Autor Tema: Guia de l'abonat.  (Llegit 1923 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Guia de l'abonat.
« el: 08 de Novembre de 2013, 09:55:52 am »
Hui me lleve, miro les notícies i me trobe açò:

Guia de l'abonat del CE Sabadell

07/11/2013
Per a qualsevol tràmit de l’abonament, és imprescindible que el TITULAR vingui a les oficines i presentar el DNI o passaport. Només s’admetrà el Llibre de Família per a menors de 14 anys.

En el cas de no vingui el TITULAR, és imprescindible l’autorització del titular que permeti fer l’acció indicada, així com una còpia del DNI o llibre de Família.

ABONAMENTS

Renovació

- És imprescindible presentar l’abonament de la temporada anterior.

- És imprescindible presentar el DNI o Passaport per tots els abonats, excepte els menors de 14 anys a qui se’ls admetrà el llibre de família.

Altes noves

- És imprescindible presentar el DNI o Passaport del titular. Per a menors de 14 anys s’admetrà el llibre de família.

- S’ha d’omplir el formulari d´alta (carta de Protecció de Dades) signada pel mateix titular de l’abonament (es facilitarà a la mateixa oficina).

Categories

- Infantil (de 0 a 11 anys inclosos) - TRANSFERIBLE EXCLUSIVAMENT A ABONATS D'IGUAL CATEGORIA
Podran acollir-se a aquesta categoria els socis nascuts a partir de Gener del 2002. Caldrà presentar el DNI. o llibre de família.

- Juvenil (de 12 a 17 anys inclosos) – TRANSFERIBLE EXCLUSIVAMENT A ABONATS D'IGUAL CATEGORIA
Podran acollir-se a aquesta categoria els socis nascuts entre Gener del 1996 i fins desembre del 2001. Caldrà presentar el DNI o llibre de familia.

- Jove (de 18 a 25 anys inclosos) - TRANSFERIBLE EXCLUSIVAMENT A ABONATS D'IGUAL CATEGORIA
Podran acollir-se a aquesta categoria els socis nascuts entre Gener del 1988 i fins el desembre de 1995. Caldrà presentar el DNI.

- Sènior (de 26 a 64 anys inclosos) - TRANSFERIBLE EXCLUSIVAMENT A ABONATS D'IGUAL CATEGORIA
Podran acollir-se a aquesta categoria els socis nascuts entre Gener del 1949 i fins el desembre de 1987. Caldrà presentar el DNI.

- Jubilat (més de 65 anys) – TRANSFERIBLE EXCLUSIVAMENT A ABONATS D'IGUAL CATEGORIA
Podran acollir-se a aquesta categoria només els socis nascuts abans de gener de 1948 inclòs.

- Discapacitats - TRANSFERIBLE EXCLUSIVAMENT A ABONATS D'IGUAL CATEGORIA
(grau de minusvalidesa igual o superior al 65%).

Formes de pagament

Domiciliació bancària

Pots renovar el teu abonament domiciliant-lo a una conta bancària. Per tots aquests socis que ja tinguin seleccionada aquesta opció, el gir es farà automàticament efectiu a principi de la nova temporada.

Tot el que vulgui acollir-se a aquesta opció, haurà d’aportar la següent documentació:
- Original DNI, Un rebut del banc o justificant bancari

El abonat que tingui aquesta opció i vulgui donar-se de baixa o fer canvis a l’abonament (zona, número de compte, domicili) haurà d’informar al club abans del final de la temporada actual.

Per recollir el carnet, els abonats podran passar per oficines 7 dies naturals desprès de que el gir hagi sigut efectiu. Serà imprescindible presentar el justificant imprès, en el mateix moment de la recollida en les oficines.

Efectiu o targeta

Pots renovar el teu abonament a les oficines del club pagant en metàlic o amb qualsevol targeta de crèdit.

QUÈ INCLOU L’ABONAMENT?

Amb el carnet d’abonat de la temporada 2013/2014 es podrà accedir a:

- Els partits oficials del campionat nacional de Liga Adelante que disputi com a local el primer equip del Centre d’Esports Sabadell.

* El CE Sabadell FC, SAD disposarà d´una jornada econòmica a determinar pel club.

* Les dates i els horaris dels partits els determina exclusivament la Liga Nacional de Futbol Professional.

- Tots els partits amistosos del Centre d’Esports Sabadell a la Nova Creu Alta.
- Partits oficials del Centre d’Esports Sabadell ‘B’ a Ca n’Oriac
- Partits oficials Futbol Base del Centre d’Esports Sabadell al complex esportiu Olímpia
- Partits oficials del Futbol Femení del Centre d’Esports Sabadell al complex esportiu Olímpia.
(* Per a accedir a tots aquest partit serà imprescindible presentar l´abonament de la temporada 2013-2014)

Descomptes per a abonats

- Els abonats tindran un descompte del 10% a les botigues oficials del club.
- Per als fills dels abonats que juguin en el Futbol Base del CE Sabadell FC, la quota té un descompte (consultar condicions a les oficines del Futbol Base).
- Condicions especials per la inscripció a campus esportius organitzats pel club.
- Els establiments col·laboradors del club ofereixen descomptes i avantatges exclusius per als abonats del CE Sabadell.

