s'ha arribat a escriure... El club està ara mateix molt pitjor que estava tres o quatre mesos enrere? Estem en zona de descens i vivint un mal moment del tot recuperable, però en les demés facetes del club crec que s'està treballant i molt, i un exemple molt clar del que estic dient és l'àrea de màrketing. Segons fons del propi club s'han venut més productes del club en tres mesos que en els darrers dos anys...
En fi, escoltant al Sr.Sakamoto un té la impresió de que realment existeix un projecte seriós pel club tot i que pugui semblar idealista o utòpic... I que s'ha trobat aquest bon home? Critiques, Desconfiança, Retrets i en ocasions, i sento dir-ho, el desig de que les coses no li vagin gens bé.
Som un club petit, però rodejat d'enveges i moltes ganes de fardar de seient a la llotja, i més ara que sí hi ha foto i es corre el perill de no sortir-hi. Aquest senyor i els seus col.laboradors tinc la sensació de que molesten a molta gent, pel fet de ser uns convidats inesperats i haver "gosat" desplaçar a uns quants del seu hortet particular a la Nova Creu Alta.
És més, també crec que des de determinats mitjans de comunicació el nivell de beligerància empreat amb l'actual consell d'administració i cos tècnic, dista moltíssim de l'actitut que es va tenir en moments de l'etapa Soteras on les coses s'estàven fent igual de malament o inclús pitjor del que es poden estar fent ara en el terreny esportiu, per exemple. El qüestionament recurrent que s'està fent de la gestió actual del club no el recordo en el passat i crec que no és del tot just.
Només el temps donarà i treurà raons...