Amb els convocats per avui jo faria la següent alineació:
De Navas, Martí Crespí, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Antonio Hidalgo, Aníbal, Collantes, Nauzet, Paco Sutil, Toni Lao, Tamudo, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas, Jesús Olmo i Fernando Llorente.
Nauzet
Lao Carlos Olivas Barral
Cristian Martí
Collantes Antonio Sutil
Aníbal
Doncs sí. Em direu covard. Estic 100% segur que avui l'Sporting amb la pressió que té per guanyar un partit (i més a casa) sortirà a mossegar des del minut 1. Sense Juanjo i Longás tenim opcions molt limitades al centre del camp. Jo sortiria amb un esquema com aquest 4-2-3-1, amb gent de contenció al doble pivot. A veure si Barral, que porta força partits sense jugar es reivindica al lateral esquerra.
La clau és arribar al descans sense encaixar. A partir d'aqui i aprofitant el nerviosisme de la grada, posem a gent com Gato i Tamudo o Edgar que te la pot liar en un pam de gespa.
Recordeu, els primers que estem ansiosos per guanyar lluny de Sabadell som l'afició, però guanyar al camp de l'Sporting no entrava als plans de ningú a principi de temporada.
Fora de casa no tenim ni idea de dominar si no es que anem per sota en el marcador, per tant jo esperaria a la segona part a anar a pel partit.