Reconeixement

Els abonats reben un reconeixement quan assoleixen els 50 anys d’antiguitat ininterrompuda al club.

CONDICIONS, NORMATIVA I OBLIGACIONS LEGALS

L’abonament de temporada està sotmès a les següents condicions:

-Els abonaments Jubilat, Sènior, Discapacitat (amb grau de minusvalidesa igual o superior al 65 %), Jove, Juvenil i Infantil són exclusivament transferibles a abonats d'igual categoria. En els partits, és imprescindible portar el DNI del titular o una còpia de llibre de família en el cas dels menors de 14 anys: el club pot demanar-lo a l’accés del recinte.

- Un ús incorrecte de l’abonament en la cessió pot significar la retirada del mateix per part del club sense dret a devolució.

-El club es reserva el dret d’admissió.

-No s’admetran devolucions d’abonaments ni d’entrades.

-En els partits declarats d’alt risc es podrà procedir a la reubicació d’aficionats per tal d’acomplir amb la obligatòria separació de les aficions rivals prevista en l’article 10.2 de la Llei 19/2007.

-Queda prohibida qualsevol filmació, gravació o reproducció a l’interior del recinte de l’estadi de la Nova Creu Alta, excepte amb autorització expressa del club.

-No està permesa la introducció d’objectes que puguin ser considerats perillosos per l’organització o que estiguin prohibits per la normativa vigent.

-Per imperatiu legal, són d’obligat compliment:
•Llei d’espectacles esportius (Llei 19/2007 i RD 203/2010).
•Llei de l’esport 10/1990.

D’acord amb la legalitat mencionada, i a efectes il·lustratius i no limitatius:
-Resta prohibida la introducció i exhibició de pancartes, símbols o emblemes que pel seu contingut o per les circumstàncies en que s’exhibeixin o utilitzin, puguin ser considerades com a quelcom que inciti, fomenti o ajudi als comportaments xenòfobs, racistes o terroristes, així com un acte manifest de menyspreu envers els participants en l’espectacle esportiu.

-Resta prohibida la introducció, venda, consum o tinència de qualsevol tipus de begudes alcohòliques i de substàncies estupefacients, psicotròpiques, estimulants o productes anàlegs, així com a persones que es trobin sota els seus efectes.

-Resta prohibida la introducció, tinència, activació o llançament de qualsevol tipus d’arma o objecte que pogués produir el mateix efecte.

-Es prohibeix l’entrada a qui hagi estat sancionat amb la prohibició d’accés a qualsevol recinte esportiu mentre no s’hagi acabat el termini de la sanció.

-Resta prohibida la introducció de bengales, focs d’artifici, explosius o en general, productes inflamables o corrosius.

-Els qui no respectin les limitacions anteriors seran sancionats i la seva entrada o permanència al recinte els podrà ser prohibida.

NORMATIVA D’INCIDÈNCIES

Abonaments

Es considerarà incidència:
•Pèrdua
•Oblit
•Robatori o furt
•Carnet malmès
En cas d’incidència, el soci podrà sol·licitar, atenent al moment en què es produeixi la incidència:

1. Duplicat de l’abonament (excepte els dies de partit). El soci que hagi tingut una incidència amb el seu abonament de temporada podrà sol·licitar a l’oficina d’atenció al abonat l’emissió d’un duplicat del seu abonament de temporada, amb la invalidació del carnet objecte de la incidència.

2. Una entrada d’incidència (exclusivament els dies de partit a la Nova Creu Alta). Des de 1 hora abans de l’inici del partit i fins al començament, el soci que hagi tingut una incidència amb el seu abonament podrà sol·licitar la entrada d’incidència a la taquilla corresponents, i des d’aquell mateix moment el seu carnet quedarà invalidat per aquell partit.

No es podrà emetre una entrada d’incidència en cas que el sistema informàtic de control d’accés a la Nova Creu Alta (desenvolupat per la LFP) confirmi que l’abonament objecte de la incidència ha accedit a l’estadi amb anterioritat.
Només es podran emetre un màxim de dues entrades d’incidència per temporada.

Per tal de resoldre qualsevol incidència serà imprescindible que el titular del carnet aporti el DNI, passaport, permís de conduir original o qualsevol altre document que pugui acreditar la seva identitat.

Amb caràcter general, tota gestió relacionada amb l’emissió de duplicats d’abonaments i d’entrades d’incidència implica unes despeses d’emissió de les que el titular de l’abonament se n’ha de fer responsable en el moment en que sol·liciti l’emissió:

- Per emissió de duplicats del carnet d’abonament: 5€
- Per emissió d’entrada d’incidències:
- Per entrada malmesa à 10€
- Per robatori*. Exempt de pagament.

*Es considerarà exempt de despeses el suposat robatori, sempre i quant es presenti l’original de denúncia oficial feta a la Policia i consti el furt de l’entrada amb la resta d’objectes sostrets.

A vore si apreneu a llegir, collona, los que le teniu ganes als japos, que del Sènior, no diu res que no se puga cedir a un amic, SI SON DE LA MATEIXA CATEGORIA.
« Darrera modificació: 08 de Novembre de 2013, 13:16:12 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
Re:Guia de l'abonat.
« Respondre #1 el: 08 de Novembre de 2013, 10:53:32 am »
Tens totalment la raò.....ara bé , una roda de premsa explicant al mitjans
no hauria estat malament, sobre tot en un fet important que afecta directament al abonats.
tenin en compte que a vegades per una bufanda la montan.
En aquests casos, no hi ha cosa millor que el criteri del empleat,(generalment virtut escasa)en veure la persona......
« Darrera modificació: 08 de Novembre de 2013, 11:03:03 am per PERE PONS(RETURN) »

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #2 el: 08 de Novembre de 2013, 12:39:03 pm »

A veure que jo m’aclari , si jo tinc dos carnets joves, un al meu nom i l’altre al nom de la meva germana i jo utilitzo al meu i li deixo al de la meva germana a la meva novia o a un amic... Es pot?

Ho pregunto mes que res, perquè jo cada vegada que hi vaig, o hi vaig amb la meva novia o alguna vegada molt esporàdica que puja el meu millor amic de Valencia que també es Arlequinat. La meva Germana tot i que te un carnet al seu nom, no l’hi agrada el futbol però clar, el vaig posar el seu nom perquè no hi anava a posar dos carnets al meu nom. Diguem que el seu es el “Comodin” i el meu es únic i exclusiu per mi.

En poques paraules, Es pot deixar carnets a amic o familiars?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 08 de Novembre de 2013, 13:19:43 pm »
no hauria estat malament, sobre tot en un fet important que afecta directament al abonats.
En aquests casos, no hi ha cosa millor que el criteri del empleat,(generalment virtut escasa)en veure la persona......
Lo dels empleats, és lo que més por em dona. I si, una roda de premsa, hagués sigut potser més efectiu.

A veure que jo m’aclari , si jo tinc dos carnets joves, un al meu nom i l’altre al nom de la meva germana i jo utilitzo al meu i li deixo al de la meva germana a la meva novia o a un amic... Es pot?

Ho pregunto mes que res, perquè jo cada vegada que hi vaig, o hi vaig amb la meva novia o alguna vegada molt esporàdica que puja el meu millor amic de Valencia que també es Arlequinat. La meva Germana tot i que te un carnet al seu nom, no l’hi agrada el futbol però clar, el vaig posar el seu nom perquè no hi anava a posar dos carnets al meu nom. Diguem que el seu es el “Comodin” i el meu es únic i exclusiu per mi.

Ara ho han aclarat i si és de la mateixa categoria, no hi ha problema.
Adult----Adult
Infantil----Infantil
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #4 el: 08 de Novembre de 2013, 14:52:03 pm »
* El CE Sabadell FC, SAD disposarà d´una jornada econòmica a determinar pel club.

Pues yo leí por aquí que no harían ninguna.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #5 el: 11 de Novembre de 2013, 07:59:43 am »
Lo dels empleats, és lo que més por em dona. I si, una roda de premsa, hagués sigut potser més efectiu.

Ara ho han aclarat i si és de la mateixa categoria, no hi ha problema.
Adult----Adult
Infantil----Infantil

AH okay!

Dons perfecte.  :bandera :scut :ok

Desconnectat David Bond

• Mecenes 2013
  • Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #6 el: 10 de Desembre de 2013, 20:02:37 pm »
- Els abonats tindran un descompte del 10% a les botigues oficials del club.

Això no és veritat. Fa un parell de setmanes vaig passar-me per les oficines a comprar una bufanda i no van voler fer-me el descompte de soci. Tot i que els hi vaig dir que a la web sí que hi sortia el descompte, ells (o millor dit, elles) es van excusar en que a l'albarà constava el mateix preu.

Així que això del 10% de descompte només és pels productes que els interessen...

Pues yo leí por aquí que no harían ninguna.

Eso fue con la anterior directiva que entre otras cosas dijo que tendríamos invitaciones.
Con los japos, se han quitado las invitaciones y han puesto la jornada económica.

Salu2.